Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@13:01:57 GMT

امسال ۳ هزار جوان چهارمحال و بختیاری وام ازدواج گرفت

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۸۳۱۸۵

امسال ۳ هزار جوان چهارمحال و بختیاری وام ازدواج گرفت

حمید کریمی روز چهارشنبه با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۱هزار و ۲۷۹ فقره وام ازدواج از سوی بانک های عامل به متقاضیان پرداخت شد، اظهار داشت: در سه ماهه نخست امسال نیز ۵ هزار و ۳۸۶ متقاضی تسهیلات ازدواج در این استان ثبت نام کرده اند، که از این تعداد تا کنون ۳ هزار و ۴۱ نفر وام خود را دریافت کردند.

وی تعداد وقایع ثبت شده ازدواج و طلاق را در سال گذشته به ترتیب ۷ هزار و ۳۳۴ و  یک هزار و ۴۲۴ مورد اعلام کرد و گفت: میانگین سنی ازدواج این استان طی سال گذشته ۲۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹۱ سال و طلاق نیز ۳۲.۲۵ سال بوده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه بر مساله ازدواج پایدار، بهنگام و آگاهانه تاکید شده است، افزود: امسال ۱۲۱ کارگاه آموزشی پیش از ازدواج با هدف آشنایی جوانان با راه‌های ازدواج سالم و آگاهانه برگزار شد.
کریمی گفت: در استان چهارمحال و بختیاری ۱۰ موسسه مجوز فعالیت در این زمینه گرفته اند و ۵ موسسه دیگر نیز در مراحل اخذ مجوز قرار دارند.
به گزارش ایرنا،  براساس نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ از مجموع ۹۴۷ هزار و ۷۶۳ نفر جمعیت این استان ۳۰۶ هزار و ۶۱۳ نفر برابر ۳۲.۳ درصد جوان هستند.

۲۰۹۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی چهارمحال وبختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۳۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت رکورد پرمخاطب‌ترین روز سال برای «ملت» و «باغ کتاب»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر، با اضافه شدن فیلم «مست عشق» به چرخه اکران، سینماهای این موسسه در ۲ روز پایانی هفته گذشته ۱۸ هزار مخاطب را جلب کردند که در روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه سینماهای ملت و باغ کتاب رکورد پرمخاطب ترین روز سال را برای خود ثبت کردند.

«پردیس سینما گالری ملت» با ۴۳ درصد ضریب اشغال صندلی که قریب به ۷ هزار مخاطب را به خود اختصاص داده است که بیشترین آمار استقبال آن مربوط به فیلم‌های «مست عشق»، «تمساح خونی»، «بی بدن» بوده است.

«پردیس سینمایی باغ کتاب» که از بهمن ماه سال گذشته پس از چهار سال وقفه، دوباره فعالیت خود را آغاز کرده است، در ۲ روز پایانی هفته گذشته با نزدیک به ۵ هزار مخاطب، بیشترین سهم از فروش فیلم «مست عشق» را داشته است.

«پردیس سینمایی راگا» نیز از پرمخاطب‌ترین سینماهای جنوب شهر تهران، با یک سالن مدرن و ۲ سالن ممتاز، در این ۲ روز با بیش از ۵۰ درصد ضریب اشغال صندلی، بیش از ۳ هزار نفر را به سینما کشانده است.

در پردیس‌های سینمایی «تماشا» و «رازی» نیز «مست عشق»، «تمساح خونی»، «سال گربه» و «بی بدن» پرمخاطب‌ترین‌های این ۲ سینما بوده اند و هر کدام از سینماها به ترتیب تعداد ۱۸۰۰ و ۱۰۰۰ مخاطب را در ۲ روز پایانی هفته گذشته ثبت کرده اند.

موسسه تصویر شهر از موسسه های زیرمجموعه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است که مدیریت پنج پردیس سینمایی را برعهده دارد که پردیس سینما گالری ملت با ۱۲ سالن نمایش، پردیس سینمایی باغ کتاب با ۱۱ سالن نمایش، سینماهای راگا و تماشا در منطقه شهرری و یافت آباد هر کدام با سه سالن نمایش و پردیس سینمایی رازی در میدان رازی با ۲ سالن نمایش میزبان شهروندان و علاقه‌مندان به سینما است.

کد خبر 6090010

دیگر خبرها

  • ثبت رکورد پرمخاطب‌ترین روز سال برای «ملت» و «باغ کتاب»
  • تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال ۹ هزار افزایش می‌یابد
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • آب آشامیدنی روستای کهن دژ در شهرستان کیار تامین شد
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان