Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@05:58:41 GMT

قطع پای کارگری در دانسفهان حین کار با دستگاه فرز

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۸۷۱۷۲

قطع پای کارگری در دانسفهان حین کار با دستگاه فرز

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین از قطع شدن پای کارگر نجاری حین کار با دستگاه فرز در دانسفهان بویین زهرا خبر داد.

به گزارش ایلنا، پیمان نامدار گفت: صبح امروز پای یک کارگر حین کار با دستگاه فرز (دستگاه نجاری) قطع شد که نیرو‌های اورژانس با حضور در محل حادثه خونریزی فرد مجروح را کنترل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامدار افزود: فرد آسیب دیده با اورژانس هوایی برای پیوند عضو به تهران منتقل شد.

علت حادثه هنوز مشخص نشده است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف زهرا فوریت های پزشکی استان دستگاه قطع حین قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۷۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیش حقوقی جدید بازنشستگان صادر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ساعتی قبل، فیش‌های حقوقی اردیبهشت بازنشستگان کارگری صادر شد؛ این فیش‌ها در سامانه مربوطه قابل رویت است. 

ایلنا در گزارشی نوشت: در این فیش ها، حقوق بازنشستگان به میزان ابلاغی افزایش یافته است؛ حداقل بگیران مشمول افزایش ۳۵.۳ درصدی و مستمری بگیران سایر سطوح مشمول افزایش ۲۲ درصدی به اضافه رقم ثابت شده اند. 

گفتنی است هنوز احکام حقوقی جدید بازنشستگان کارگری صادر نشده است؛ مابه التفاوت فروردین نیز ظاهراً قرار است همراه حقوق خردادماه به حساب مستمری بگیران تامین اجتماعی واریز شود.

٢٢٣٢٢٣

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903243

دیگر خبرها

  • بررسی علت فوت کارگر معدن زغالسنگ کوهبنان توسط دستگاه قضایی
  • ۸۰ درصد جمعیت اصفهان جزو جامعه کارگری هستند
  • برگزاری جشن کارگری شهرداری سمنان با نام «سپاس کارگر»
  • فیش حقوقی جدید بازنشستگان صادر شد
  • خانه‌دار شدن کارگران واجد شرایط استان یزد با تسهیلات ارزان قیمت
  • جامعه کارگری باید مورد تکریم و احترام قرار گیرد
  • دوری قهرمان نامدار کشتی ایران از تمرینات +عکس
  • جزییات مرگ کارگر معدن زغال سنگ در دستگاه نقاله
  • دل های نگران کارگران پیمانکاری با قراردادهای لرزان
  • استرس از فضای کارگری برداشته شود