Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت مذاکره‌کننده انصارالله یمن تاکید کرد، در صورت ادامه تعطیلی فرودگاه صنعاء، دشمن باید هشدار اخیر رهبر انصارالله را در محاسبات خود لحاظ کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه المنار، محمد عبدالسلام، سخنگو و رئیس هیئت ملی مذاکره‌کننده جنبش انصارالله یمن تاکید کرد، در صورت ادامه تعطیلی فرودگاه بین‌المللی صنعاء، دشمن باید هشدار اخیر عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله را در نظر داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر انصارالله به تازگی در سخنانی، عملیات نهم رمضان و پیامدهای آن را یادآور شد و هشدار داد، در صورتی که دشمن به حملات خود و محاصره یمنی‌ها ادامه دهد، این جنبش حملات دردناکی را به آنها وارد خواهد کرد.

عبدالسلام با اشاره به پیامدهای تدوام تعطیلی فرودگاه صنعاء برای یمنی‌ها در ابعاد انسانی، درمانی و تجاری، تاکید کرد: تعطیلی فرودگاه صنعاء نمی‌تواند تا بی‌نهایت ادامه یابد.

سخنگوی انصارالله افزود: تعطیلی فرودگاه بین‌المللی صنعاء از چهار سال قبل در مقابل دیدگان جهانیان ادامه داشته و این امر تا حد زیادی بر مشکلات یمنی‌ها افزوده است.

وی ادامه داد: بی‌توجهی بین‌المللی و منطقه‌ای دشمن را به ادامه اقدامات شنیع خود تشویق کرده است، این اقدامات نمی‌تواند تا بی‌نهایت ادامه یابد و دشمن باید هشدار اخیر عبدالملک الحوثی را در محاسبات خود در نظر داشته باشد.

شورای پناهجویان نروژ و سازمان جهانی مراقبت پیشتر در بیانیه مشترکی تاکید کردند، ادامه تعطیلی فرودگاه صنعاء می‌تواند به سطح اجرای حکم اعدام در حق هزاران بیمار یمنی برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمد عبدالسلام جنبش انصارالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۳۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به سیتی: دی‌بروینه پیشنهاد عربستان را رد نکرده

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه‌های عربستانی در یک سال اخیر هزینه‌های گزافی برای به خدمت گرفتن ستاره‌های بزرگ حاضر در فوتبال اروپا پرداخت کرده‌اند و موفق شده‌اند بازیکنانی مانند کریستیانو رونالدو، کریم بنزما، نیمار و سادیو مانه را به خدمت بگیرند.

به نظر می‌رسد که این روند قرار است در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو هم ادامه داشته باشد و پیشنهادهای قابل توجه از سوی آنها در چند ماه اخیر به دست بازیکنان بزرگ دیگری که در فوتبال اروپا حضور دارند رسیده است که یکی از آنها دی بروینه است.

چند رسانه انگلیسی چند هفته قبل خبر داده بودند که پیشنهاد هنگفت دستمزد 70 میلیون یورو در سال از سوی عربستان به این ستاره بلژیکی ارائه شده و حالا منابع نزدیک به این بازیکن خبر داده‌اند که او هنوز این پیشنهاد را به صورت رسمی رد نکرده است.

منچسترسیتی مایل است که دی بروینه را در فصل آینده هم حفظ کند چون او هنوز هم یکی از بازیکنان مطمئن و کلیدی این تیم به حساب می‌آید اما مشخص نیست که تصمیم او در پایان فصل جاری در این باره چه خواهد بود و شاید باید منتظر یک انتقال غافلگیرکننده دیگر باشیم.

دیگر خبرها

  • یک میلیون رزمنده آماده جنگ خواهند شد/ عملیات در دریای مدیترانه
  • تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری فرهنگی ایران و عراق
  • دلیل عجیب و غریب تعطیلی یک تالار در خرم‌آباد
  • هشدار به سیتی: دی‌بروینه پیشنهاد عربستان را رد نکرده
  • تظاهر کنندگان اسرائیلی تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند /سپاه محاسبات چندین ابرقدرت را بهم ریخت
  • راهپیمایی میلیونی یمنی‌ها در همبستگی با ملت فلسطین در نوار غزه
  • ادامه تظاهرات در یمن در حمایت از غزه
  • اعتراضات دانشجویی مقامات آمریکا را رسوا کرد/ دشمن از عملیات مقاومت یمن نگران است
  • سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است
  • ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بهترین ضربه به دشمن است