Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@22:55:11 GMT

انتصاب 100 خانم در پست‌های مدیریتی استان

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۸۸۳۹۹

انتصاب 100 خانم در پست‌های مدیریتی استان


نماینده عالی دولت در استان زنجان گفت: امسال 100 خانم در حد رئیس گروه، مدیرکل و رئیس شهرستان انتصاب خواهند شد.

 

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، فتح‌الله حقیقی صبح امروز در نشست مشترک نمایندگان و مسئولان امور زنان و خانواده دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، دانشگاه‌ها، نهادها و سازمان‌های مردم‌نهاد حوزه زنان و خانواده استان با تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار، اظهار کرد: به اعتقاد بنده، بخشی از اقدامات مجموعه استانداری، بخش عمومی جامعه را شامل می‌شود و به اهدافی از جمله مراقبت، توسعه همه‌جانبه، مثبت بودن شاخص‌های توسعه و برقراری امنیت ختم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار زنجان ادامه داد: امسال با وجود مشکلات زیاد مالی، حجم سرمایه‌گذاری استان منهای واحدهای کوچک و خرده‌پا، حداقل جمعیت بالای 300 نفر را پوشش می‌دهد؛ در واقع حجم سرمایه‌گذاری طی امسال بالای 2500 میلیارد تومان برآورد شده است و این جای خوشحالی دارد.

 

وی افزود: زنجان مظهر محبت و عطوفت است و می‌توان «مهرانه» را نمونه‌ای از این عطوفت دانست؛ چرا که ماهانه به‌طور متوسط 700 میلیون تومان به حساب این موسسه خیریه واریز می‌شود. همچنین عدم علاقه زنجانی‌ها به استفاده از کالای خارجی در کشور، رتبه دوم را کسب کرده است و این نشان می‌دهد که مردم زنجان در عمل، تا چه اندازه به فرامین مقام معظم رهبری اعتقاد دارند.

 

حقیقی تصریح کرد: مدیریت فقط به این نیست که در پی به مدیریت رساندن زنان جامعه باشیم؛ چراکه صیانت از نهاد خانواده به هزاران مدیریت می‌ارزد. باید به جای حرف زدن، عمل‌گرا باشیم. راهکار رفع مشکلات حوزه زنان و دروازه ورود به اقدامات بزرگ نیز تشکیل هیئت اندیشه‌ورز است.

 

استاندار زنجان افزود: هر آنچه که در هیئت اندیشه‌ورز مورد بررسی قرار گیرد و نتیجه دهد، حتما مورد حمایت قرار خواهد گرفت. به طوری که مقرر شده است 2500 فقره وام پرداخت شود و هیئت اندیشه‌ورز می‌تواند پرداخت این تسهیلات را به سمت حوزه زنان سوق دهد.

 

وی یادآور شد: تا به امروز 49 خانم در سطح استان به عنوان رئیس شهرستان، مدیرکل، رئیس گروه و یا معاون مدیرکل منصوب شده‌اند. اینکه جمعیت دختران فارغ‌التحصیل در دوره دکتری 3 درصد بیشتر از پسران است باید مورد توجه قرار گیرد؛ در واقع بانوان باید به سهمی که لیاقت‌اش را دارند، دست یابند.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف خانواده دستگاه های اجرایی سرمایه گذاری شاخص مقام معظم رهبری قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۸۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ مدیر اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی آبادان می‌گوید: دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در امور اجرایی شده است و این موضوع در انجام وظایف اداره کار نیز خلل وارد کرده است.

حمداله پاکدامن با اشاره به مکاتبات اخیر منطقه آزاد اروند افزود: منطقه آزاد از ما می‌خواهد در معرفی افراد جویای کار به شرکت‌ها دخالت نکنیم در حالی که این کار پیشتر در سامانه رصد در حال انجام است.

وی همچنین تاکید کرد: منطقه آزاد باید این مشکل را رفع کند اگر می‌خواهد مسئولیت را بر عهده بگیرد این موضوع را اعلام کند. ما نمی توانیم با شرکت های مختلف ارتباط نداشته باشیم چرا که ذاتاً نمی‌توانیم از مسئولیت بازرسی، حفاظت و رسیدگی به امور کارگران به ویژه در بخش تعاونی خودداری کنیم این موضوع در قوانین منطقه آزاد هم پیش بینی شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زنان در چه سنی دیگر توانایی باروری نخواهند داشت؟
  • صدور حکم انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان
  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری
  • انتصاب رئیس جدید اداره آب و فاضلاب شهر سیلوانا
  • تنش مدیریتی: جنگ روانی دشمنان بارسا یا واقعیت
  • در چه سنی میزان باروری زنان به انتها می‌رسد؟
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسا لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان