Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-07@05:16:35 GMT

پیشرفت شگفت انگیز پروژه دامون ساحلی ۲ در عرض ۳ ماه

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۸۷۶۱۶

به گزارش ایلنا، هیراد غفوری با معرفی برند جدید سرمایه گذاری در جزیره کیش به عنوان شریک جوان و متفکر پروژه دامون ساحلی ٢ و شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش گفت: شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش با اقدام به موقع برای حمایت از پروژه ضمن حفظ و ارتقای سرمایه خود، آرامش روانی و اطمینان خاطر مناسب به بیش از ١۳٠ سرمایه گذار این پروژه تزریق کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اطمینان خاطر میگویم سازمان و شرکت سرمایه گذاری با درک صحیح از مشارکت ، بهترین شریک برای سرمایه گذاری و پیشبرد پروژه ها است، وی حساسیت و دقت و نظارت مدیر عامل محترم و ریاست هیت مدیره سازمان جناب آقای دکتر مظفری و معاونین سازمان بخصوص معاونت محترم اقتصادی سازمان جناب آقای دکتر آخوندی را در جهت پیشرفت پروژه و برطرف نمودن مانع و پاسخگویی سریع را شگفت آور توصیف کرد.

مهندس غفوری گفت: یازدهم اردیبهشت سال جاری طَی بازدید مدیر عامل سازمان و معاونت‌های اقتصادی و عمرانی و سرمایه گذاری و همزمان با روش شدن تابلو روز شمار، اسکلت فولادی برج در تراز سقف ١٢ اجرا گردیده بود که امروز ١۴ مرداد پس از گذشت تنها ٣ ماه تا تراز سقف ١۸ پروژه اجرا گردیده است و برابر زمانبندی روز شمار، ٨۵ روز دیگر نصب اسکلت فولادی پروژه به اتمام خواهد رسید.

وی افزود: طی ٣ ماهه گذشته بیش از ١۲ هزار متر مربع سقف با استفاده از باکیفیت ترین بتن با اضافه نمودن ژل میکرو سیلیس (تولید شرکت کیش بتن) اجرا شده است.

مهندس هیراد غفوری گفت: کلیه آهن آلات مورد نیاز اسکلت فولادی و پیج مهره ای برج تهیه و خریداری شده و آخرین استیج پروژه در حال ساخت توسط کارخانه سوله گستران پرشین و انتقال به جزیره زیبای کیش میباشد . شریک و مجری پروژه دامون ساحلی ٢ گفت:خریداران و سرمایه گذاران این پروژه سرمایه و ثروت اصلی ما هستند، به نحوی که برخی از پیش خرید کنندگان به منظور حمایت و بر أساس اعتماد به مجری و هیت امنای منتخب، پرداخت ١٠٠ درصدی داشته اند.

وی افزود: کلیه تصمیمات مدیریتی و اقدامات مالی برای پیشبرد امور با هماهنگی هیت امنای منتخب مالکین، مدیریت و اجرا میشود و خرد جمعی بر أساس منفعت کلیه سرمایه گذاران در تصمیگیری ها دخیل است.

همچنین غفوری از راه اندازی و ایجاد سامانه صدور و شناسایی کد رهگیری در آینده بسیار نزدیک خبر داد و گفت برای رصد دقیق نقل و انتقال واحد ها و شناسایی خریداران و فروشندگان با هدف سهولت و دقت در نقل و انتقال ها و جلوگیری از هرگونه خطا و تخلف در فروش، با نظارت و تایید شرکت سرمایه گذاری و هیت امنا پروژه صدور کد رهگیری عملیاتی خواهد شد .

وی در پایان از مساعدت های آقای دکتر نظری مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش و آقای مهندس کردی معاونت محترم معماری شهر سازی کیش تشکر و قدردانی نمود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ثروت سرمایه سرمایه گذاران سرمایه گذاری مدیر عامل شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۷۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود

مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمانشاه گفت: پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب «تم تم» در شهرستان جوانرود با پیشرفت ۹۵ درصدی در حال تکمیل است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا داودی امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پروژه با اعتبار اولیه ۱۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در حال اجرا است.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی قابل توجه این پروژه، افزود: تاکنون کارهای خوبی در پروژه از جمله اجرای ۱۲ کیلومتر لوله گذاری با لوله ۳۱۵ پلی اتیلن، متصل نمودن خط برق، تجهیز چاه و ساخت ۲۲ باب حوضچه تا مخزن صادق آباد، انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه از تنش آبی شهر جوانرود کاسته و چندین روستای شهرستان روانسر هم از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره‌مند خواهند شد.

داودی اضافه کرد: عملیات اجرایی این پروژه از نیمه دوم سال گذشته توسط شرکت آبفا استان کرمانشاه آغاز و علی رقم وجود بارش‌ها به ویژه در ابتدای سال جاری پروژه به مراحل پایانی خود رسیده است.

