Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@15:57:04 GMT

برانکو: از هواداران عذر خواهی می کنم، بهتر می شویم

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۸۴۱۰۷

برانکو: از هواداران عذر خواهی می کنم، بهتر می شویم

سرمربیان دو تیم مطرح فوتبال عربستان در نشست خبری بعد از دیدار آسیایی حاضر شدند.

به گزارش "ورزش سه"، برانکو در اولین تجربه خود روی نیمکت الاهلی با شکست 4 بر 2 به کار خود پایان داد. سرمربی جدید سبزها عربستانی با حضور در نشست خبری بعد از این مسابقه ضمن عذرخواهی از هواداران این تیم گفت: تیم ما فرصت های زیادی خلق کرد اما در نهایت شکست خوردیم اما این موضوع نکته مثبت عملکرد تیم ما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرمربی الاهلی ضمن انتقاد از سوت های داور مسابقه بیان کرد: به عقیده من عدم اعلام دو خطا که منتج به گل تیم الهلال شد در نتیجه بازی تاثیر گذاشت و داور باید تصمیم بهتری می گرفت.


برانکو در ادامه صحبت های خود درباره این مسابقه که با شکست همراه بود، بیان کرد: باید روی اشتباهات بیشتر کار کنیم و مشکلات تیمی را پوشش دهیم. در اکثر دقایق از تیم حریف بهتر بودیم اما در نهایت نتوانستیم نتیجه مناسبی را کسب کنیم.

 
لوچسکو سرمربی تیم الهلال در نشست خبری با بیان این نکته که تیم او همیشه به دنبال برد در هر تورنمنتی است، تصریح کرد: هنوز کار صعود تمام نشده ولی امید زیادی داریم که به مرحله بعدی برویم.

عربستان الاهلی برانکو ایوانکوویچ (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عربستان الاهلی برانکو ایوانکوویچ سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۴۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!

آلومینیوم اراک موفق به شکست پرسپولیس در جام حذفی شد.

طرفداری | مجتبی حسینی حالا خوشحال‌ترین مرد ایران است.

مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک پس از برتری برابر پرسپولیس گفت:

بازی بسیار خوب و جذابی از آب درآمد. چیزی که خیلی ما را خوشحال کرده، فقط بحث صعود تیم‌مان نیست، چون در جام حذفی تا وقتی قهرمان نشوید سودی برای‌تان ندارد.

دو چیز خیلی ما را خوشحال کرده است، اول شکل بازی تیم‌مان است که خیلی شکیل بازی می‌کند و بازیکنان سعی می‌کنند فوتبال خوبی به نمایش بگذارند. دوم هم خوشحالی هواداران و مردم خوب اراک است.

هواداران ما همیشه سعی کردند انرژی بدهند. استقلال و پرسپولیس همیشه در شهرستان‌ها طرفداران خودشان را دارند، اما جو استادیوم خیلی خوب بود. خوشحالم بازی هیجان‌انگیزی شد. خوشحالم مردم از این قضیه لذت بردند و در نهایت ما برنده شدیم.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • نکو به دنبال تجدید یک خاطره شیرین!
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم
  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم / آماده یک مسابقه تمام عیار هستیم
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی