Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@10:47:52 GMT

زن سارق مسلح طلافروشی دربند به دام پلیس افتاد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۸۳۶۹۵

زن سارق مسلح طلافروشی دربند به دام پلیس افتاد

زن مسلحی که قصد داشت با کلت کمری از یک طلا فروشی در پاساژ ارگ دربند سرقت کند به دام پلیس افتاد. سرقت از طلافروشی

رئیس کلانتری ۱۲۲ دربند از دستگیری یک سارق قبل از سرقت در طلافروشی واقع در پاساژ ارگ خبر داد؛ این طلافروشی با مجهز بودن به سامانه مها(مرکز هشدار الکترونیک) توانست از سرقت پیشگیری کند.

سرهنگ علی قاسمی در تشریح این خبر بیان داشت: روز گذشته با فعال شدن سامانه مها از طریق یک طلافروشی واقع در پاساژ ارگ منطقه دربند، سریعا ماموران عملیات کلانتری وارد عمل شدند و با حضور در محل طلافروشی اقدام به دستگیری فردی کردند که قصد سرقت از این مغازه را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاساژ ارگ

وی ادامه داد: شاکی که در محل حضور داشت در اظهارات خود مدعی شد سارق که خانمی ۳۴ ساله است بعد از حضور در مغازه اش و تهدید او به وسیله یک کلت کمری، عنوان کرده است باید ۱۰۰۰ سکه طلای آزادی به او بدهد که شاکی با فعال کردن سامانه مها، سریعا پلیس را در جریان موضوع قرار می دهد.  

وی افزود: در ادامه با دلالت متهم به کلانتری وی تحت بازرسی بدنی دقیق قرار گرفت و مشخص شد یک عدد شوکر الکتریکی نیز به همراه خود دارد و با بررسی کلت کمری همراه این خانم، مشخص شد این اسلحه از نوع ساچمه زنی بادی بدنه فلزی است.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: تحقیقات از متهم برای مشخص شدن انگیزه اش و دستگیری همدستانش ادامه دارد و متهم برای سیر مراحل قانونی پرونده به مرجع محترم قضائی معرفی شده است./ایلنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۳۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان

رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۲۲ سارق و هفت مالخر در طرح سه روزه عملیاتی مبارزه با سرقت مغازه در استان خبر داد و گفت: این افراد به ۲۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، علیرضا حدادی با بیان اینکه طرح عملیاتی مبارزه با سرقت مغازه به مدت سه روز در استان گیلان اجرا شد، اظهار کرد: در این طرح با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه، ۲۲ سارق و هفت مالخر در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: بر اساس تحقیقات انجام شده سارقان به ۲۲ فقره سرقت مغازه اعتراف کردند و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان تاکید بر رعایت اصول و نکات پیشگیری از سرقت توسط مردم، خاطرنشان کرد: ارتقای نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 748925

دیگر خبرها

  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • ماجرای تیراندازی در الهیه تهران چه بود؟
  • تیراندازی در الهیه تهران | تعقیب و گریز پلیس با ۲ قمه‌ به‌ دست
  • تیراندازی در الهیه برای دستگیری ۲ زورگیر قمه‌به‌دست
  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان