Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان گفت: هویت زدایی، هدف اصلی استکبار در ترویج مواد مخدر است. ایالات متحده آمریکا اقدامات بسیار شومی برای نسل جوان و پویای جامعه ما برنامه ریزی کرده است .
به گزارش خبرگزاری آریا، سیستان و بلوچستان؛ علی زندی گفت : سیستان و بلوچستان بیش از 1600 کیلومتر مرز آبی و خاکی با بزرگترین تولید کننده مواد مخدر در دنیا دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشور  نابسامان افغانستان امروزه بیش از 84 درصد از تریاک دنیا را تولید می کند و برابر آمار رسمی دفتر سازمان ملل بیش از ده هزار تن تولید تریاک در کشور افغانستان است.
وی یادآور شد: گردش مالی بیش از 1600 میلیون دلار تجارت ناپاک که از این پدیده شوم عاید و حاصل می شود در سطح بین المللی باعث شده تا مافیای موادمخدر بیکار ننشیند .
زندی در ادامه اظهار داشت: امروز بحث قاچاق و ترانزیت موادمخدر یکی از اهداف مافیای موادمخدر است بشکلی که به هر طریق ممکن سعی بر این دارند که موادمخدر را از مرزهای ما عبور دهند و هویت زدایی نسل جوان و پویای جامعه هدف اصلی استکبار در ترویج موادمخدر است .
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت : یکی از مشکلات و معضلات اساسی که در حوزه اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر داریم موضوع مقبولیت اجتماعی بهبود یافتگان است که جامعه امروزی ما  نهادینه نشده است. ایشان در ادامه افزود : مشارکت مردمی و برون سپاری کردن اقدامات فرهنگی و اجتماعی از مهم ترین کلید واژه های امر مبارزه با مواد مخدر است .


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هویت زدایی هدف استکبار مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۴۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!

به گزارش صدای ایران از ایسنا،اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا به دنبال طبقه‌بندی «ماری جوانا» است تا این ماده مخدر را در لیست مواد مخدر کم‌خطر قرار دهد، این اقدام می‌تواند یک تغییر تاریخی در سیاست‌های این کشور برای استفاده از مواد مخدر باشد.

دیگر خبرها

  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • بردن گیاهان دارویی و مواد اسیدی به عربستان ممنوع است
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • تاریخ بشریت ادامه راه انبیاء در مبارزه با جریان استکبار است
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • مبارزه با استکبار در دنیا، صدور فرهنگ انقلاب ایران است