Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، بیدخام مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری در جلسه کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد از فعالیت ۵۰ سازمان مردم نهاد در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی خبر داد و گفت: ۲۵ تفاهم نامه با این سازمان‌ها منعقد شده است که در مناطق حاشیه شهر برنامه‌های مختلف در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را اجرا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیدخام افزود: علاوه بر سازمان‌های مردم نهاد باید از ظرفیت خیران هم در حوزه پیشگیری و بهبودیافتگان استفاده شود چه بسا که اگر بهبود یافتگان پس از بهبودی مورد حمایت خانواده و جامعه نباشند بستر برای بازگشت آن‌ها به اعتیاد ادامه دارد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری قزوین اضافه کرد: نمی‌توان آسیب‌های اجتماع موجود را نادیده گرفت چرا که نادیده گرفتن تبعات آسیب‌ها در واقع پاک کردن مساله است و موجب می‌شود این فعالیت‌ها زیرزمینی انجام شود.

بیدخام افزود: ۲۲ مرداد ماه همزمان با روز سازمان‌های مردم نهاد همایشی رد این زمینه در استان برگزار می‌شود که در کنار این برنامه نمایشگاهی هم دایر خواهد شد تا سمن‌ها فعالیت هایشان را معرفی کنند.

انتهای پیام/ک

جلسه کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۶۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های پرورشی در مدارس تقویت خواهد شد

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه می‌خواهیم مبادی آسیب‌های اجتماعی را از مدرسه ببندیم گفت:تقویت فعالیت‌های پرورشی اولین لبیک دولت به صحبت‌های اخیر رهبر انقلاب است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضا مراد صحرایی؛ وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای عالی اجتماعی کشور اظهار کرد: تقویت پرورشی اولین لبیک دولت به صحبت‌های اخیر رهبر انقلاب است.

وی افزود: طرح نماد یا همان نظام مقابله با آسیب‌های اجتماعی در وزارت آموزش و پرورش پیگیری می‌شود و می‌خواهیم مبادی آسیب‌های اجتماعی را از مدرسه ببندیم و راه درست همین است.

تغییر عناوین و حجم دروس مدارس برای اجرای برنامه‌های پرورشی

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تصویب نظام جامع راهنمایی و مشاوره در وزارت آموزش و پرورش گفت: هم‌اکنون به ازای هر 12 دانش‌آموز یک ساعت خدمات مشاوره در مدارس تصویب شده است، بر این اساس تعداد مراکز مشاوره آموزش و پرورش به 700 مرکز رسیده است که در گذشته 30 مرکز بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های پرورشی در مدارس تقویت خواهد شد
  • آمار طلاق در دو سال اخیر کاهش یافته است
  • کاهش طلاق در دو سال اخیر/ تدوین دفترچه برای دستگاه‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی
  • رئیسی: متخلفین حوزه آسیب‌های اجتماعی معرفی شوند
  • رئیس‌جمهور دستور داد؛ متخلفین حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • تاکید رئیسی بر استفاده از مساجد در حوزه آسیب‌های اجتماعی
  • متخلفان در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • عملکرد دستگاه‌های مسئول در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شکل مستمر رصد می‌شود
  • متخلفین در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • متخلفین حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند