Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@09:04:04 GMT

مسئولان نظام، برای استقلال شورای شهر ری تلاش کنند

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۸۳۷۹۳

مسئولان نظام، برای استقلال شورای شهر ری تلاش کنند

به گزارش ایرنا حسن خلیل آبادی روز چهارشنبه در نشست خبری که به مناسبت روز خبرنگار در مجتمع فرهنگیان ری برگزار شد، اظهار داشت: شهرری فرمانداری ویژه دارد و مشکل ما در این شهرستان نداشتم شورای مستقل از شهر تهران است.
وی با بیان اینکه بخش مدیریت شهری این شهرستان به تهران متصل شده، گفت: تا سال ۹۲، ادغام بخش مرکزی شهر ری به تهران قانونی نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: تبصره ای ذیل ماده ۱۲ قانون شوراها آمده که تهران تجریش و ری، یک شورا داشته باشند و بر این اساس حق مردم ری نادیده گرفته شده است.
خلیل آبادی ادامه داد: بدنه شهر ری شورا دارد اما سر شهرری به دامن تهران افتاده است.
عضو شورای شهر تهران با اشاره به اصل صد  قانون اساسی  گفت: در همه شهرها باید مردم آن شهر اعضای شورا را انتخاب کنند و در ایران هیچ شهری با شهر دیگر، شورای مشترک ندارد.
وی افزود: شهرستان ری حریم دارد و وقتی برای شهری حریم تعیین کردیم نمی توانیم آن را با شهر دیگری ادغام کنیم.  

خبرنگاران نباید وجه المصالحه دعواهای سیاسی باشند 
عضو شورای اسلامی شهر تهران با گرامی داشت روز خبرنگار اظهار داشت: رسانه ها تنها وسیله ارتباط شوراها در کلان شهرها با مردم هستند و پیوندی نانوشته با یکدیگر دارند.

وی با بیان اینکه امروز حوزه رسانه، خبر و خبرنگاری مورد توجه قرار دارد گفت: امروزه هم دولت مردان و هم مردم به نقش این قشر پی برده اند و رسانه ها امروزه افکار عمومی را ساماندهی می کنند.

خلیل آبادی گفت: آنچه از خبرنگاران سراغ داریم، صداقت و تلاش بوده و صداقت آنان موجب ماندگاری این حرفه می شود.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه این شغل، شغلی سخت است گفت: باید امنیت شغلی خبرنگاران در همه سطوح حفظ شود و آنان وجه المصالحه دعواهای سیاسی و بستن روزنامه‌ها قرار نگیرند.

تهران/۷۲۴۴//۱۳۴۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف استقلال شورای اسلامی شهر تهران شورای شهر قانون اساسی مردان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۳۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   حجت‌الاسلام حسن اسماعیلی در سفر به شهرستان نقده و شهر محمدیار و در دیدار با مسئولین این منطقه بر ضرورت برنامه‌ریزی جهت افزایش حضور مردم در فریضه الهی نماز جمعه تأکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت نماز جمعه به عنوان سنگر اسلام و انقلاب، افزود: حضور در نماز جمعه علاوه بر واجب شرعی، فرصتی برای وحدت و همدلی مسلمانان و همچنین تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نماز جمعه باید به عنوان یک فریضه واجب و ضروری در بین مردم نهادینه شود، گفت: مسئولین و متولیان امر باید با برنامه‌ریزی‌های مدون و ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نماز جمعه تلاش کنند.

اسماعیلی همچنین از زحمات و تلاش‌های برگزارکنندگان نماز جمعه محمدیار قدردانی کرد و از آن‌ها خواست با توجه به گسترش شهر و ازدیاد جمعیت، از هم اکنون برای جانمایی و احداث مکانی مناسب برای برگزاری نماز جمعه در آینده برنامه‌ریزی کنند.

دیگر خبرها

  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود
  • طالبان: برای حفظ دستاوردهای جهاد افغانستان تلاش می‌کنیم
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • توسعه اجتماعی شاخص‌ترین دارایی نظام است