Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوک شاو علی‌رغم فصل بدی که یونایتد پشت سر گذاشته است، به آینده امیدوار است.

طرفداری- در آستانه دیدار حساس هفته اول منچستر یونایتد با چلسی، لوک شاو در گفت‌وگویی مفصل از انتظارات خود برای فصل جدید صحبت کرده است.

به گزارش اسکای، بیرون از ساختمان آکادمی منچستر یونایتد در کرینگتون، بازیکنان درحال ضبط فیلم‌های خوشحالی گل خود برای فصل جدید هستند که در شبکه‌های اجتماعی باشگاه استفاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوک شاو، در این ویدیو یک نگاه خیره به آسمان می‌کند، اما به گفته خودش، اگر بتواند گل بزند، چیز دیگری در ذهن دارد.

من چند ماه تا خوشحالی مخصوص تولد بچه فاصله دارم. 

او که سرانجام در 104 امین بازی لیگ خود برای منچستر یونایتد، موفق شد در اولین بازی فصل گذشته برابر لستر سیتی گل بزند، تاکنون گل دیگری به‌ثمر نرسانده است. 

برای زدن اولین گل‌ام باید زمان زیادی صبر می‌کردم و حالا باید زمان زیادی برای دومی صبر کنم. امیدوارم بتوانم چند گل دیگر هم بزنم. 

شاو فقط یک گل به‌ثمر رسانده است، اما 40 بازی فصل گذشته او برای منچستر یونایتد دو برابر حداکثر بازی‌های چهار فصل گذشته او بود. سوال اما اینجاست که کسی که پنج سال پیش می‌توانست با تیم ملی انگلیس به جام جهانی برود، هنوز یک پدیده به حساب می‌اید؟ شاید نه، اما شاو شایسته انتخاب به عنوان بازیکن سال منچستر یونایتد در فصلی که گذشت، بود.

از نظر شخصی، فصل قبل فصل بهتری برای من بود، درحالی که فکر می‌کنم می‌توانم بسیار بهتر از این باشم. حقیقتاً فکر نمی‌کنم کسی فصل گذشته شایسته عنوان بهترین بازیکن فصل بوده باشد، چراکه از نظر تیمی فصل بسیار بدی را داشتیم و چیزی نزدیک به فاجعه بودیم، اما امیدوارم در فصل پیش رو، به دستاوردهای بسیار بیش‌تری برسیم و بتوانیم موفقیت‌های بزرگ‌تری کسب کنیم.  

شاو  بی‌پرده صحبت می‌کند، اما حقیقتاً چیزی برای پنهان کردن وجود ندارد. منچستر سیتی فصل گذشته قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شد، لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا برنده شد، تاتنهام و چلسی و آرسنال به فینال‌های اروپایی رسیدند و فقط منچستر یونایتد بود که بدون هیچ دستاوردی، فصل را با شکست برابر کاردیف از پیش سقوط کرده در اولدترافورد به پایان رساند که هشتمین باخت آن‌ها در 12 بازی قبلی‌شان بود. 

ما همه بسیار ناامید بودیم. وضعیت وقتی بدتر می‌شد که بسیاری از تیم‌های انگلیسی را می‌دیدیم که درحال بازی در فینال‌های اروپایی هستند و این درحالی بود که ما در تعطیلات بودیم. این اتفاقی است که نباید بار دیگر برای این باشگاه تکرار شود. قطعاً موضوع ناراحت‌کننده‌ای است و ما همه آن را حس کردیم. حالا در این فصل باید چیزهای زیادی را ثابت کنیم و مطمئن هستم که این کار را انجام می‌دهیم. ما فصل بسیار بهتری را خواهیم داشت.

در تور پیش‌فصل منچستر یونایتد، اوله گونار سولسشر تاکید زیادی رو آماده‌سازی بدنی داشت. چیزی که حتی اسکات مک تومینای هم گفت که پیش از آن، تجربه چنین چیزی را نداشته است. شاو نیز که یکی از بازیکنانی است که همیشه از نظر آمادگی بدنی مورد انتقاد است، از وضعیت رو به‌رشد خود می‌گوید.

