Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@20:42:05 GMT

دبير جشنواره بين المللي فيلم رشد منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۸۶۳۳۲

دبير جشنواره بين المللي فيلم رشد منصوب شد

خبرگزاری آریا- وحید گلستان فیلمساز به عنوان دبیر چهل و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد معرفی شد.
به گزارش آریا، چهل و نهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد که قرار است از تاریخ 24 آبان لغایت 1 آذرماه سال جاری برگزار شود، فیلمسازان در بخش های داستانی بلند، داستانی کوتاه، پویانمایی بلند، پویانمایی کوتاه، مستند بلند، مستند کوتاه و مستند علمی آموزشی به رقابت می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وحید گلستان فیلمساز به عنوان دبیر چهل و نهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد معرفی شد.
بخش دیگر جشنواره نیز رقابت میان دانش آموزان و معلمان فیلمساز است که جدا از بخش بین الملل برگزار می شود.
جشنواره بین المللی فیلم‌های آموزشی رشد قدیمی ترین جشنواره فیلم در ایران و جشنواره‌ای تخصصی است که با مدیریت وزارت آموزش و پرورش و اهتمام سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، هر سال با هدف شناسایی، انتخاب و معرفی فیلم های برتر آموزشی و تربیتی، برگزار می شود.
علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره و اطلاع از شرایط پذیرش آثار می توانند به سایت http://festival.roshd.ir مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دبیر جشنواره بین المللی فیلم رشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۶۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالزی میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام» است

به گزارش خبرگزاری مهر، دانشگاه اسلامی سلطان احمد شاه در کوالالامپور، پایتخت مالزی، میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام» است.

این کنفرانس از امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه با حضور رؤسای دانشگاه‌ها از ۲۷ کشور اسلامی آغاز و تا روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

تاکید بر واقعیت آموزش و استراتژی‌های دیجیتال در آینده، تجارب علمی و آموزشی در دانشگاه‌های پیشرفته جهان معاصر، نقش آموزش دانشگاهی در حفظ محیط زیست و بیداری در جوامع عربی و اسلامی از موضوعاتی است که در این کنفرانس مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

ارتقای کیفیت آموزش در جهان اسلام به سطح آموزش جهانی، فعال کردن نقش‌آفرینی دانشگاه‌های دولتی و خصوصی در مسیر پیشرفت جامعه، تقویت آموزش فنی و حرفه‌ای برای توسعه جوامع، ایجاد فضای رقابتی میان مراکز آموزشی در جهان اسلام، بردن ایده‌های کلی به سمت خلق نظام آموزشی جدید و پیشرفته به منظور آینده‌ای بهتر برای کشورهای درحال توسعه از اهداف این کنفرانس بین‌المللی است.

کد خبر 6097185 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای تخریب چی در فسا
  • مالزی میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام» است
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • «احوال و آثار محمد دبیر سیاقی» به نمایشگاه کتاب خواهد آمد
  • نخستین سوگواره بین المللی سفینة النجاة برگزار می‌شود
  • نخستین کنگره ملی ایران شناسی برگزار می‌شود
  • جشنواره روستایی عشایری آسمان هشتم در بوشهر دارای عمق و پیشرفت بود