Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، در آستانه روز خبرنگار و شهادت محمود صارمی، دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی، پس از حضور در جلسه هیئت رئیسه مرکز رسانه و نشر علمی دانشگاه آزاد اسلامی، از مجموعه رسانه‌های این دانشگاه بازدید به عمل آورد.

انتهای پیام/

108 / 167 دانشگاه آزاداسلامی ساختمان فرهیختگان مرکز رسانه و نشر علمی .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاداسلامی مرکز رسانه و نشر علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۷۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ حجت‌الله واعظی نژاد رئیس مرکز نخبگان ستاد کل نیرو‌های مسلح در نشست خانه نخبگان استان ایلام که در دانشگاه آزاد اسلامی ایلامی برگزار شد، اظها کرد:‌ ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت دانشگاه و جامعه نخبگان قرار دارد. در این راستا طرح جهاد علمی با مشارکت دانشگاه‌ها و وزارتخانه‌های مرتبط در حال انجام و مأموریت گرایی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ذیل این طرح راهبردی قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: در کمک به طرح‌های علمی نگاه ویژه‌ای به استان ایلام و جامعه نخبه آن می‌شود.

تعامل بخش‌های علمی نیرو‌های مسلح با دانشگاه‌ها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام نیز گفت: تعامل بخش‌های علمی نیرو‌های مسلح با دانشگاه‌ها گام مهمی در حل مسئله در استان‌ها است.

بهروز ناصری افزود: حمایت از ایده‌ها و طرح‌های نخبگان استانی علاوه بر شتاب علمی کشور یکی از مهم‌ترین بخش‌های شکل‌گیری توسعه در استان‌ها است. در صورت به فعلیت رسیدن ظرفیت علمی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بخشی از مشکلات جامعه مرتفع و قطعاً توسعه هر منطقه از مراکز آموزش عالی می‌گذرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشریح روند انتخاب استادان نمونه کشوری
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد