Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریم اکبری مبارکه بازیگر سینمای ایران در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،در حاشیه جشنواره مرصاد گفت : جشنواره مرصاد مثل همه جشنواره‌های دیگر مفید و عالی بود و وجه تمایز خاصی نسبت به جشنواره‌های دیگر نداشته است .

او گفت :این جشنواره جایی بود که گروه‌های مختلف می‌آیند و تجربیات خود را در اختیار یکدیگر قرار می‌دهد، اما بحث این است یک جشنواره در فقر برگزار می‌شوند و جشنواره دیگر در نعمت برگزار می‌شود

مبارکه گفت: جشنواره که در فقر است بیشتر باید دست و پا بزنند و یاری دیگران را می‌طلبد، اما مقصود و هدف همه یکی است، جشنواره که ما دیدیم خیلی خوب بود و خیلی بچه‌ها زحمت کشیدند و هیچ جشنواره‌ای نیست که ما بگوییم نقص ندارد

بازیگر سینمای ایران افزود: حتی خود من وقتی در برنامه فرهنگی شرکت می‌کنم و نقدی انجام می‌دهم گاهی با مشکل همراه هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبارکه گفت: نمایش‌های دیدیم که متعلق به این مکان نیست، اما خیلی واقعی این نمایش و جشنواره را به نمایش گذاشت خیلی خوب و زیبا به نمایش در آمد، سطح اجرا‌ها خیلی خوب بود.

او با بیان اینکه چهل سال پیش که در ایلام داوری کردم، گفت: ولی امروز با کار خوبی که از ایلام در جشنواره دیدم از ۱ به ۱۰۰ رسیده‌ایم.

مبارکه گفت: آینده جشنواره ما این است، ضعف جشنواره نویسندگی است و به اعتقاد من قبل از این جشنواره با یک جشنواره نمایشنامه نویسی و طرح خیابانی و طرح‌ها نمایشنامه‌های خوب انتخاب و معرفی شوند و آنگاه با این جشن ملی برگزار شود .

 

 

انتهای پیام/د

جشنواره مرصاد مثل همه جشنواره‌های دیگر مفید و عالی بود

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مطبوعات معرفی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۳۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی نوجوان سمنانی به جمع استعدادهای نویسندگی کشور

اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته از سراسر کشور به باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان (قاف) در بخش داستان اعلام شد و نام زینب جهان‌پرور از استان سمنان نیز در این فهرست وجود دارد .

مرتضی مزینانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان گفت : فرایند انتخابِ اعضای باشگاه قاف در دو مرحله استانی و کشوری برگزار شد و در نهایت ۵۳ نفر به عنوان اعضای منتخب داستان به باشگاه رویش استعدادهای برتر نوجوان ادبی (قاف) کانون پرورش فکری راه پیدا کردند.

تربیت نسل نو شاعران و نویسندگان متعهد در حوزه کودک و نوجوان و برنامه‌ریزی ۳ ساله برای رشد و بالندگی آینده‌سازان با بهره‌گیری از شیوه‌های هدفمند و استفاده از ظرفیت‌های صاحبان قلم و اندیشه در ارتقای آگاهی‌های اعضا، از جمله اهداف این حرکت فرایندمحور ادبی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • راهیابی نوجوان سمنانی به جمع استعدادهای نویسندگی کشور
  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی
  • «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» روی صحنه رفت/ تئاتر نیازمند حمایت
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • ضرورت برگزاری جشنواره فیلم اقوام ایرانی با قدرت و کیفیت
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند