Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@23:46:19 GMT

دستور وزیر برای کمک به جشنواره فیلم های ورزشی

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۸۴۶۳۴

وزیر ورزش و جوانان در جریان روند برگزاری جشنواره فیلم‎های ورزشی قرار گرفت و دستورات لازم برای کمک در تامین منابع مالی این جشنواره را داد.

به گزارش"ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی، نشست هم اندیشی و هماهنگی دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی ایران با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه نامه حمایت بیش از 40 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر حمایت از جشنواره و ضرورت حمایت صندوق اعتباری قهرمانان و پیشکسوتان به دکترمسعود سلطانی فر تقدیم شد. وزیر ورزش نیز طی دستوری به مدیر عامل صندوق از او خواست تا در تامین منابع مالی با جشنواره همکاری داشته باشد. در این نشست در خصوص تامین منابع مالی و گسترش فضای رقابتی در حوزه فرهنگ و هنر در ساخت آثار ارزشمند قهرمانان ملی مانند فیلم «غلامرضا تختی»، لزوم تقویت جشنواره و همچنین تغییر احتمالی تاریخ برگزاری این رویداد بحث و تبادل نظر شد.


بر اساس این گزارش، جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران، نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم و تلویزیون ورزشی (FICTS) است. مقر FICTS در میلان ایتالیا است که بیش از ۱۱۶ کشور عضو این فدراسیون هستند. این جشنواره به عنوان یکی از ۱۶ پایگاه جهانی و میزبان ۲۸ کشور آسیایی و منطقه برای ورود به جشنواره جهانی میلان مورد توجه فیلمسازان و سینماگران این کشورها است و با توجه به جایگاه بین المللی این جشنواره و استقبال از آن، آثاری از کشورهای اروپایی و دیگر کشورها نیز مهمان این رویداد هستند. در این دوره 702 اثر از 54 کشور برای حضور در جشنواره ثبت نام کردند.

 

مسعود سلطانی‌فر وزارت ورزش و جوانان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۴۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره توانمندی‌های بومی، محلی و ورزشیِ روستاییان در اسلام آباد مغان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ هدف از برگزاری این جشنواره، معرفی توانمندی‌های موجود در این مناطق بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • داعش جام جهانی ورزشی را تهدید کرد + تصویر
  • همه‌چیز درباره سردردهای بعد از ورزش؛ چگونه درمانش کنیم؟
  • این سردردها نشانه چیست؟
  • برگزاری جشنواره ورزشی فرزندان اوتیسم در کرج
  • جشنواره توانمندی‌های بومی، محلی و ورزشیِ روستاییان در اسلام آباد مغان
  • روسیه : از پیوستن بولیوی به «بریکس» حمایت می‌کنیم
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی