Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه تلاش برای تسریع در انجام پروژه های فرودگاه مهرآباد در حقیقت تعجیل در ارتقای خدمات فرودگاهی است، اظهار داشت: اولویت انجام پروژه ها باید در مدار بهبود خدمات و تسهیل در گردش کار مسافران باشد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد، به منظور بررسی و سرعت بخشی به پروژه های فرودگاه مهرآباد و تعامل هرچه بیشتر مسئولان ستادی با این فرودگاه، جلسه هیئت مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با حضور اعضای هیئت مدیره و معاونان خدمات فرودگاهی و برنامه ریزی و مدیرکل و معاونین این فرودگاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها در این نشست با بیان اینکه تلاش برای تسریع در انجام پروژه های فرودگاه مهرآباد در حقیقت تعجیل در ارتقای خدمات فرودگاهی است، اظهار داشت: اولویت انجام پروژه ها باید در مدار بهبود خدمات و تسهیل در گردش کار مسافران باشد.

امیرمکری گفت: تعامل هیئت مدیره با مسائل مهرآباد در اصل طی کردن مسیری نزدیک برای  کسب رضایت کثیری از مراجعین فرودگاهی در پر ترافیک ترین فرودگاه کشور است.

وی همچنین بر انجام اقدامات لازم به منظور ارتقای خدمات فرودگاهی و ایمنی پروازها و سرعت در اعزام و پذیرش با رفع موانع و تعیین تکلیف نهایی تاکید کرد.

امیرمکری با بیان اینکه این جلسات می تواند در جهت توسعه فرودگاه و رفع موانع و مشکلات و ارائه راهکارهای موثر تاثیرگذار باشد، گفت: حتی می توانیم برای دریافت راهکارهای لازم در بعضی پروژه ها و به منظور سرعت دهی و نتیجه بخشی سریعتر آن با وزیر و راه و شهرسازی مذاکره کنیم. 

در این نشست نحوه ادامه راه اندازی و تجهیز  ورودی و خروجی ترمینال یک، بررسی ساماندهی محاوط مقابل ترمینال 6 و4، بررسی پروژه بازسازی و بهسازی سطوح پروازی و استندها و همچنین پروژه بزرگ بهسازی و نوسازی باند 29 چپ، بهسازی و نوسازی کامل ترمینال 4 و تعمیر و نگهداری سرویس های بهداشتی بررسی و برای اجرایی شدن در دستور کار قرار گرفت.

امیرمکری با تاکید بر رفع موانع سطوح پروازی و اعلام برنامه زمانبندی بر اساس اولویت تعیین شده از طرف فرودگاه مهرآباد در خصوص پنچ پروژه دیگر فرودگاه از جمله پروژه های احداث فودکورت ترمینال 2، افزایش مساحت سالن عمومی ترمینال 2 و پروژه peir و توسعه ترانزیت ترمینال یک تاکید کرد.

نحوه تسریع در عملیات نصب و راه اندازی سیستم سوئیچینگ، پیگیری مشکلات بهره برداری از پروژه نصب ILS  باند 29 راست، بهسازی و نوسازی ترمینال 3 و همچنین برنامه ریزی برای تعویض و نوسازی پله های برقی و آسانسورهای ترمینال های مهرآباد از جمله مسائلی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

میرسعید صفی نیا مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد نیز در این نشست گفت: ارتقای جایگاه فرودگاه مهرآباد با پشتیبانی و عزم سازمانی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و با نگرش هوشمندانه مدیرعامل و هیئت مدیره محقق می شود.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: فرودگاه امیرمکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۸۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان در جلسه بررسی مسائل و مشکلات پروژه‌های جزیره هرمز به ریاست مهدی دوستی استاندار هرمزگان با حضور معاون عمرانی، مدیرکل دفتر فنی و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار شد.

مهدی دوستی ضمن تاکید بر اهمیت نظارت مستمر بر روند اجرای پروژه‌ها، گفت: نباید مسائل نرم افزاری و سخت افزاری قابل حل پیشرفت پروژه‌ها را به تعویق بیاندازد و لازم است مدیران نظارت مستمری بر روند اجرایی داشته باشند.

وی افزود: در ادامه اقدامات شهری در جزیره هرمز، برنامه‌های طرح هادی و بازآفرینی شهری که افزایش زیرساخت‌های جدید تفریحی، آموزشی، بهداشتی و فرهنگی را در پی دارد، طبق زمانبندی انجام می‌شود.

استاندار هرمزگان با اشاره به ظرفیت‌های تعریف شده برای توسعه دریا محور گفت: پایش پیشرفت پروژه‌های آغاز شده در هرمز بویژه توسعه بندر، نیروگاه برق، افزایش ظرفیت آب شرب و پروژه‌های مسکن ملی اهمیت بسیاری دارد چرا که تکمیل زیرساخت‌ها زمینه تعریف اقدامات جدید در جزیره را فراهم می‌کند.

کد خبر 6098238

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های خدمات‌رسان آذربایجان‌غربی به حالت آماده‌باش درآمدند
  • اولویت اصلی شورای شهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است
  • ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان کشف شد
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • سفربه تهران قدیم؛ تصویری متفاوت از فرودگاه مهرآباد ۶۹ سال قبل (+عکس)
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود
  • دانشجوی آمریکایی سارق در فرودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس
  • ۱۱۶۰ پروژه در سبد پروژه‌های سالانه شهر اصفهان است/ هیچ پروژه‌ای نباید معطل طراحی بماند