Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی آل‌هاشم روز چهارشنبه در دیدار اعضای هیات مدیره تشکل‌های صنفی رسانه‌ای استان با بیان اینکه خبرنگاران دیدبانان آگاهی جامعه هستند، افزود: روز خبرنگار یادآور مجاهدت انسان‌های بزرگ و قلم فرسایانی است که در مسیر دفاع از نام و خاک ایران به شهادت رسیده‌اند.

وی از خبرنگاران آذربایجان‌شرقی به عنوان کم حاشیه‌ترین قشر جامعه خبرنگاران یاد و اضافه کرد: آنها با تقوای رسانه‌ای و اخلاق حرفه‌ای خود فعالیت‌های موثر در تمام زمینه‌ها دارند و روز خبرنگار روز تجلیل از فعالان عرصه اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به جامعه است تا نگاه‌ها به سوی اطلاع‌رسانی و خبر جلب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آل‌هاشم با اشاره به اینکه مشکلات معیشتی،  شغلی و صنفی در این حرفه بسیار است، تصریح کرد: اما با تمام این مشکلات و گرفتاری ها اعتقاد و اعتماد عمومی به خبرنگاران  رنج‌های آن را شیرین می‌کند و در عین حال حمایت و پشتیبانی مسئولان استانی می‌تواند توانمندی‌های خبرنگاران و روزنامه نگاران تبریزی را بیش از گذشته بروز و ظهور دهد.

وی با بیان اینکه جریان‌سازی و تولید محتوا می‌تواند جایگاه خبرنگاران را ارتقا دهد، گفت: با گسترش توجهات به فضای مجازی آفت کم توجهی به رسانه‌های مکتوب بیشتر شده که در راستای رفع آن باید جریان‌سازی فرهنگی با حساسیت جدی دنبال شود.

آل هاشم رسانه‌ها را بازوان پیشرفت جامعه در سطح ملی و استانی دانست و ادامه داد: در شرایط کنونی رسانه‌هایی موثر و کارآمد هستند که با اجتناب از بی‌تفاوتی در راستای تنویر افکار عمومی قدم بردارند و در این زمینه انتظار می‌رود رسانه‌ها کنش فعال و هوشمند به چالش‌های اجتماعی نشان داده و در دفاع از اصل نظام و انقلاب نباید لکنت بگیرند و کم کار باشند.

وی ثبات، امنیت داخلی، پیشرفت‌ها و ارتقای جایگاه بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران را مرهون مجاهدت‌های مردم و نیروهای مسلح دانست و به خبرنگاران توصیه کرد،  گذشته پر افتخار، عزتمند و مقتدر ملت ایران را با قلم خود به جامعه بازگو کنند.

امام جمعه تبریز به نقش‌پذیری رسانه‌ها در تمام عرصه‌ها اشاره و اضافه کرد: تقویت باورهای مردم و ترویج سبک زندگی ایرانی - اسلامی در شرایط فعلی که دشمن در صدد ترویج فرهنگ غلط غرب است، باید یکی از محورهای جریان‌سازی رسانه‌ای باشد.

آل‌هاشم گفت:  منشور راهبردی گام دوم انقلاب مخاطب خاصی دارد و ملت ایران به ویژه جوانان اصلی‌ترین نقش آفرینان این بیانه هستند و رسانه ها هم باید در این مسیر در کنار  مردم باشند.

۳۰۷۷/۳۰۳۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف اخلاق امام جمعه جامعه فضای مجازی ملت ایران قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۳۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ شهید درپی حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان

منابع خبری از وقوع حمله به نمازگزاران در مسجدی در شهرستان گذره در هرات خبر می‌دهند.

به گزارش میزان، طبق گزارش رسانه‌های افغانستان، به دنبال حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه در شهرستان گذره در هرات هنگام نماز مغرب و عشاء، تعدادی از نمازگزاران به شهادت رسیده‌اند.

گفته می‌شود امام جماعت این مسجد به همراه ۶ نفر دیگر از جمله یک کودک نیز در این حمله به شهادت رسیده و تعدادی هم مجروح شده اند.

مقامات دولت موقت طالبان در افغانستان تاکنون در این خصوص بیانیه‌ای صادر نکرده‌اند و اخبار و اطلاعات بیشتری در این خصوص رسانه‌ای نشده است.

همچنین هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حادثه را برعهده نگرفته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۷ شهید درپی حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم