Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@07:30:05 GMT

احداث ۱۵ مجتمع آبرسانی روستایی در اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۸۷۳۷۹

احداث ۱۵ مجتمع آبرسانی روستایی در اردبیل

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل گفت: به‌منظور آبرسانی به روستاهای سطح استان اردبیل و رفع مشکل آب اهالی مناطق شمال استان، تعداد 15 مجتمع آبرسانی روستایی در حال احداث است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، فرامرز به نژاد  صبح امروز در جریان بازدید از احداث مجتمع‌های آبرسانی خروسلو و عمران آباد در شمال استان اظهار داشت: بیش از ۸۰ درصد ساکنان این مناطق را عشایر تشکیل می‌دهند که با تکمیل و بهره‌برداری این مجتمع‌های آبرسانی، اهالی مناطق شمال استان از جمله قشلاق‌های منطقه خروسلو از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در حال‌حاضر آب موردنیاز این روستاها از طریق آبرسانی سیار تامین می‌شود، افزود: روستاهای مناطق فوق تا سال آینده از نعمت آب شرب پایدار بهره‌مند خواهند شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل از پیگیری‌ مقامات استانی در تامین اعتبار موردنیاز خبر داد  و گفت: با این پیگیری‌های انجام شده در سال 98 از محل اعتبارات ماده 56 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت 110 میلیارد تومان در حال تصویب است که تخصیص این اعتبار در شتاب‌بخشی به اجرای این پروژه‌ها نقش موثری خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۷۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از احداث ۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در این استان در یک سال گذشته خبر داد که این میزان نسبت به سال ۱۴۰۱ از افزایش ۷۸ درصدی برخوردار بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، ایوب کُرد اظهار کرد: در سال گذشته ۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در حوزه تحت پوشش این اداره‌کل احداث شده است که از این میزان ۷۰ کیلومتر آن به صورت امانی و به وسیله ماشین‌آلات راهداری این اداره کل انجام شده که موجب صرفه‌جویی یک هزار و ۷۵۰ میلیارد ریالی شده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون تکمیل و احداث راه روستاهای بالای ۲۰ خانوار در اولویت این اداره کل قرار دارد، تصریح کرد: تکمیل و احداث این میزان راه روستایی در استان، نقش به‌سزایی در محرومیت‌زدایی و تسهیل ارتباط جمعیت ساکن روستا با مراکز بخش و شهرستان‌ها ایفا می‌کند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان یادآور شد: در سال‌جاری نیز احداث راه‌های روستایی در دستور کار این اداره کل قرار دارد تا بخشی از عقب‌ماندگی استان در حوزه راه‌های روستایی نسبت به شاخص کشوری جبران شود.

کد خبر 747439

دیگر خبرها

  • احداث و راه اندازی ۳۹۰۰ مترمکعب تصفیه خانه پساب در غرب تهران
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیلزده زرآباد آغاز شد
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال بازآفرینی شد
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان