Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@02:46:50 GMT

نحوه دسترسی به رمز کارت‌های سوخت مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۸۶۶۴۷

نحوه دسترسی به رمز کارت‌های سوخت مشخص شد

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان گفت: مالکان خودروهایی که رمز کارت هوشمند سوخت خود را فراموش کرده اند و می توانند با وارد کردن رمز پیش فرض چهار رقم سمت راست کد ملی شخصی که کارت هوشمند سوخت به نام آن صادر شده است، نسبت به فعال سازی رمز کارت هوشمند سوخت خود اقدام کنند.
بهمن علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، در خصوص اجرای مصوبه دولت از 20 مرداد ماه مبنی بر استفاده از کارت سوخت در چهار کلانشهر کشور از جمله اصفهان، اظهار کرد: به دنبال اجرای سیاست‌های دولت و مجلس، از ۲۰ مرداد امسال عرضه بنزین در جایگاه‌های سوخت استان اصفهان فقط با ارائه کارت هوشمند سوخت امکان‌پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی با اشاره به آدرس سامانه ثبت نام کارت سوخت بانکی (www.mob.gov.ir)، گفت: آن دسته از صاحبان وسایل نقلیه که براساس فراخوان قبلی نسبت به درج اطلاعات خود در سامانه دولت همراه، اقدام و با انجام دادن فرایند لازم شماره کارت ملی خود را ثبت کرده اند نیازی به ثبت نام مجدد برای کارت سوخت ندارند.
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان ادامه داد: صاحبان خودرو در صورت اعلام تاییدیه ثبت نام در سامانه شبکه دولت به مالک خودرو، کارت تولید می شود و در صورت عدم ارسال تایید نسبت به بررسی ثبت نام از قسمت پیگیری سامانه شبکه دولت و یا تماس با شماره 195 اقدام کنند.
وی همچنین افزود: صاحبان خودرو در صورتی که کارت سوخت آنها شکسته و یا به هر دلیل در جایگاه با پیغام خطا مواجه می شوند با حضور در دفاتر پلیس+10 نسبت به درخواست کارت سوخت خود اقدام کنید.
علیپور تاکید کرد: رمز کارت سوخت جدید همان چهار رقم آخر کارت ملی صاحب خودرو است.
وی خاطرنشان کرد: در صورت خریداری خودرو و وجود کارت سوخت سالم نیازی به درخواست کارت سوخت جدید نیست، همچنین کارت سوخت به همه خودروها به غیر از اسقاطی تعلق می گیرد.
 سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان به اطلاعیه جدید شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران برای رفاه هموطنان و به منظور دسترسی آسان به رمز کارت هوشمند سوخت، اشاره کرد وگفت: از تاریخ ۱۶ مرداد تا ۱۶ شهریور ماه جاری، مالکان خودروهایی که رمز کارت هوشمند سوخت خود را فراموش کرده اند و می توانند با وارد کردن رمز پیش فرض چهار رقم سمت راست کد ملی شخصی که کارت هوشمند سوخت به نام آن صادر شده است، نسبت به فعال سازی رمز کارت هوشمند سوخت خود اقدام کنند.
وی اظهار کرد: همچنین مالکان خودروها به منظور درخواست کارت هوشمند سوخت المثنی، می توانند با مراجعه حضوری به دفاتر پلیس +۱۰، درخواست کارت هوشمند سوخت المثنی خود را ثبت کنند.
علیپور افزود: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از مالکان خودروهایی که کارت هوشمند سوخت آنها در باجه معطله شرکت پست است درخواست کرد با مراجعه به سایت www.epolice.ir و وارد کردن پلاک خودرو، بارکد پستی کارت هوشمند سوخت خود را دریافت و با مراجعه به سایت www.post.ir، قسمت رهگیری مرسولات پستی، کارت سوخت خود را پیگیری کنند.
وی ادامه داد: دارندگان خودرو می توانند با مراجعه به دفاتر پستی و ارائه بارکد، کارت هوشمند سوخت شخصی خود را دریافت کنند.
کدخبرنگار: ١٣٠٣٦

انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف اصفهان خودرو دولت و مجلس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی وسایل نقلیه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۶۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده معرفی می‌شود

مهدی سیدهاشمی در پاسخ به پرسشی در مورد اینترنتی شدن درخواست صدور کارت سوخت، گفت:‌ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از سال گذشته اعلام کرد که تصمیم دارد روند صدور درخواست کارت سوخت را اینترنتی کند و این یعنی چه مالکان خودروهای نوشماره و چه خودروهای دیگری که نیازمند کارت سوخت المثنی باشند، باید کارت سوخت خود را به صورت اینترنتی دریافت کنند.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا خاطرنشان کرد: برای امنیت درخواست صدور کارت سوخت، تا زمانی که این اقدام در دفاتر پلیس +۱۰ انجام می‌شود مشکلی وجود ندارد، چراکه از اطلاعات کاربر کاملا محافظت می‌شود.

وی با بیان اینکه همکاری فراجا با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نخستین خدمت بین دستگاهی است، گفت: جلساتی با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برگزار کردیم و هماهنگی‌های لازم انجام شده و بررسی های لازم انجام شده است و به جمع بندی خوبی رسیدیم و در نهایت در چند روز آینده این سامانه آماده و معرفی می‌شود که درپی آن روند صدور کارت سوخت نیز تسریع می‌شود.

هاشمی ادامه داد: این سامانه تولید شده توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است و فراجا صرفا اطلاعات را با آنها تبادل می‌کند؛ یعنی هنگامی که فرد متقاضی در این سامانه درخواست خود  برای صدور کارت سوخت را ثبت می‌کند اطلاعاتش اخذ شده و برای پلیس ارسال می‌شود و پلیس این اطلاعات را بررسی  و صحت سنجی کرده و پس از آن تایید یا عدم تایید را به این سامانه اعلام می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پلیس: در روز‌های آینده سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روز‌های آینده
  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می‌شود
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده معرفی می‌شود
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • کارت سوخت این خودرو ها باطل می شود
  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟
  • سهمیه سوخت خودر‌وهای بدون بیمه قطع می شود(+ عکس نامه)
  • نحوه واگذاری سهام ترجیحی پرسپولیس مشخص شد