Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@14:06:21 GMT

روحانی: اطلاعات باید در اختیار همگان باشد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۸۳۳۴۵

روحانی: اطلاعات باید در اختیار همگان باشد

«حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی» پیش از ظهر امروز در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران، با تبریک فرارسیدن روز خبرنگار به اصحاب رسانه و گرامی داشتن یاد و خاطره شهدای رسانه گفت: کار خبرنگاری و نقش شما برای اطلاع‌رسانی به مردم بسیار مهم است. اصولا یکی از نیازهای مهم جامعه، کسب اطلاعات آن جامعه و جوامع دیگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه افراد پس از مدتی استراحت و فراغت وقتی به موبایل‌هایشان می‌رسند، اخبار را پیگیری می‌کنند، اظهار داشت: اطلاعات و خبر داشتن از اخبار جهان از نیازهای انسان است. افراد می‌خواهند براساس اطلاعات، افکار، سخنان و حتی مواضع خود را تنظیم کنند بنابراین اطلاع‌رسانی بسیار مهم است.

رئیس‌ شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه دولت از اینکه مردم از همه اطلاعات با خبر باشند، حمایت می‌کند، تصریح کرد: اینکه اطلاعات را به عنوان رانت در اختیار و جمع گروه و فردی خاصی قرار دهیم، کار درستی نکرده‌ایم. اطلاعات باید در اختیار همگان باشد و شما رسانه‌ها، واسطه اصلی میان واقعیت‌های جامعه و گوش و جان مردم هستید.

روحانی ادامه داد: شما رسانه‌ها گوش و جان مردم را سیراب می‌کنید. برای ما مهم است که این اطلاعات واقعی باشد و ما دل‌مان می‌خواهد همه خبرنگاران احساس کنند مسئولیت آنها امانتداری از اخبار و واقعیت‌های موجود جامعه است چراکه اگر اخبار را تغییر دهیم، نمی‌گذاریم مردم قضاوت صحیح، دقیق و بجا داشته باشند، جامعه را ملتهب می‌کنیم و اطلاعاتی می‌دهیم که با واقعیت فاصله داشته باشد و مردم گمراه شوند.

ادامه دارد....

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۳۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) واکنش یک روحانی به نقش یک زن در مسلمان شدن مورایس

ژوزه مورایس سرمربی تیم سپاهان اصفهان در دومین فصل حضورش در این باشگاه به دین اسلام و مذهب شیعه مشرف شد. مورایس این موضوع را امشب بعد از برد تیمش در جام حذفی مقابل تیم استقلال ملاثانی اعلام کرد. این موضوع حتی با واکنش اقشار مختلف جامعه هم همراه شده است.

دیگر خبرها

  • وحدت مهم‌ترین رکن جامعه است
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • تعامل رسانه‌ها با اندیشکده‌ها باید تقویت شود/ سیاست پژوهی، نوک پیکان پژوهش است
  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟
  • وجدان بیدار در جامعه بیمار
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • (عکس) واکنش یک روحانی به نقش یک زن در مسلمان شدن مورایس
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • قانون حجاب و عفاف باید در کشور اجرا شود
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی