Web Analytics Made Easy - Statcounter

آئین اربعین شهید مدافع حرم «علی آقایی» روز پنجشنبه ۱۷ مردادماه در مسجد حضرت امام حسین (علیه السلام) اردبیل برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، آئین اربعین شهید مدافع حرم «علی آقایی» روز پنجشنبه 17 مردادماه در مسجد حضرت امام حسین (علیه السلام) اردبیل برگزار می شود.

 

این مراسم از ساعت 15 تا 17 خواهد بود و برادران در مسجد امام حسین (علیه السلام) محله غریبان و خواهران نیز در مسجد محله ائمه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهید مدافع حرم علی آقایی متولد سال 1366 در اردبیل به دنیا آمد و در 24 بهمن ماه سال 1394 برای دفاع از حرم اهل بیت (علیهم السلام) به سوریه اعزام و هفتم اسفند ماه سال 1394 به دست نیروهای تکفیری به درجه رفیع شهادت رسید.

 

پیکر شهید مدافع حرم «علی آقایی» پس از 4 سال دوری از وطن، ۱۰ تیرماه سال جاری با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، مسئولان استانی و مردم شهیدپرور استان تشیع و به خاک سپرده شد.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار ازدواج ازدواج جوانان خراسان جنوبي خبرگزاری شبستان ازدواج آسان روزنامه بیرجند شیراز پیکر شهید شهید مدافع حرم اربعین اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۳۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع مردم قم در حمایت از طرح حجاب و عفاف برگزار می شود

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، مردم قم در حمایت از اجرای طرح حجاب و عفاف از سوی نیروی انتظامی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها اجتماع خواهند کرد.

این تجمع روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶:۳۰ در صحن امام رضا علیه السلام حرم کریمه اهل بیت علیهم السلام با حضور اقشار مختلف مردم قم به ویژه بانوان برپا خواهد شد.

سردار رادان فرمانده انتظامی کل کشور در این اجتماع حضور خواهد داشت و به ایراد سخن می‌پردازد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • سلامتی و طولانی عمر در حکومت امام زمان(عج)
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • دلیل عظمت شاه عبدالعظیم حسنی (ع) چه بود؟
  • اجتماع مردم قم در حمایت از طرح حجاب و عفاف برگزار می شود
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می شود
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود