Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@11:09:45 GMT

بهترین تبلیغ برای نمایندگی تعمیرات یخچال چیست

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۸۷۶۳۴

امروزه تمام صاحبان کسب و کار می­دانند که برای حضور موفق در بازار نیاز به کمپین­های تبلیغاتی قوی دارند. نمایندگی­های تعمیرات لوازم خانگی نیز از این اصل مستثنی نیستند. همه ما هر روزه شاهد هزاران پیام تبلیغاتی و یا بنر خدمات تعمیرات هستیم. اما ظاهر چشم نواز این تبلیغات برای جلب اعتماد مصرف کنندگان کافی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید قبول کنیم که ما با مخاطبینی تبلیغ زده مواجه هستیم که به آسانی دل به تبلیغات خوش ساخت نمی­دهند. اگر شما مدیر یک تعمیرگاه مجاز یخچال هستید و واقعا سرویس­هایی که ارائه می­دهید در جهت رفاه حال مشتریان است چگونه می­خواهید بین صدها نمایندگی دیگر خوش بدرخشید؟

-تولید محتوای مناسب در شبکه­های اجتماعی

با توجه به دسترسی اکثر مردم به اینترنت استفاده از شبکه­های اجتماعی بسیار رواج پیدا کرده است. در صورتی که صاحب یک کسب و کار هستید باید بدانید امروزه یکی از فاکتورهای مهم جهت معرفی برند حضور فعال در شبکه­های اجتماعی است. داشتن وب سایت و پیج­های جذاب و کاربردی می­تواند یک تبلیغ رایگان برای خدمات شما باشد.

برای توضیح بیشتر کافی است تا در گوگل کلمه نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید وایت هاوس  را سرچ کنید. اولین نتیجه­ای که توسط گوگل به شما نشان داده می­شود مربوط به سایت آی.پی امداد نمایندگی مجاز تعمیر یخچال است. شاید برای شما این سوال مطرح شود که در بین هزاران وب سایت دیگر چرا گوگل ما را به سمت آی.پی امداد هدایت می­کند؟ کافی است تا وارد سایت شوید و بخش­­های مختلف را بررسی کنید. این سایت مرجع کاملی برای افرادی است که به دنبال اطلاعاتی در زمینه تعمیر یخچال وایت هاوس هستند.

در صورتی که شما بتوانید در وب سایت یا شبکه­های اجتماعی خود اطلاعات مفید و آموزشی را در اختیار کاربران بگذارید مطمئن باشید بعد از مدتی شما نیز به یکی از سایت­های محبوب گوگل تبدیل خواهید شد.

اشاره به این نکته ضروری است که هنگام تولید محتوا :

استفاده از مطالب تکراری و محتواهای کپی نتیجه­ای جز جریمه شدن از سمت گوگل نخواهد داشت.

2-خدمات در محل

خدمات تعمیرات یخچال در محل یکی از امتیاز هایی است که معمولا از جانب متقاضیان خدمات مورد استقبال قرار گرفته است ، بنابراین باید در نظر داشته باشید که چنانچه صاحب کسب و کار در زمینه تعمیرات لوازم خانگگی هستید این مورد را رعایت نمایید ، به طور مثال آی پی امداد نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید مای تگ جهت ارائه هر گونه خدمات این برند به هیچ عنوان دستگاه را از منزل یا محل مشتری خارج نمیکند و به تعمیر یخچال مای تگ در همان محل مورد نظر میپردازد ، همچنین این موضوع فراموش نشود که : گارانتی خدمات ، ارائه فاکتور رسمی و تحویل داغی قطعات جزئی از امتیاز شما محسوب میشود و حتما به مانند آی پی امداد این موضوع را رعایت نمایید   

3- ارائه خدمات با کیفیت

تاثیر تبلیغ در برندینگ بر هیچ کسی پوشیده نیست. اما باید به این مساله توجه داشت که تبلیغ گامی در جهت جذب مشتری است. اما حفظ مشتری گامی بسیار بزرگتر و اساسی است. شما ممکن است بودجه فراوانی برای تبلیغات هزینه کنید اما در صورتی که از تکنسین­های مجرب در تعمیرگاه خود استفاده نکرده­ باشید در مدت زمان کوتاهی سیل عظیمی از مشتریان خود را از دست خواهید داد.

بیایید تصور کنیم شخصی به دنبال تعمیر یخچال باکنشت است. از طریق تبلیغات در رسانه­های اجتماعی با یک تعمیرگاه یخچال آشنا می­شود. به سختی یخچال ساید بای ساید خود را به  تعمیرگاه مذکور حمل می­کند. اما بعد از گذشت زمان طولانی  با یک تعمیر غیر تخصصی و یا تعویض قطعات غیر ضروری مواجه می­شود. آیا آن فرد برای بار دوم به آن تعمیرگاه مراجعه خواهد کرد؟ قطعا جواب خیر است.

فرد در آینده بدون شک از طریق جستجوی بیشتر به دنبال نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید باکنشت با ارائه خدمات تخصصی خواهد بود. از طرفی همان تجربه  ناخوشایند منجر به سلب اعتماد همیشگی او نسبت به تبلیغات خواهد بود.

در صورتی که به دنبال یک تبلیغ کاربردی در بازار پر رقابت امروز هستید این اصل مهم را هرگز فراموش نکنید:

ارائه کیفیت بالا و خدمات کاربردی شما ر برای همیشه زبانزد همگان خواهد کرد.

در نهایت:

اگر شما به عنوان یک مدیر نمایندگی تعمیرات یخچال هستید قبل از این­که به دنبال پیدا کردن استراتژی­های موفق تبلیغاتی باشید سعی کنید با استفاده از نیازسنجی­های مداوم خدمات مورد نظر مشتریان خود را فراهم کنید. نحوه برخورد تکنسین­ها و کارشناسان فنی شما در هنگام تعمیر شما را به نامی ماندگار در ذهن مردم تبدیل خواهد کرد. پس هرگز  محوز اصلی خود را جهت رسیدن به موفقیت تبلیغات قرار ندهید!

 

آی پی امداد با مدیریت ایمان جهانبانویی تجربه کاری خود را در اختیار شما عزیزان قرار داده است ، تا چنانچه در این عرصه به تازگی قدم گذاشته اید با رعایت کردن بخشی از اصول تبلیغات و مشتری مداری بتوانید در این راستا موفق شوید .

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۷۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ویژه پلیس فتا علیه فروشندگان و تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی

رئیس پلیس فتای فراجا از آغاز طرح عملیاتی این پلیس برای برخورد با تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات و ترویج‌کنندگان خشونت در فضای مجازی در سال‌جاری خبرداد.

به گزارش ایسنا، سردار وحید مجید دراین‌باره گفت: همزمان با آغاز سال ۱۴۰۳ و در راستای پاکسازی و ارتقاء امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا علیه تبلیغ کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در این راستا  ۳۴ کارگروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص  رصد تارنماهای مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است ، شروع به اجرای طرح کردند. بر اساس تجزیه، تحلیل و رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی بیش از ۹۰ درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح ، مهمات ، افشانه و شوکر الکتریکی صرفا یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری برای کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌شود و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچگونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و ... را به درخواست کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتای فراجا با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش در فضای مجازی ؛ از کاربران خواست تا ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاکسازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را به پلیس فتا گزارش کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم
  • تبلیغ جالب کفش ورزشی آمریکایی‌ (فیلم)
  • درآمد میلیون دلاری شبکه‌های ماهواره‌ای از سینمای ایران! چرا و چگونه؟!
  • خروج از مدار واحد ۳ بخار نیروگاه نکا
  • واحد ۳ بخار نیروگاه نکا از مدار تولید خارج شد
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • درآمد تعمیرات برد الکترونیکی چقدر است
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • عملیات ویژه پلیس فتا علیه فروشندگان و تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی