Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان آرژانتین گفت: چون در ایران و عراق حضور داشتم آمریکا به من اجازه ورود نداد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت world of volley، تیم ملی والیبال بانوان آرژانتین یکی از شانس‌های خود برای حضور در بازی‌های المپیک را در مسابقات لوئیزیانای آمریکا از دست داد که یکی از دلایل اصلی این موضوع عدم حضور سرمربی آژانتین در کنار ملی‌پوشان این کشور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرژانتین در مسابقات لوییزیانا با تیم‌های آمریکا، قزاقستان و بلغارستان دیدار کرد اما در نهایت به مقام سوم رسید. دولت آمریکا به هرنان فرارو به دلیل سفری که سال گذشته به ایران داشته، اجازه ورود به خاک این کشور را نداد.

فرارو در این مورد گفت: من پاسپورت ایتالیایی دارم و نیازی به ویزای کشور دیگری نداشتم. من برای سفرم در سیستم الکترونیکی امنیت آمریکا (ESTA) ثبت نام کردم و باید طی ۷۲ ساعت اقدامات لازم صورت می‌گرفت، اما جوابی برای من صادر نشد. در نهایت گفتند چون به ایران و عراق سفر کرده‌ام باید بیشتر منتظر بمانم. با پاسپورت ایتالیایی من مخالفت شد اما وقتی با پاسپورت آرژانتینی هم اقدام کردم، گفتند چون به ایران سفر کرده‌ام اجازه ورود ندارم.

به گزارش ایسنا، هرنان فرارو در سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸ دستیار خولیو ولاسکو در ایران بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واليبال روابط ایران و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۵۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود فرمانده کل ارتش ایران به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش

فرمانده ارتش ایران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، صبح امروز _ پنجشنبه، ششم اردیبهشت_ جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح، فرمانده انتظامی استان، فرمانده تیپ فتح ۴۸، منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و دادستان گچساران در فرودگاه گچساران از فرمانده کل ارتش استقبال کردند.

اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد اولین برنامه از دومین کنگره دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد است که در شهر گچساران از صبح امروز آغاز به کار کرده‌است.

کد خبر 747761

دیگر خبرها

  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • (عکس) اولین حضور مهدی فضائلی در یک مراسم بعد از حملات تندروها به او بخاطر توئیتش
  • عکسی از اولین حضور مهدی فضائلی در یک مراسم بعد از حملات تندروها به او بخاطر توئیتش
  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • ورود فرمانده کل ارتش ایران به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • واکنش یحیی به حضور در تراکتور و ممنوعیت کار کردن
  • (ویدئو) برف سنگین در بهار کروات‌ها را شگفت‌زده کرد
  • اولین اظهارات سرمربی جدید والیبال ایران پس از ورود به تهران
  • (تصاویر) جمیله علم‌الهدی، «بانوی اول ایران» در پاکستان!