Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، انور اسماعیلی ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان کردستان که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در سنندج برگزار شد، اظهارداشت: نخستین رویداد هم اندیشی در عرصه بیمه سلامت با هدف ارائه ایده های نو و حمایت از نوآوران در این عرصه سال گذشته برگزار شد که در نهایت ۵۰۰ ایده در سامانه این رویداد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از استان کردستان شش ایده در سامانه این رویداد ثبت شده بود که در مرحله اول داوری ایده ها ۳۶ ایده به مرحله بعد راه یافت که سه ایده مربوط به استان کردستان بود.

مدیرکل بیمه سلامت استان کردستان ادامه داد: در مرحله دوم داوری ۱۰ ایده مشخص شدند که هر سه ایده از کردستان در این مرحله قرار گرفت و در نهایت نیز چهار ایده دیگر در مرحله سوم داوری مشخص شدند و از میان این چهار ایده در مرحله چهارم داوری، ایده نوآور کردستانی به عنوان ایده برتر کشور شناخته شد.

اسماعیلی با بیان اینکه بحث حوزه سلامت بسیار گسترده است و روز به روز دچار تغییر می شود، یادآور شد: بیمه سلامت نیز بدنبال این است که نیازها و آخرین تکنولوژی های موجود را در راستای خدمت به مردم ارائه دهد و با اجرای این رویداد می تواند در آینده گام های موثری برای رفع نواقص خدمات ارائه شده به مردم در حوزه بیمه سلامت بردارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مطالبات بخش خصوصی و دولتی از بیمه سلامت اشاره کرد و بیان کرد: در بخش خصوصی و دولتی تنها دو ماه مطالبه پزشکان و مراکز طرف قرارداد باقیمانده که پرداخت شود و در سال ۹۸ علیرغم تمام مشکلات اقتصادی به روز هستیم و تا کنون ۱۵ میلیارد تومان پرداختی داشته ایم.

مدیرکل بیمه سلامت استان کردستان در خصوص صدور دفترچه مددجویان کمیته امداد که امسال به تحت پوشش های بیمه سلامت اضافه شده اند اشاره کرد و گفت: در این طرح برای ۴۳ هزار مددجوی تحت پوشش بر اساس آمار کمیته امداد کردستان دفترچه بیمه سلامت صادر شده است.

اسماعیلی اظهار داشت: علیرغم اینکه برای تمامی مددجویان دفترچه صادر شده است اما تا کنون عده ای برای دریافت آن مراجعه نکرده اند که می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت دفترچه بیمه سلامت خود را دریافت کنند.

وی افزود: در حوزه نسخه نویسی الکترونیکی نیز از ابتدای سال تا کنون ۴۰ هزار نسخه الکترونیک تولید شده که تا پایان ماه آینده سعی می کنیم ۹۰ درصد مطالبات پزشکان و مراکزی که از این طریق نسخه های خود را ارسال می کنند را پرداخت کنیم.

مدیرکل بیمه سلامت استان کردستان یادآور شد: در صورتی که این طرح به صورت ۱۰۰ درصدی اتفاق بیافتد روند رسیدگی به نسخه های ارسالی تسریع یافته و پزشکان و مراکز تحت قرارداد زوتر مطالبات خود را دریافت می کنند.

کد خبر 4687419

منبع: مهر

کلیدواژه: بیمه سلامت استان کردستان دفترچه بیمه سلامت مددجویان کمیته امداد بوشهر قزوین شیراز گرگان خطبه های نماز جمعه شهرکرد بیرجند سانحه تصادف خرم آباد مشهد آتش سوزی مجلس شورای اسلامی روز خبرنگار ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۸۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است

ایسنا/کردستان استاندار کردستان گفت: توفیق در تحقق شعار سال مستلزم ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است.

 اسماعیل زارعی کوشا امروز شنبه (۸ اردیبهشت‌ماه) در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به اینکه در هر جلسه شورای برنامه ریزی استان ۲ دستگاه اجرایی گزارش برنامه و اجرای کار خود را باید ارائه دهند، اظهار کرد: اجرای مصوبات شورای برنامه‌ریزی استان کردستان و لزوم مشارکت در جلسات آن برای همه‌ی دستگاه‌های اجرایی ضروری است.

وی، در ادامه جهش تولید را تکلیفی دانست که رهبری بر عهده همه گذاشتند، افزود: توفیق در تحقق شعار سال مستلزم ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است.

استاندار کردستان مطالبه تحقق شعار سال از سوی همه را یک وظیفه مهم ذکر کرد و ادامه داد:تحقق شعار سال بی شک جز با مشارکت مردم اتفاقی نمی افتد لذا باید به این مساله هم توجه اساسی شود.

وی تاکید کرد که جهش تولید فقط یک فرایند کمی نیست، بلکه این مهم شامل کیفیت هم می شود به عنوان مثال در بخش کشاورزی افزایش کیفیت در کشت و تولید محصولات کشاورزی باید در دستور کار قرار گیرد.

 استاندار کردستان، با اشاره به اینکه برنامه های رشد تولید باید براساس شاخص عددی مشخص باشد، خاطرنشان کرد: در امر تولید فرمانداران و بخشداران با توجه به ظرفیت موجود در منطقه و با مشارکت دادن مردم در راستای افزایش تولید و ثروت اقدام کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان کردستانی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • تجمع دانشگاهیان کردستانی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • مسمومیت ۱۰ کردستانی بر اثر مصرف قارچ سمی
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است