Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@23:17:34 GMT

پیشروی‌های برق آسای ارتش سوریه در شمال غرب سوریه

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۸۶۹۱۲

پیشروی‌های برق آسای ارتش سوریه در شمال غرب سوریه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، ارتش سوریه موفق به سیطره بر شهرک الزکاة در حومه شمالی حماه شد.

منابع سوری اعلام کردند: شب گذشته گروههای تروریستی با تروریستهای فراوان و خودروهای بمبگذاری شده یورش گسترده ای در منطقه انجام دادند که متعاقب آن نیروهای ارتش سوریه از برخی مواضع خود عقب نشینی کردند اما اندکی بعد نیروهای ارتش سوریه دست به پاتک سنگین علیه تروریستها زدند که در جریان آن شماری زیادی از تروریستها به هلاکت رسیدند و همه مناطق به کنترل ارتش سوریه درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منابع بیان کردند: ارتش سوریه به پیشروی های خود در این منطقه در حومه شمالی حماه ادامه می دهد و پس از نبرد سنگین با تروریستهای جبهه النصره بر روستای الاربعین مسلط شد.

ارتش سوریه با این پیشروی ها حلقه محاصره را بر تروریستها تنگ تر کرد و خطوط امداد رسانی تروریستها را قطع کرد.

تسلط بر منطقه الزکاه از این حیث اهمیت دارد که منطقه ای مرتفع است که بر مناطق زیادی از جمله کفرزیتا و اللطامنه در حومه شمالی حماه اشراف دارد و سکویی برای ادامه عملیات ارتش سوریه به سوری کفرزیتا و اللطامنه در شمال و سیطره بر مناطق باقیمانده تحت اشغال تروریستها در حومه حماه است.

ارتش سوریه به دنبال سیطره بر کفرزیتاست که کانون اصلی تروریستها در حماه است.

کد خبر 4687342

منبع: مهر

کلیدواژه: ارتش سوریه حماه جبهه النصره ایالات متحده آمریکا ایران عراق سوریه فلسطین دونالد ترامپ رژیم صهیونیستی روسیه عربستان سعودی افغانستان جنگ 2015 یمن انگلیس سودان آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۶۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد

فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: چهار گروه مهندسی مرز نیروی زمینی ارتش برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی ( افغانستان) وارد منطقه شده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،به نقل از روابط عمومی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش، سرتیپ دوم ستاد حسن مکفی در مراسم نامگذاری اماکن و تاسیسات مجموعه شرکت آب و فاضلاب مشهد به نام شهید «ولی الله فلاحی» اظهارداشت: طبق اعلام وزیر کشور مبلغ 3 میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرز شرقی (مرز با افغانستان) اختصاص یافته است.

وی افزود: اجرای دیوار بتنی چهار متری، سیم خاردار، فنس و جاده اصولی از مواردی است که در بازه زمانی سه ساله اجرا می‌شود.

مکفی بیان کرد: منطقه شمال شرق، استان‌های مازندران، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان را دربرمی‌گیرد که عملیات و لجستیک را باید در این استان‌ها اداره کنیم ضمن اینکه مرز افغانستان نیز از مهر 1397 به ارتش واگذار شد و در مرز مستقر هستیم.

 فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: استان خراسان رضوی از شمال و شمال شرق 531 کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان و از شرق حدود 302 کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد.

مکفی خاطرنشان کرد: سرلشکر فلاحی بعد از پیروزی انقلاب نقش مهمی در ارتش و ساماندهی نیروها ایفا کرد؛ امروز نیز به مناسبت سالروز تولد شهید فلاحی و همچنین آغاز عملیات بیت المقدس، تاسیسات شرکت آب و فاضلاب مشهد به نام این شهید ارزشمند نام‌گذاری شد تا یاد و خاطره این شهدای بزرگ همیشه همراه ما باشد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین/منطقه دونباس اوکراین به زودی سقوط می کند
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد
  • هرج و مرج در شمال اراضی اشغالی و هجمه تند ضد مقامات صهیونیست
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه | ویدئو