Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@08:27:56 GMT

آتش‌نشانی بندرانزلی به تشک نجات مجهز شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۸۶۵۸۴

آتش‌نشانی بندرانزلی به تشک نجات مجهز شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، رئیس سازمان آتش نشانی بندرانزلی روز چهارشنبه در این مراسم اظهار کرد: این تشک ساخت کشور کره و در ابعاد ۴۸ متر مربع (۶در۸ متر)دارای دو فن و با قابلیت سقوط افراد تا ارتفاع ۴۵ متر و برای ساختمان های تا ۲۰ طبقه قابلیت بهره برداری دارد.

مهرداد رضاپور با اشاره به هزینه ۶۵۲ میلیون تومانی برای تجهیز سازمان آتش نشانی بندرانزلی  از سوی شهرداری افزود: ۳۵۲ میلیون تومان از این میزان اعتبار برای خرید تشک نجات، شش دستگاه تنفسی برای آتش نشانان به همراه دستگاه شارژ برای پر کردن سیلندر های اکسیژن و همچنین پمپ هیدرولیک برای نجات جان مصدومان در عملیات های رهاسازی تخصصی ماموران آتش نشانی و تیم واکنش سریع در تصادفات جاده ای و از محل اعتبارات دولتی هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ۳۰۰ میلیون تومان از هزینه های انجام شده از محل اعتبارات درآمدهای سازمان آتش نشانی بندرانزلی بوده، ادامه داد: ست کامل تجهیزات ایمنی فردی از جمله لباس ضد حریق ، کلاه ایمنی ، چکمه مخصوص آتش نشانان و دستکش ضد حریق برای ۴۰ آتش نشان و همچنین دستگاه توربوفن برای تخلیه دود در حریق های ساختمانی نیز خریداری و به تجهیزات آتش نشانی شهرستان بندرانزلی اضافه شده است.

وی یادآور شد:  عملیات بازسازی کامل سه خودروی آتش نشانی با کمترین هزینه توسط آتش نشانان بندرانزلی و با همکاری نیروهای فنی سازمان حمل و نقل شهرداری انزلی انجام و به ناوگان آتش نشانی اضافه شد.

رضاپور همچنین  با اشاره به ادامه روند ساخت ایستگاه شماره ۲ آتش نشانی در کلویر بندرانزلی گفت: با توجه به افزایش ساخت و ساز ساختمان های بلند مرتبه در سطح شهر و لزوم خدمات رسانی به شهروندان در همه وضعیت بحرانی و حریق و حوادث در تلاش برای تامین اعتبار جهت خرید خودروی آتش نشانی مجهز به نردبان هیدرولیک برای ناوگان سازمان آتش نشانی بندرانزلی هستیم .

بندر انزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده و ۷۰ آتش نشان در این شهر ساحلی به شهروندان خدمت رسانی می کنند.

۷۴۷۱/۲۰۰۷/

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف آتش نشانی تصادفات جاده ای خدمات رسانی ساخت و ساز سازمان حمل و نقل قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۶۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری بیش از ۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ / نجات ۴۸۳ نفر از حوادث رخ داده

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از برقراری بیش از ۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ و نجات ۴۸۳ نفر از حوادث رخ داده طی فروردین سال جاری خبر داد.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طی فروردین سال جاری، ۴۷ هزار و ۵۹۷ مورد تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی برقرار و ۳۲۱ مورد گشت ایمنی انجام و ۳۴۸ دستگاه اطفائیه در مناطق مختلف مستقر شده است.

وی افزود: در این بازه زمانی، شاهد به وقوع پیوستن ۴۰۹ مورد حادثه بوده‌ایم و ۹۷۲ مورد عملیات شامل امدادرسانی به آتش‌سوزی‌ها و عملیات‌های امداد و نجات توسط مأموران این سازمان پوشش داده شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به رخداد ۳۶۸ مورد حریق در فروردین سال جاری تصریح کرد: در مدت زمان مذکور، ۱۹۵ خدمت ایمنی ارائه شده و با تلاش مأموران آتش‌نشانی، ۴۸۳ نفر از حوادث رخ داده نجات یافته‌اند.

کد خبر 750824

دیگر خبرها

  • وقوع ۷۰ حریق و حادثه در سمنان/ ۳۲ نفر از حوادث نجات یافتند
  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران+ فیلم
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • برقراری بیش از ۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ / نجات ۴۸۳ نفر از حوادث رخ داده
  • امداد رسانی پس از سقوط در ارتفاعات کرمان