Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@07:10:12 GMT

فورلان کفش‌هایش را آویخت

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۸۶۴۰۵

دیگو فورلان مهاجم کهنه‌کار اروگوئه‌ای سرانجام در ۴۰ سالگی تصمیم به آویزان کردن کفش‌هایش گرفت.

اخبار ورزشی- این مهاجم اروگوئه‌ای که سابقه بازی در تیم‌هایی همچون منچستریونایتد، ویارئال، اتلتیکومادرید و اینتر را در کارنامه‌اش دارد، آخرین تیمی که در آن حضور داشت کیتچی هنگ‌کنگ بود و آخرین بازی‌اش را هم برای این تیم در ماه مِی ۲۰۱۸ انجام داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فورلان که با منچستریونایتد یک قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس و یک قهرمانی در جام خیریه انگلیس را تجربه کرد، دوره موفقی را هم در لالیگا داشت و با تیم‌های ویارئال و اتلتیکومادرید ۱۲۸ گل در ۲۴۰ بازی لالیگایی به ثمر رساند.

او همچنین در فصل ۱۰-۲۰۰۹ به اتلتیکومادرید برای کسب قهرمانی در لیگ اروپا کمک کرد و در سال ۲۰۱۰ هم با این تیم فاتح سوپرجام اروپا شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اروپا انگلیس بازی فوتبال لیگ برتر انگلیس دیگو فورلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۶۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچسترسیتی 5-1 وولورهمپتون (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)

منچسترسیتی طی 20 بازی اخیر آمار 16 برد و 4 تساوی را به ثبت رسانده است. آن‌ها طی سال‌های گذشته در مسیر جاه‌طلبی خود امید و رویاهای بزرگی را از بین برده‌اند. 

دانلود (110.1MB)

دیگر خبرها