Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگاه تخصصی تولید پوستر «بهشت همین نزدیکی» با موضوع خانواده و سبک زندگی اسلامی با حضور استاد مسعود نجابتی و هنرمندان ۵ استان کشور در یزد آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، همزمان با سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته ازدواج، کارگاه خلق پوستر با عنوان «بهشت همین نزدیکی» از برنامه‌های جنبی نخستین جشنواره ملی طراحی پوستر «40 آیه زندگی» با محوریت خانواده و سبک زندگی اسلامی، 15 مرداد با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوالقاسمی پژوهشگر حوزه قرآن و عترت، استاد مسعود نجابتی و طراحان گرافیک استان‌های خراسان رضوی، کرمان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و یزد در سالن کنفرانس شهید بهشتی سازمان جهاد کشاورزی یزد آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدصادق کوچک‌زاده رییس حوزه هنری یزد در مراسم آغاز به کار این کارگاه ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان گفت: این کارگاه آموزشی‌ ـ‌ تولیدی زیر نظر استاد نجابتی با همراهی سیدمهدی حسینی و محمدحسین مؤیدی از طراحان مطرح گرافیک کشور به مدت سه روز برگزار می‌شود که امیدواریم با نیت الهی و نگاه درست، براساس آیات قرآن کریم آثار ارزشمند و خوبی در زمینه خانواده، ازدواج و سبک زندگی اسلامی تولید و منتشر شود.  

وی با تأکید بر اینکه آیات قرآن باید بیشتر دستمایه تولید آثار هنری قرار گیرد افزود: هرچند فعالیت در این زمینه شاید در ابتدا کمی سخت به نظر برسد ولی باید از نصّ صریح قرآن پیام‌هایی را برداشت و به محصول هنری باارزش تبدیل کنیم و اگر چنین شد این اثر، محصول تأثیرگذاری خواهد بود که پیام قرآنی را به جامعه منتقل می‌کند. 


وی فرهنگ‌سازی در زمینه سبک زندگی اسلامی و ایرانی، عمومی‌سازی پوستر برای بهره‌برداری آحاد جامعه، جریان‌سازی مبانی قرآنی در زندگی روزمره به ویژه برای زوج‌های جوان، توجه ویژه به الگو‌سازی برای جوانان با عنایت به بیانیه گام دوم، خلق آثار ارزشمند و تأثیرگذار بر مبنای آیات قرآن کریم و کمک به ارتقاء سطح محتوایی و کیفی آثار گرافیکی را از مهمترین اهداف این کارگاه برشمرد.


مسعود نجابتی هم هدف این دورهمی را خلق آثار تأثیرگذار دانست و اظهار داشت: امیدوارم آثاری که در این کارگاه تولید می‌شود مفید و مؤثر باشد و با ارائه درست پیام، اتفاق خوبی را در جامعه رقم بزند.

وی با اشاره به اینکه قصد ما حضور در جشنواره و دریافت جایزه و تقدیر نیست افزود: در این کارگاه رسالت سنگینی روی دوش ماست و قرار است پیام‌های مورد نظر که برگرفته از آیات کلام وحی است را با هم‌اندیشی و کمک یکدیگر به درستی طراحی و به مخاطبان هدف منتقل کنیم. پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار ازدواج شیراز ازدواج جوانان خبرگزاری شبستان ازدواج آسان کانون های مساجد سالروز ازدواج حضرت علی ع و حضرت فاطمه س روزنامه شبستان یزد سالروز ازدواج حضرت علی ع و حضرت فاطمه س کارگاه آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۴۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در تبریز

 سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در بخش‌های صحنه‌ای، میدانی و تعزیه، نقالی و پرده خوانی (کودکان و بزرگسالان) و با هدف رونق بخشی به جریان نمایش‌های مردمی و تکریم مردمی‌ترین نمایش‌ها و آیین‌های مذهبی برگزار می‌شود.

آثار تا ۱۵ خردادماه جمع آوری و تا ۲۵ خردادماه بازبینی خواهند شد و شروع اجرا‌های عمومی از ۱۷ تیر تا ۳ مرداد و اجرا‌های داوری سوگواره هفته سوم محرم خواهد بود.

هنرمندان آثار خود را به نشانی دبیرخانه این سوگواره واقع در تبریز بلوار ۲۹ بهمن، مجتمع فرهنگی و هنری ۲۹ بهمن، طبقه دوم، سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان‌شرقی ارسال و یا با شماره ۰۴۱۳۳۳۰۵۷۹۴ تماس و با پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۹۰۴۸۲۴۹۱۰ ارتباط حاصل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • قدردانی از هنرمندان در یک پایگاه مهم موسیقی/ خاطراتی که زنده شد
  • عکس | پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس؛ پیام خاص نساجی به هواداران زن
  • برگزاری سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در تبریز
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی
  • ۶۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی به نمایش درآمد
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • جای خانواده‌های این جانبازان در بهشت است
  • اجرای برنامه همخوانی قرآن در بنا‌های تاریخی قزوین
  • کارگاه تخصصی کتابت قرآن کریم شمال غرب در مراغه