Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه ۱۷ مرداد و روز خبرنگار، سپاه امام سجاد(ع) از سرپرست خبرگزاری شبستان در استان هرمزگان تجلیل کرد.

به گزارش خبرتگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، در همایش بزرگداشت روز خبرنگار که به همت سپاه امام سجاد(ع) برگزار شد، از « مصیب رجایی »، سرپرست خبرگزاری شبستان تجلیل و به این مناسبت، لوح تقدیری یه وی اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در متن این تقدیرنامه آمده است که رشد توسعه فرهنگی جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم است، خبرنگاران راهیان وادی آگاهی و راویان عشق و آزادی و نیک اندیشان بلند نظر عرصه اطلاع رسانی اند.

 

حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی بر دوش نیروهای متعهد و انقلابی بخصوص خبرنگاران و صاحبان اندیشه و قلم به ودیعه گذاشته شده است.

 

از اینکه در راه حقیقت و رسالت خطیر و سترگ آگاهی بخشی به مردم از فعالیت ها و برنامه های فرزندان این ملت در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تلاش نموده اید، صمیمانه تشکر و قدردانی می نماییم.

 

از ایزد متعال خواستاریم تا یاریمان نماید در هر شرایط، مدافع ارزش های اسلامی تحت رهبری نورانی امام خامنه ای(مد ظله العالی) جهت پیشرفت و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

 

گفتنی است؛ در این همایش از مدیران بخش های مختلف صدا و سیمای مرکز خلیج فارس و برخی از خبرگزاری های فعال در این حوزه نیز تجلیل به عمل آمد.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار خبرگزاری شبستان ازدواج روزنامه ازدواج آسان شیراز خراسان جنوبي بیرجند شهرستان دزفول روز خبرنگار تجلیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۴۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ امام جمعه آران و بیدگل در این آیین که به همت پایگاه بسیج امام علی (ع) حوزه بسیج کارگری آران و بیدگل برگزار شد گفت: بدون شک کارگران، از وفادارترین اقشار مردم به انقلاب اسلامی هستند و سهم بسزایی در در تولید ورونق اقتصادی دارند.


حجت الاسلام سلیمانی افزود: کارگران همواره حامی عزت و استقلال کشور بوده اند و در سخت‌ترین شرایط دست از حمایت تولید برنداشته وباید دولت از این قشر زحمت کش حمایت کند

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت