Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-05@14:20:19 GMT

«زندانی‌ها» راهی شبکه نمایش خانگی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۸۸۲۰۵

«زندانی‌ها» راهی شبکه نمایش خانگی شد

خبرگزاری میزان- شورای صدور پروانه نمایش غیر سینمایی برای ۶ عنوان فیلم سینمایی ایرانی پروانه نمایش صادر کرد. تاریخ انتشار: 15:38 - 16 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۹۹۶۹

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، شورای پروانه نمایش آثار غیر سینمایی، برای داستانی بلند "تعصب" به تهیه کنندگی سید جواد قاضی و کارگردانی منوچهر مصیری و داستانی بلند "حصه رحمت" به تهیه کنندگی مشترک مسعود طاهری و همایون علیخانی و کارگردانی مسعود طاهری و انیمیشن "کسینی" به تهیه کنندگی موسسه بردیا هنر مهرگان و کارگردانی بردیا شیروانی پروانه نمایش صادر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است؛ در این جلسه با نمایش یک عنوان فیلم کوتاه و ۲ عنوان مستند موافقت شد.

این گزارش می‌افزاید: در جلسات اخیر شورای پروانه نمایش خانگی، برای فیلم‌های سینمایی ایرانی"آهوی پیشونی سفید ۳" به تهیه کنندگی و کارگردانی جواد هاشمی، "ژن خوک" به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید سهیلی، "نبات" به تهیه کنندگی هوشنگ نورالهی و کارگردانی پگاه ارضی، قانون مورفی به تهیه کنندگی مشترک محمد شایسته و رامبد جوان و کارگردانی رامبد جوان، "زندانی‌ها " به تهیه کنندگی و کارگردانی مسعود ده نمکی و "چهار انگشت" به تهیه کنندگی حمید پنداشته و کارگردانی حامد محمدی نمایش خانگی صادر گردید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تعصب نبات رامبد جوان چهار انگشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۸۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمو پورنگ با «لالایی» به شبکه نمایش خانگی می‌آید

به گزارش صدای ایران از ایرنا، سریال «لالایی» به کارگردانی احمدعلی درویش‌پور و با بازی داریوش فرضیایی (عمو پورنگ)، این روز‌ها آخرین مراحل تصویربرداری را در تهران می‌گذراند. این سریال که قرار است امسال در یکی از پلتفرم‌های نمایش‌خانگی پخش شود تا آخر اردیبهشت ماه تولید خود را به پایان می‌رساند.

سریال «لالایی» با نقش‌آفرینی فرضیایی، متفاوت از آثاری است که تاکنون از او به عنوان شخصیت عمو پورنگ دیده شده است.

این روز‌ها سریال‌هایی در راه تلویزیون هستند و در عین حال برخی از هنرمندان پیشکسوت تلویزیون هم با اثری جدید، در نمایش‌خانگی حضور دارند، اما سریالی دیگر که تلویزیونی‌های قدیم به سمتِ آن رفته‌اند یک سریال فانتزی در حوزه کودک و نوجوان است که برای نخستین بار فرضیایی یا همان عمو پورنگ در برنامه تحویل سال یک خبر کوتاهی از آن داد.

سریال «لالایی» قرار است با بازی او بعد از مدت‌ها غیبت و البته فضایی متفاوت از یکی از پلتفرم‌های نمایش‌خانگی پخش شود.

دیگر خبرها

  • پخش چند فیلم ضدسیاست‌های آمریکا و با حال و هوای معلمان
  • اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور
  • «تگزاس ۳» به سینما می‌آید
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد
  • عکاسان برای مشارکت در پروژه‌های سینمایی مجوز بگیرند
  • عمو پورنگ با «لالایی» به شبکه نمایش خانگی می‌آید
  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • «هفت» از امشب راهی آنتن می‌شود/ بررسی موضوع جنایی