Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز روحانی به همراه وزرا به حیاط پاستور امد و در جمع خبرنگاران سخنانی گفت و عکس یادگاری انداخت. ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، صبح امروز چهارشنبه 16 مردادماه جلسه هیئت دولت به ریاست حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌جمهور بعد از پایان جلسه به حیاط پاستور امد و به مناسبت روز خبرنگار در جمع اصحاب رسانه اظهاراتی داشت و با خبرنگاران عکس یادگاری گرفت.

همچین برخی از وزرا و معاونین رئیس‌جمهور با خبرنگاران حاضر در حیاط پاستور گفت‌گو کردند که در متن زیر گزارش کامل آن منتشر شده است.

در این گزارش مهمترین اخبار مطرح‌‌شده در حاشیه هیئت دولت را مشاهده می‌کنید:

** روحانی: خبرنگاران اگر نقصی در کار ما می‌بینند، بدون هیچ لکنت زبانی بیان کنند/ هدیه  اینترنتی دولت به خبرنگاران

رئیس‌جمهور که به حیاط نهاد ریاست جمهوری آمده بود، در جمع اصحاب رسانه گفت: خبرنگاران اگر نقصی در کار ما می‌بینند، بدون هیچ لکنت زبانی بیان کنند، نه تنها ما خوشحال می شویم، بلکه این را نشانه‌ای از جامعه‌ی آزاد می‌دانیم.

وی همچنین از دستورش به وزیر ارتبطات برای استفاده ابنترنت رایگان خبرنگان طی یکسال خبر داد و گفت: یکسال خدمات اینترنتی رایگان برای خبرنگاران، به عنوان هدیه دولت در روز خبرنگار باشد.

سخنان روحانی را اینجا بخوانید

** امیر حاتمی: توان دفاعی کشور در حوزه پدافند هوایی افزایش می‌یابد

وزیر دفاع نیز در جمع خبرنگاران گفت: خبری خیلی خوش در حوزه پدافندی در روز 31 مرداد خواهیم داشت با این رونمایی و تحویل‌دهی که در روز صنعت دفاعی  انجام خواهد شد، ان‌شاءالله توان و اقتدار دفاعی کشور به‌میزان قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد.

سخنان وزیر دفاع را اینجا بخوانید

** اسلامی: قطعه اول آزاد راه تهران- شمال تا قبل از زمستان بازگشایی می‌شود

وزیر راه از امکان استفاده مردم از بخش اول آزادراه تهران-شمال تا قبل فصل زمستان خبر داد.

متن این خبر را اینجا بخوانید

** جهانگیری در پاسخ به تسنیم: دولت می‌تواند شرایط بهتری در حوزه اقتصاد و سیاست ایجاد کند

معاون اول رئیس‌جمهور که کمتر به حیاط پاستور می‌آمده، امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد. وی در پاسخ به خبرنگار تسنیم درباره عملکرد دولت و اینکه افکار عمومی معتقد است به دلیل عملکرد ضعیف دولت در موضوع اقتصادی و معیشت مردم، اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده مقبولیتی نخواهند داشت و احتمال شکست این جریان سیاسی در انتخابات زیاد است، تحلیل شما در این باره چیست؟، گفت: من در برخی سخنانم در سال‌های 95 و 96 گفته‌ام که "تورم را تک‌رقمی کردیم و اقتصاد را راه می‌اندازیم."، ما گفتیم این کارها را انجام دادیم، حالا اگر کسی تردیدی دارد دلیل بیاورد. بعداً شرایط دیگری برای کشور رقم خورد که به‌دلیل حساسیت دشمن نمی‌توانیم آن را خیلی باز کنیم تا بگوییم چطور در وضعیت ثبات اقتصادی، تلاطمی ایجاد شد.

مشروح سخنان جهانگیری و فیلم پاسخ خبرنگار تسنیم را اینجا مشاهده کنید

** عکس یادگاری روحانی با خبرنگاران

رئیس‌جمهور با خبرنگاران حاضر در حیاط دولت عکس یادگاری گرفت.

** امیری: اختلاف دولت و مجلس درباره گزارش‌های سالانه حل شد

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره اختلاف نظر بین دولت و مجلس در ارائه گزاش سالانه گفت: اختلاف دولت و مجلس برای ارائه گزارش یک‌ساله در مردادماه با نظر هیئت عالی حل اختلاف قوا و ابلاغ مقام معظم رهبری حل شد.

این خبر را اینجا بخوانید

** جزئیات هدیه اینترنتی دولت به خبرنگاران از زبان وزیر ارتباطات

محمد جواد آذری جهرمی در توضیح هدیه دولت به خبرنگاران در استفاده یکسال رایگان از اینترنت گفت: در یکی دو روز آینده سایت ثبت‌نام را فعال می‌کنیم تا خبرنگاران در آن ثبت‌نام کنند.

سخنان وزیر ارتباطات را اینجا بخوانید

انتهای پیام/

R1531/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط جلسات هیئت دولت روز خبرنگار دولت دوازدهم حسن روحانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جلسات هیئت دولت روز خبرنگار دولت دوازدهم حسن روحانی جلسات هیئت دولت روز خبرنگار دولت دوازدهم حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۷۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات

روحانی رمز توفیق برجام را حمایت ۸۰ درصدی مردم از آن عنوان کرد و گفت: تکیه‌گاه ما در مذاکرات برجام مردم بودند. در تمام نظرسنجی‌ها حتی نظرسنجی‌هایی که مخالفین دولت انجام دادند، نشان می‌داد ۸۰ درصد مردم موافق مذاکرات برجام بودند.

 

به گزارش سایت رسمی رئیس جمهور سابق ایران، حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، با تأکید بر اینکه اگر مردم از حکومت فاصله گرفتند، اداره جامعه سخت خواهد بود، افزود: ما در دولت دوازدهم با مشکلات ویژه‌ای روبه‌رو بودیم. گویا داعش و ترامپ و کرونا کافی نبود که اقداماتی هم در داخل شد تا دولت را زمین بزنند. در طول ۴ سال دولت دوازدهم به مردم گفتند اگر ما بیاییم مسائل شما را در کوتاه‌مدت حل می‌کنیم. در اقتصاد و سیاست و سیاست خارجی به مردم قول دادند، گفتند برجام دولت قوی می‌خواهد. اما ضربه کاری میزان مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ پس از انتخابات کم‌رمق مجلس در سال ۱۳۹۸ بود. وقتی مردم کنار زده می‌شوند و در امور کشور مشارکت ندارند، چطور می‌خواهند مشکلات را حل کنند؟

او رمز توفیق برجام را حمایت ۸۰ درصدی مردم از آن عنوان کرد و گفت: تکیه‌گاه ما در مذاکرات برجام مردم بودند. در تمام نظرسنجی‌ها حتی نظرسنجی‌هایی که مخالفین دولت انجام دادند، نشان می‌داد ۸۰ درصد مردم موافق مذاکرات برجام بودند. چون اکثریت مردم پشتوانه برجام بودند، این قانون به تصویب رسید وگرنه نمی‌گذاشتند برجام تحقق پیدا کند. وقتی ۷۳ درصد مردم در انتخابات حضور پیدا کردند معلوم است از دولت منتخب حمایت می‌کنند، وقتی مشارکت زیر ۵۰ درصد شد، مشخص است چه مشکلاتی پیدا می‌کنیم؟ روزی در منطقه افتخار می‌کردیم انتخاباتی با ۸۰ و ۸۴ درصد مشارکت برگزار می‌کنیم، حالا باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم.

دیگر خبرها

  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • اعلام حمایت کارمندان دولت بایدن از خیزش دانشجویان حامی فلسطین
  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد
  • حمایت از ایرانیان خارج از کشور از دغدغه‌های مهم دولت است
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت اجرا شده است
  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم
  • گشت ارشاد مدیران بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • دولت با کسی تعارف ندارد
  • افزایش فشار دموکرات‌های آمریکا به بایدن؛ «نگذارید اسرائیل به رفح حمله کند»