وی در خصوص اقدامات انجام شده توسط شرکت آبفا در سال گذشته در این شهرستان تصریح کرد: ۳۸۸ فقره انشعاب آب شهری، ۳۶۰ فقره انشعاب آب روستایی و ۴۹۹ فقره انشعاب فاضلاب شهری واگذار شده و همچنین ۳۱۴ فقره کنتور خراب مشترکین در شهر و روستاهای جوانرود نیز تعویض شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ادامه داد: در سال گذشته هزار و ۷۰۵ متر شبکه فاضلاب و ۳۵ هزار و ۱۲۵ متر لوله‌گذاری در سطح شهر جوانرود و روستاهای تابعه اجرا شده است.

داودی تاکید کرد: برای اجرای شبکه فاضلاب از لوله‌های پلی اتیلن در سایزهای ۲۰۰ و ۲۵۰ میلی‌متر استفاده شده که برای متصل کردن لوله‌ها به یکدیگر در جهت هدایت مسیر فاضلاب، ۲۹ باب منهول سایز ۱۰۰۰ میلی‌متری نیز ساخته شده است.

وی اضافه کرد: در راستای تأمین و حفظ بهداشت آب شرب شهری و روستایی در جوانرود، سال گذشته ۲۶ هزار و ۲۷۲ مورد کلرسنجی از منابع، مخازن و شبکه توزیع آب انجام و هزار و ۳۹۴ مورد آزمایشات میکروبیولوژی و ۳۶۱ مورد استانداردسازی انشعابات آب و فاضلاب هم انجام شده است.

داودی تصریح کرد: رفع حوادث و اتفاقات شبکه‌های آب و فاضلاب به تعداد هزار و ۹۲۶ مورد در سطح شهر جوانرود و شروینه، هزار و ۱۱۷ مورد رفع حوادث آب در سطح روستاهای تحت پوشش، شست و شو و لایروبی شبکه‌های مدرن و سنتی فاضلاب به طول ۵۵ کیلومتر و ۴۶۱ مورد احداث، لایروبی، هم سطح سازی و تعویض دریچه‌های منهول فاضلاب از دیگر اقدامات انجام شده توسط شرکت آب و فاضلاب در سال گذشته در شهرستان جوانرود بوده است.

وی با اشاره به شست‌وشو و گندزدایی ۳۳ باب مخزن و شست‌وشوی ۷۲ کیلومتر از شبکه‌های توزیع و خطوط انتقال آب در سطح شهرهای جوانرود، شروینه و روستاهای تحت پوشش، تاکید کرد: با توجه به ضرورت شستشوی سالانه مخازن ذخیره آب شرب و شبکه‌های توزیع و خطوط انتقال با هدف ارتقای کیفیت آب شرب، در زمان بندی‌های مشخص اقدامات لازم انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمانشاه گفت: برای جلوگیری از هدررفت آب، ۸۷ هزار و ۹۳۰ متر از خطوط انتقال و شبکه‌های توزیع، ۴۲۹۰ فقره انشعاب نشت‌یابی انجام و ۷۰ مورد تعمیرات دوره‌ای و اضطراری در ایستگاه‌های پمپاژ و منابع تأمین آب در سطح شهرستان انجام شده است.

داودی عنوان کرد: طول خطوط انتقال آب در این شهرستان ۴۰ کیلومتر، طول شبکه توزیع آب در سطح شهرستان (جوانرود، شروینه و روستاهای تحت پوشش) ۲۸۸ کیلومتر، طول خطوط انتقال فاضلاب ۳/۸ کیلومتر و طول شبکه جمع آوری فاضلاب ۹۶ کیلومتر است.

تعداد کل مشترکان آب در شهر و روستاهای جوانرود ۲۴ هزار و ۶۷ مشترک و تعداد مشترکان فاضلاب ۲۰ هزار و ۲۱۱ مشترک است، به نحوی که ۱۰۰ درصد جمعیت شهر جوانرود تحت پوشش شبکه آب شرب و بیش از ۹۴ درصد نیز تحت پوشش شبکه فاضلاب هستند.

کد خبر 750734

دیگر خبرها

  • کیفیت شگفت انگیز و هنر عکاس در ثبت تصاویر از یک سرخرطومی
  • آنچلوتی و پرز، زوج قرن برای ساختن دهه شگفت‌انگیز
  • تاثیرات شگفت انگیز مصرف روزانه پیاز
  • (ویدئو) خلق نقاشی‌های شگفت‌انگیز با ذره‌بین
  • (ویدئو) ماجرای بارش شگفت‌انگیز ماهی از آسمان یاسوج چه بود؟
  • ذره‌بین در دست هنرمندان: خلق نقاشی‌های شگفت‌انگیز با ذره‌بین (فیلم)
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/ تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • مسی و رکورد شگفت انگیز در سال ۲۰۲۴