Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»،  از سال‌ها قبل شهرداری تهران در ایام اربعین در داخل مرزهای کشور و همچنین در مسیر تردد زایران اربعین در کشور عراق اقدام به ارایه خدمات به شهروندان می‌کند.

اقدامات شهرداری تهران در این سال‌ها صرفا معطوف به اسکان و تغذیه زایمان نبوده است و شهرداری تهران تلاش کرده است تا به کمک مسؤولان عراقی برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال‌های قبل تعداد زیادی از نیروهای پاکبان شهرداری تهران به همراه وسایل و تجهیزات خود به کشور عراق رفته و در ایام اربعین اقدامات مهمی انجام می دهند.

از این رو هر ساله شهردار تهران یک نفر از معاونین خود را به عنوان رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران منصوب می‌کند.

امسال نیز شهردار تهران پیروز حناچی مجتبی یزدانی را به عنوان رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران انتخاب کرده است.

در متن حکم یزدانی آمده است:

با عنایت به تعهد، سوابق و تجارب جناب‌عالی در ارائه خدمت به زائران و سوگواران حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) طی سال‌های گذشته، به موجب این حکم، با حفظ سمت، به عنوان «رئیس ستاد برگزاری مراسم اربعین شهرداری تهران و نماینده شهردار در ستاد مرکزی» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با استعانت از ائمه اطهار(ع) و با برنامه‌ریزی مناسب و جلب همکاری و مشارکت سایر معاونان و شهرداران مناطق در انجام این مهم و خدمت به زائران و سوگواران حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) موفق باشید.

منبع: نماینده

کلیدواژه: ستاد اربعین شهرداری تهران نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۴۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید باقری معاون شهردار تهران بیان کرد: سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد. مطرح کردن این موضوع که شهرداری نظارت گریز است با این سامانه نقض می‌شود.

وی ادامه داد: ۲۲ هزار مکاتبه با شهرداری انجام شده؛ تلاش ما این است که مشی پیگیری تذکرات را دنبال کنیم. این حجم از نظارت‌ها و بازدید از سطح مناطق و برگزاری جلسات کمیسیون‌ها نشان‌دهنده تعامل سازنده شهرداری برای نظارت شوراست و سعی ما اثرگذاری پاسخ‌ها است.

معاون شهردار تهران گفت: میزان پاسخ به مکاتبات بسیار بالاست. این سامانه مشخص می‌کند که اجرای کدام مصوبات و کدام مکاتبات عقب افتاده است. در پاسخ و پیگیری تذکرات ما جدی هستیم و اگر مشکلی وجود داشته باشد، جلسات پیرامون آن برگزار می‌شود و ما بی‌تفاوت نیستیم.

کد خبر 6097084

دیگر خبرها

  • مدیر دفتر شهردار و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • مدیر دفتر شهردار تهران و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • افشاگری عبدالرضا داوری درباره شهردار تهران/ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومان کمک هزینه مسکن به ۳۶ مدیر انقلابی منصوب زاکانی
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است