Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار، آیت الله عبدالکریم عابدینی، ظهر  چهارشنبه در چهاردهمین همایش بسیج و اصحاب رسانه که با حضور جمعی از اهالی رسانه و مدیران مسئول در مجتمع فرهنگی طلائیه برگزار شد، اظهار داشت: خبرنگاری شغل انبیاء و قرآنی و به معنای واقعی می تواند شغل امید بخشی باشد.

وی افزود: پیامبران مهمترین خبر را برای  بشر به ارمغان آوردند و بشیر بودند و با حضور خود آمدند تا آینده جهان را در این اوضاع و آینده و تدبیر و امید را هدایت کنند؛ در حال حاضر جهان به سمت گشایش می رود و این به معنی امیدآفرینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به رسالت حضرت زینب(س) عنوان کرد: حضرت زینب(س) در مسیرطولانی نجف و کربلا و بعد از آن، دمشق رسالت سنگینی را ایفا می کند و آن حضرت به همراه امام سجاد(ع) در مجلس یزید سخنرانی وی را تحقیر می کنند.

آیت الله عابدینی یادآورشد:  خبرنگار ظلم ستیز است و باید آزاده باشد و اگر حریت و آزادگی در نهادش ضعیف باشد نمی تواند بزرگ منش باشد و راه شهدایی مانند صارمی را پیش ببرد.  

وی اضافه کرد: خبرنگار باید احساس کند که در پیشگاه خداوند مسئول است و با توکل به خدا در انجام رسالت خود عمل کند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: حضرت زینب حریت و آزادگی و ظلم ستیزی را در پیش گرفت و خبرنگار هم باید ظلم ستیزی را جدی بگیرد زیرا بیشترین امید مردم به جامعه خبرنگاری است و خبرنگار می تواند از مظلوم حمایت کرده و ظلم ستیز باشد.

آیت الله عابدینی  گفت: دعوت به دین باید از شاخص های خبرنگاری باشد و خبرنگار برای عاقبت به خیری باید با امام حسینو شهدای کربلا و مقاومت اسلامی پیمان بندد و اقامه کننده نماز باشد.

وی اضافه کرد: خبرنگاران باید اقامه کننده نماز باشد و اگر سختی کار را درک نکند به جایگاه واقعی خود نرسیده است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: معیارهای بالایی از حریت و آزادگی در بین خبرنگاران استان وجود دارد و امیدواریم همه فعالان رسانه حامی خون شهدا باشند و رسالت خبری را همچون ائمه معصومین به سرانجام برسانند.

آیت الله عابدینی تصریح کرد: روز غدیرخم منبع خبرنگاری شناسی است و حضرت محمد(ص) کار رسانه ای فاخر را در روز غدیر انجام داد و بر انتقال پیام غدیر تاکید کرد.


 

کد خبر 4687345

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه قزوین روز خبرنگار بوشهر قزوین شیراز گرگان خطبه های نماز جمعه شهرکرد بیرجند سانحه تصادف خرم آباد مشهد آتش سوزی مجلس شورای اسلامی روز خبرنگار ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۷۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم معلمان در جامعه نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،ماموستا فایق رستمی با بیان اینکه معلم نقش هدایتگری در جامعه را بر عهده دارد و رسالت او هم ردیف رسالت انبیاالهی است، افزود: معلمان به عنوان قشر تاثیرگذار جامعه نزد خداوند متعال جایگاه والایی دارند.
وی در ادامه با تبریک روز بسیج دانش آموزی و بسیج سازندگی، افزود: بسیجیان همواره در مسیر ارزشمند خدمت به مردم سربلند و ثابت قدم باشند.
خطیب جمعه سنندج در بخش دیگری از سخنان خود به حمایت دانشجویان دانشگاههای آمریکا و اروپا از مردم بی دفاع غزه اشاره کردو گفت: این موضوع بیانگر نزدیک شدن نابودی و افول استکبار و آزادی قدس شریف است
وی در پایان تاکید کرد: از دیدگاه اسلام، بزرگترین کار، خدمت به جامعه و فقرا و تلاش برای توسعه و آبادانی است، همان کاری که دولت اکنون در دستور کار قرار داده است.

دیگر خبرها

  • حجاج دیگر کشورها در مراسم حج محبت زائران ایرانی را احساس کنند
  • زائران حج، دفاع از ملت مظلوم فلسطین را مورد توجه قرار دهند
  • پاسداری از خون و راه شهدا، رسالت همگانی
  • زائران حج دفاع از ملت مظلوم فلسطین را مورد توجه قرار دهند
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین بازتاب نامه‌‌های مقام معظم رهبری است
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین و غزه بازتاب نامه‌های مقام معظم رهبری است
  • تکریم معلمان در جامعه نهادینه شود
  • مرکز عملیات هوشمند و فعال اقتصادی در کشور تشکیل شود
  • کمربند انسانی معترضان آمریکایی برای دفاع از غزه/«ما آزاد نیستیم!»
  • مهم‌ترین رسالت استادان جهاد تبیین است