Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار یعقوب سلیمانی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرایط زیر ساختی در استان کردستان از آذربایجان غربی هم بهتر است و با هماهنگی‌های صورت گرفته ۲ استان کردستان و آذربایجان غربی در سیر تشرف زائرین قرار گرفته اند.  

وی اضافه کرد: رویکرد قرارگاه مرکزی راهیان نور در سه سال اخیر توجه و اهتمام به ۲ موضوع زیرساخت‌ها و محتواست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سلیمانی افزود: سال گذشته هفت میلیون نفر زائر از مناطق عملیاتی جنوب، غرب و شمالغرب کشور بازدید کردند.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه امسال ۲۰۰ استاد حوزه علمیه در بازدیدها از مناطق جنگی حضور خواهند داشت یادآور شد: امسال ۸۵ زائر خارجی نیز از مناطق جنگی غرب و شمالغرب بازدید می‌کنند.

وی گفت: بازدید ۱۰ هزار نفر از دانش آموزان از مناطق جنگی برنامه‌ریزی شده که بخشی از آنها تا کنون انجام گرفته است.  

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور  با اشاره به رونق هر ساله این کاروان افزود: امسال هم باوجود مشکلات مالی با توجه‌ به اینکه راهیان نور حرکتی فرهنگی است شاهد افزایش حضور خواهیم بود.

وی اظهار داشت: در قالب طرح فصل رویش پنج هزار دانش آموز از مناطق جنگی در مریوان بازدید می‌کنند.

سردار سلیمانی یادآور شد: کردستانی‌ها مردم با بصیرتی هستند که با تشکیل سازمان پیشمرگان کرد و نقش در مقابله با گروهک‌ها این بقیرت را نشتن دادند.

‌۶۱۰۸ / ۳۰۳۴ 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان راهیان نور سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۳۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم هیئت الجزایری برای توسعه همکاری فناورانه با ایران


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری فناکمال حمنی، که در راس یک هیئت تجاری برای شرکت در نمایشگاه ایران اکسپو به تهران سفر کرده است در حاشیه بازدید از توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در خانه نوآوری و فناوری (IHIT) گفت: تمام قسمت‌ها برای من جذاب بود ولی قسمت تجهیزات پزشکی بیشتر توجه من را به خود جلب کرد.

وی اظهار کرد: علاوه بر سطح بالای فناوری ، صمیمیت و خلوصی که در ایرانی‌ها دیدیم؛ عزم ما را بیش از پیش برای توسعه همکاری‌ها با ایران جزم کرد. به گفته او، امروز نمایندگان الجزایر شاهد آمادگی ایرانی‌ها برای انتقال فناوری به تمام نقاط جهان بودند و از این میزان امادگی ایرانیان بسیار حیرت زده شدند.

 

وی ضمن اعلام خرسندی از بازدید دستاورد‌های ایرانی گفت: اقتصاد ایران بسیار پیشرفته است؛ بطور مثال شتابدهنده خطی پزشکی امید. تاکنون فناوری ساخت این دستگاه در انحصار آمریکا، انگلیس و چین بوده است و ایران چهارمین کشور در جهان است که توانسته است این فناوی دقیق، پیچیده و حساس را بومی سازی کند.

وی اضافه کرد: به گفته مسئولین هزینه خرید این دستگاه از خارج از کشور حدود یک و نیم میلیون دلار ارز از کشور خارج می‌کرد که اکنون با یک سوم این قیمت، این دستگاه در اصفهان ساخته شده است و این امر نشاندهنده قدرت ایرانی است.

دیگر خبرها

  • مناطق آزاد کشور ؛ چالش ها وراهکارها
  • استفاده از منابع مسدودی آزاد شده ارزی کلید خورد | ارز حج امسال از این طریق به کشور عربستان منتقل شد
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • مدیریت «بازار دارو» یکی از اولویت‌های دولت است
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • عزم هیئت الجزایری برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه