Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- با توجه بر برگزاری مراسم قرعه کشی نوزدهم دوره لیگ برتر فوتبال ایران در مشهد مقدس، برنامه این هفته ورزش و مردم بطور جامع به این رویداد مهم ورزشی می‌پردازد. تاریخ انتشار: 12:47 - 16 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۹۸۶۳

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی شبکه یک، مراسم قرعه کشی لیگ نوزدهم، ۱۵ مرداد در مشهد مقدس برگزار شد و تیم‌های حاضر در این دوره از رقابت‌ها بدون آنکه تاریخ شروع لیگ برتر را بدانند، حریفان خود را شناختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه جمعه ۱۸ مرداد ورزش و مردم ضمن پخش گزیده‌هایی از مراسم قرعه کشی، درخصوص زیان‌هایی که تیم‌های فوتبال حاضر در این دوره از مشخص نبودن زمان آغاز بازی‌ها متحمل شوند، تحلیل کارشناسان و مربیان فوتبال را جویا شده است.

"ورزش و مردم" به تهیه کنندگی و اجرای پیمان یوسفی کاری از تامین برنامه شبکه یک سیما است که جمعه‌ها حوالی ساعت ۱۱:۴۵ بطور زنده روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سیما شبکه یک ورزش برنامه ورزش و مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۵۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴ در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار می‌شود.

تیم‌های سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، گل‌گهر سیرجان، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و هوادار تهران از لیگ برتر و تیم چادرملوی اردکان، از لیگ یک به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

دیگر خبرها

  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • تیم هندبال مس کرمان جشن قهرمانی را در خانه گرفت
  • تقدیر از ۲۷۸۰ معلم شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • همایش پیاده‌روی میمند