Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@19:43:19 GMT

وین رونی به آمریکایی‌ها وعده‌ی جام داد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۸۴۱۰۸

وین رونی به آمریکایی‌ها وعده‌ی جام داد

وین رونی می‌گوید پیش از بازگشت به انگلیس و پیوستن به دربی کانتی، در حال حاضر تمام حواسش به کسب جام قهرمانی ام‌ال‌اس کاپ به همراه دی‌سی یونایتد است.

به گزارش "ورزش سه"، وین رونی که چندی پیش اعلام کرد تصمیم گرفته از تیم آمریکایی دی‌سی یونایتد جدا شده و به کشورش انگلیس بازگردد تا به باشگاه دربی کانتی ملحق شود حالا می‌گوید دوست دارد دوران حضورش در آمریکا را با یک جام به پایان برساند و در حال حاضر تمام حواسش به فتح جام ام‌ال‌اس کاپ با پیراهن دی‌سی یونایتد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وین رونی زمانی که به آمریکا رفت تا به دی‌سی یونایتد ملحق شود هیجان زیادی در لیگ MLS به راه انداخت و این تیم را از تیمی متوسط به یکی از مدعیان حضور در پلی‌آف‌ها تبدیل کرد. هم‌تیمی سابق رونی در تیم ملی انگلیس، دیوید بکام دو بار با لس‌آنجلس گلکسی قهرمان ام‌ال‌اس کاپ شده و حالا رونی مصمم است در آخرین روزهای حضورش در آمریکا این جام را برای دی‌سی یونایتد بدست آورد.

 

وین رونی در این باره گفت:" دی‌سی یونایتد با من رفتار فوق‌العاده‌ای داشته. ما در لیگ موقعیت خیلی خوبی داریم و 9 بازی دیگر از فصل باقی مانده. من معتقدم اگر قبل از پایان فصل این باشگاه را ترک می‌کردم به آنها بی‌احترامی کرده بودم. برای همین اینجا می‌مانم و سعی می‌کنم تیم را به پلی‌آف برسانم و برایش یک جام بدست بیاورم".

 

رونی همچنین با انتشار یک اطلاعیه درباره شرایط خود در این باشگاه گفت:" من در روزهای آینده با تمام وجود برای تیمم دی‌سی یونایتد تلاش خواهم کرد و تا پایان فصل با تمام وجود در خدمت تیم خواهم بود. امیدوارم بتوانم پاسخ حمایت‌هایی که هواداران سیاه و سرخ‌پوشان واشنگتن از من کردند را با فتح یک جام برای این باشگاه بدهم".

 

دی سی یونایتد وین رونی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دی سی یونایتد وین رونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۴۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش آمریکا برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران

به گزارش جام جم آنلاین، «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه ایالات متحده از اعراب حاشیه خلیج فارس خواسته که در حمایت از رژیم اسرائیل در تقابل با ایران، دفاع هوایی یکپارچه تشکیل دهند.

به گزارش «خبرگزاری فرانسه» بلینکن غروب دوشنبه در نشست وزرای شورای همکاری خلیج فارس در ریاض گفت: «این حمله تهدید شدید و فزاینده ایران و ضرورت همکاری ما در زمینه دفاع هوایی یکپارچه را نشان می‌دهد».

این در حالی است که طرح تشکیل پدافند هوایی پکپارچه از چندین سال پیش مطرح شده، اما تا کنون موفقیتی در پیشبرد آن حاصل نشده است.

چند روز پیش از این معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا اجرای موفق عملیات «وعده صادق» علیه اسرائیل را نشان‌دهنده شکست طرح پدافند یکپارچه آمریکا در غرب آسیا توصیف کرده بود.

ایشان روز دوشنبه گفت: «اجرای موفق عملیات وعده صادق نشانه شکست طرح پدافند یکپارچه آمریکا در غرب آسیاست.

سردار سنایی راد گفت: «در شرایطی بودیم که، چون رژیم صهیونیستی با مانعی برای ادامه اقدامات خود را مواجه نمی‌دید و احتمال تکرار این جنایت وجود داشت لذا برای متوقف کردن این روند جنایت و ترور از یک سو و تنبیه متجاوز از سوی دیگر، عملیات وعده صادق طراحی شد.»

او در خاتمه گفت: «در طراحی این عملیات همه ابعاد ماجرا در نظر گرفته شد که ضمن ارسال پیام قدرت و ترمیم یا تثبیت بازدارندگی ما، هیچ زمینه‌ای برای بهانه جویی علیه ما وجود نداشته باشد، اگر صهیونیست‌ها می‌توانستند ۵ جنازه زن و کودک در این ماجرا در اختیار داشته باشند حتماً دنبال مظلوم نمایی و فضاسازی علیه جمهوری اسلامی ایران بودند.»

دیگر خبرها

  • استولتنبرگ: آمریکا و متحدان اروپایی فقط وعده کمک به اوکراین داده‌اند
  • نظر وین رونی در مورد زمان اعلام خروج کلوپ از لیورپول و تاثیرش روی عملکرد بازیکنان / زیرنویس فارسی
  • تلاش آمریکا برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران
  • دبیرکل ناتو وارد پایتخت اوکراین شد
  • الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی در تمام شهرها اجرا شود
  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه
  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • واکنش ماسک به وعده «پیروزی» اوکراین
  • عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست