Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال گیتی‌پسند در اصفهان و هایپر شاهین‌شهر در ساری به مصاف حریفان خود می‌روند. ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، هفته هفتم لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور در حالی عصر فردا پنجشنبه برگزار می‌شود که تیم مس سونگون به‌دلیل حضور در دهمین دوره جام باشگاه‌های آسیا در بانکوک تایلند حضور دارد و به همین دلیل دیدار این تیم برابر حفاری اهواز در این هفته برگزار نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته هفتم لیگ برتر در حالی برگزار می‌شود که گیتی‌پسند خود را به رده دوم جدول رده‌بندی رسانده و با 11 امتیاز و 2 امتیاز کمتر نسبت سن‌ایچ صدرنشین در تعقیب این تیم است.

تیم انتهای جدولی شاهین کرمانشاه حریف این هفته شاگردان حمید بی‌غم است که نخستین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند. شاهین کرمانشاه که در مقطعی با مشکلات مالی هم مواجه بود تنها تیم بدون برد مسابقات است و با 3 امتیاز حاصل از 3 تساوی در قعر جدول 14 تیمی لیگ برتر جای گرفته است.

این تیم هفته گذشته میزبان شهروند ساری بود که این مسابقه در نهایت با رقم خوردن سومین تساوی شاهین کرمانشاه در این فصل به پایان رسید. گیتی‌پسند اما با نتیجه 4 بر یک از سد تیم پایین جدولی ارژن شیراز گذشت تا با 3 برد، 2 تساوی و یک باخت فعلاً تیم دوم جدول رده‌بندی باشد.

گیتی‌پسند در صورت برتری برابر کرمانشاه و به شرط توقف یا شکست سن‌ایچ ساوه برابر سوهان محمدسیما قم می‌تواند به صدر جدول برسد.

دیگر نماینده فوتسال استان اصفهان در لیگ برتر یعنی هایپر شاهین‌شهر در هفتمین هفته از این مسابقات و در مازندران به مصاف شهروند ساری خواهد رفت.

دو تیم در جدول رده‌بندی همسایه هستند و با امتیاز مشابه 6 در رده‌های یازدهم و دوازدهم جدول ایستاده‌اند. هایپر هفته ششم لیگ برتر را با شکست خانگی 4 بر یک برابر مس سونگون پشت سر گذاشت و شهروند ساری برابر شاهین کرمانشاه به تساوی 3 بر 3 رسید.

تیم پیروز این دیدار این شانس را دارد که تا رده هشتم جدول رده‌بندی هم بالا بیاید که البته به نتایجی که در مسابقات تیم‌های فرش‌آرا مشهد، ستارگان ورامین و آذرخش بندرعباس رقم خواهد خورد، بستگی دارد.

فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا| مس سونگون در اندیشه دبل و پنجمین قهرمانی نمایندگان ایراناعلام مصوبات نشست هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتساللیگ برتر فوتسال| صعود گیتی‌پسند به رده دوم با پیروزی مقابل ارژن/ توقف صدرنشین در بندرعباس

برنامه کامل دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

پنج‌شنبه 17 مردادماه، ساعت 18

گیتی‌پسند اصفهان - شاهین کرمانشاه

شهروند ساری - هایپر شاهین‌شهر

سن‌ایچ ساوه - سوهان محمد‌سیما قم

اهورا بهبهان - ارژن شیراز

ستارگان ورامین - مقاومت البرز

فرش‌آرا مشهد - آذرخش بندرعباس

انتهای پیام/ح

R41346/P1357/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۸۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی بی اثر گل گهر و شمس‌آذر/خبری از گل نبود

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین دیدار هفته بیست و ششم فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور ساعت ۱۹ شامگاه امروز یکشنبه بین تیم‌های فوتبال گل گهر سیرجان و شمس آذر قزوین برگزار شد که با تساوی بدون گل دو تیم همراه بود.

دو تیم در ۴۵ دقیقه ابتدایی کاملاً محتاطانه بازی کردند و هیچ اتفاق خاصی روی دروازه‌های دو تیم رخ نداد. نیمه دوم نیز با همین وضعیت ادامه داشت تا اینکه شاگردان اوزونیدیس در دقیقه‌های پایانی دو بار صاحب موقعیت گل شدند اما باز هم خبری از لرز بر تور دروازه نبود تا بازی سرد و بی روح بدون گل به پایان برسد.

دو تیم در حالی به تساوی صفر - صفر رضایت دادند که تغییری در همسایگی آنها در جدول ایجاد نشد. گل گهر سیرجان ۳۶ و شمس آذر ۳۵ امتیازی شدند تا همچنان رتبه‌های ششم و هفتم جدول را در اختیار داشته باشند.

مارینوس اوزونیدیس که می‌توانست با کسب پیروزی در این دیدار امیدوار به کسب سهمیه آسیایی در فصل آینده باشد حالا باید منتظر بازی‌های فردا دوشنبه باشد تا نتیجه سایر بازی‌های هفته باعث تغییر جایگاه تیم‌ها شود.

برنامه بازی‌های فردا دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه به شرح زیر است:

* پیکان - آلومینیوم اراک؛ ساعت ۱۷
* سپاهان اصفهان - استقلال خوزستان؛ ساعت ۱۸:۱۰
* نساجی مازندران - پرسپولیس؛ ساعت ۱۸:۱۵
* ملوان بندرانزلی - هوادار؛ ساعت ۱۹:۳۰
* صنعت نفت آبادان - مس رفسنجان؛ ساعت ۱۹:۳۰
* فولاد خوزستان - تراکتور تبریز؛ ساعت ۱۹:۳۰
* استقلال تهران - ذوب آهن اصفهان؛ ساعت ۲۰:۳۰

کد خبر 6097656

دیگر خبرها

  • دیدار تراکتور و فولاد زیر ذره‌بین!
  • دیدار میانه جدولی‌ها برنده نداشت + خلاصه بازی
  • تساوی بی اثر گل گهر و شمس‌آذر/خبری از گل نبود
  • دیدار گیتی پسند مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • فردا گیتی‌پسند اصفهان میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • نساجی- پرسپولیس؛ نبرد پایین و بالای جدول
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نایب‌قهرمانی
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نائب‌قهرمانی
  • گل‌گهر- شمس آذر؛ دوئل همسایه‌ها در سیرجان
  • پالایش نفت اصفهان به لیگ برتر فوتسال صعود کرد