Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛شبکه عبری‌زبان "کان" اعلام کرد که انگلیس قصد دارد لبنان را بر سر اخراج صالح العاروری، یکی از رهبران جنبش حماس از خاک این کشور و یا تداوم همکاری میان دو کشور مخیر کند.

به گزارش خرداد، گیلی کوهن، خبرنگار سیاسی شبکه  عبری‌زبان "کان" اعلام کرد که انگلیس به لبنان ضرب‌الاجلی ازبابت اخراج این رهبر حماس تعیین کرده و گفته در صورت تمایل به ادامه همکاری با لندن، بیروت باید صالح العاروری را از خاک خود اخراج کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق این گزارش، انگلیس اعلام کرده در صورت مخالفت بیروت با این درخواست لندن همکاری میان دو کشور را متوقف ‌می‌کند.

هیئت رسانه‌ای اسرائیل همچنین افزود که این اقدام انگلیس بخشی از همکاری میان تل‌آویو و لندن علیه گروه‌های مورد حمایت ایران است.

العاروری پیشتر به دلیل فشارهای آمریکا از ترکیه خارج شد و به قطر رفت که مجددا به همین دلیل از دوحه نیز رفت و در حال حاضر در نواحی جنوبی بیروت حضور دارد. هیچ دولتی از او استقبال نمی‌کند.

انگلیس در ابتدای سال جاری میلادی حزب‌الله لبنان را "سازمان تروریستی" اعلام کرد؛ اقدامی که به مذاق اسرائیل خوش آمد. برچسب ها: انگلیس ، لبنان ، رهبر حماس

منبع: خرداد

کلیدواژه: انگلیس لبنان رهبر حماس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۵۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای 5 سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه روسای جمهور دو کشور، 5 سند همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکار‌ی‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» امضا کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • موافقت پادشاه انگلیس با قانون ضد مهاجرتی رواندا
  • طرح دولت انگلیس برای اخراج پناهجویان به رواندا قانون شد
  • پادشاه انگلیس طرح جنجالی اخراج پناهجویان را تائید کرد
  • رئیس‌جمهور: اشغالگر باید به فوریت اخراج، محاکمه و مجازات شود
  • توافق آلمان و انگلیس برای تقویت همکاری‌های دفاعی
  • ۵ سند همکاری میان مقام‌های ایران و سریلانکا امضا شد
  • امضای 5 سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا
  • امضای ۵ سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا
  • قطر و ترکیه گزارش‌هایی مبنی بر اخراج رهبران حماس از دوحه را رد کردند
  • انتقاد شورای اروپایی و سازمان ملل از قانون ضد مهاجرتی انگلیس