تمرینات بسیار سخت‌تر از چیزی بود که قبلاً داشتیم. ما همه به سختی و با نگرشی مثبت تمرین می‌کردیم و حالا قطعاً نتیجه آن را خواهیم گرفت. همه شاداب و سرحال هستیم و بازیکنان به‌نظر با انرژی بیش‌تری بازی خواهند کرد. من به هم‌تیمی‌هایم نگاه می‌کنم و به‌نظر می‌رسد آن‌ها از فصل گذشته با انگیزه‌تر هستند. همه می‌خواهند یک موضوع را ثابت کنند. ما در تمرینات ایده‌های مربی را تمرین می‌کنیم و حالا دورنمای شفافی از آن‌چه او از ما می‌خواهد داریم. این چیزی است که ما به آن نیاز داریم و حالا با این شرایط، احساس می‌کنم آماده‌ام و نمی‌توانم برای شروع لیگ صبر کنم. 

شیوه بازی منچستر یونایتد در زمان ژوزه مورینیو مورد انتقاد بسیاری از کارشناسان بود. نوع فوتبالی که مورد پسند همه نبود. شاو در این‌باره می‌گوید: 

ما منچستر یونایتد هستیم و باید مالکیت توپ بیش‌تری داشته باشیم، چیزی که در چند سال گذشته آن را ندیدیم. اما در این تابستان روی این موضوع بیش‌تر تمرکز کردیم. 

با این‌حال کار اوله گونار سولسشر در این راه بسیار سخت است. آن‌ها فصل گذشته را با اختلاف 31 امتیازی نسبت به لیورپول به پایان رساندند، اما حضور بازیکنانی نظیر آرون ون بیساکا، دنیل جیمز و هری مگوایر به آن‌ها این قوت قلب را داده است که در فصل جدید، این اتفاق تکرار نشود. شاو می‌گوید منچستر یونایتد درحال بازیابی خود است. 

من همیشه فکر می‌کردم که جوان هستم، اما این موضوع پیرم کرد. دیوانه‌کننده است. همیشه در این‌جا برای مدت‌ها بازیکن جوان تیم بودم و در شرایطی بودم که هم‌اکنون آرون و جیمز هستند. بزرگ‌ترین کاری که می‌توانم انجام دهم، این است که به آن‌ها خوش‌آمد بگویم چراکه وارد محیط بزرگی شده‌اند و باید درک کنند که سن‌شان مهم نیست، بلکه دلیل حضورشان در این باشگاه مهم است.  

منچستر یونایتد در اولین بازی فصل جدید خود، ساعت 20:00 یکشنبه هفته آینده به وقت ایران به مصاف چلسی خواهد رفت. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۴۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!

دیدارهای معوقه از هفته بیست‌ونهم لیگ جزیره با ۴ بازی پیگیری شد که در مهم‌ترین بازی‌ها منچستریونایتد در خانه شفیلدیونایتد را به سختی مغلوب کرد و کلوپ در آخرین تجربه داریی مرسی ساید خود اولین شکستش را تجربه کرد تا از کورس قهرمانی خارج شود.

به گزارش ایسنا، لیورپول در دیداری معوقه از هفته بیست‌ونهم لیگ جزیره در گودیسون پارک میهمان اورتون بود و شان دایچ آخرین داربی کلوپ در مرسی ساید را تبدیل به جهنم کرد.

اورتون در این بازی با ۲ گل لیورپول را مغلوب کرد تا طلسم ۱۴ ساله پیرپز نشدنشان در داربی مرسی ساید شکسته شود. نکته دیگر اینکه این آخرین تجربه کلوپ از داربی بندر لیورپول بود و او سرانجام طعم تلخ شکست از تافی‌ها را تجربه کرد. با این شکست لیورپول موقتا در جایگاه دوم باقی ماند اما عملا تا حدود زیادی از کورس قهرمانی خارج شد.

در اولدترافورد اما برونو فرناندس مانع از شکل‌گیری فاجعه‌ای دیگر و شاید اخراج احتمالی تن‌هاخ شد. شفیلد یونایتد تا اواسط نیمه دوم در تئاتر رویاها از یونایتد با نتیجه ۲ بر یک پیش بود اما درخشش فرناندس مانع از بروز فاجعه شد و آن‌ها در نهایت با درخشش ستاره پرتغالی خود با نتیجه ۴ بر ۲ قعرنشین جزیره را شکست دادند تا با توجه به باخت نیوکاسل به رتبه ششم برسند و شانس کسب سهمیه لیگ اروپا را داشته باشند.

نتایج سایر بازی‌های چهارشنبه شب به شرح زیر است:

ولورهمپتون ۰ - ۱ بورنموث

کریستال پالاس ۲ - ۰ نیوکاسل

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • ساعت بازی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • تن‌هاخ داغ کرد: نظرات تو شرم‌آور بود نه بازی ما