Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@14:27:23 GMT

دستور فوری تاج برای بررسی شکایت سپیدرودی ها

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۸۸۵۲۰

دستور فوری تاج برای بررسی شکایت سپیدرودی ها

پس از ارسال نامه شکایت جعفرزاده نماینده مجلس رشت به رییس فدراسیون فوتبال ایران مبنی بر اعلام تخلفات باشگاه نفت مسجدسلیمان، مهدی تاج با پاراف نامه و قید واژه فوری دستوری بررسی آن را صادر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در نامه ارسالی نماینده مردم رشت با برشمردن تخلفات اداری و قانونی باشگاه نفت مسجدسلیمان و غیرشفاف بودن ساختاراین باشگاه گفته شده که علی رغم چندین اخطار کتبی از سوی سازمان لیگ مبنی ارسال مدارک و مستندات هیات موسس جدید و قانونی این باشگاه و با منقضی شدن مهلت های چند باره سازمان لیگ اقدامی ازسوی نفت مسجدسلیمان انجام نشده و تمامی قراردادهایی که در لیگ برتر فصل 97-98 توسط مدیرعامل منصوب شده هیات مدیره و موسس غیرقانونی به امضا رسیده است فاقد اعتبار و مصداق جعل عنوان تلقی می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این نامه اشاره شده که تخلفات مسجدسلیمان تنها مربوط به فصل گذشته نبوده و تا این تاریخ مشکل ساختاری آن حل نشده و علی رغم گذشت بیش از یک سال مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه را مورد تایید قرار نداده است و بنابراین باید باشگاه سپیدرود رشت جایگزین این تیم در لیگ برتر شود.

 

در پایان نامه جعفرزاده نوشته شده که در صورت عدم ترتیب اثر در رسیدگی به موقع در جهت احقاق حق تیم فوتبال سپیدرود رشت ناچارا به مراجع نظارتی بالاتر در کنفدراسیون فوتبال آسیا مراجعه خواهد شد و بنابراین گزارش رییس فدراسیون فوتبال در پاراف نامه خطاب به بهاروند رییس سازمان لیگ فوتبال ایران نوشته شده:

 

“فوری، بسمه تعالی، برادر آقای بهاروند رییس محترم سازمان لیگ خواهشمند است مذاکره حضوری ضمنا با حقوقی سازمان لیگ قبل از اقدام نظر ایشان گرفته شود.”

 

نکته حایز اهمیت این است که علی رغم گذشت بیش از یک ماه از ارسال نامه و پاراف با درج واژه فوری از سوی تاج اقدامی توسط سازمان لیگ صورت نگرفته است.

 

این درحالی است که در تاریخ 4 تیرماه نامه ای با امضای رییس هیات مدیره، رییس هیات موسس و دو عضو دیگر هیات مدیره و موسس نفت منتشر شد که در آن صراحتا اعلام شده مسئولیت فعالیت این باشگاه در لیک برتر فصل 98-99 را برعهده نمی گیرند و مسئولیت هرگونه انعقاد قرارداد با اشخاص حقیقی و حقوقی از سوی این باشگاه برعهده فدراسیون فوتبال است.

 

حال باید دید با وجود مدارک غیرقابل انکار از سوی باشگاه سپیدرود و اعضای هیات موسس نفت مبنی بر تخلفات انجام شده، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ چه اقدامی خواهند کرد و چه اتفاقی خواهد افتاد.

 

فدراسیون فوتبال مهدی تاج (رئیس فدراسیون) سپیدرود رشت نفت مسجد سلیمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال مهدی تاج رئیس فدراسیون سپیدرود رشت نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۸۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی بخشنامه های بانک مرکزی در نشست کمیته رعایت قوانین و مقررات

امتداد - صمد عزیزنژاد عضو هیات مدیره بانک ملی ایران و رئیس کمیته رعایت قوانین و مقررات (تطبیق) در نشست این کمیته بر عزم همه ارکان بانک برای تطبیق فعالیت ها و روندهای جاری بانک با قوانین و مقررات تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در پی این نشست که در آن حسن مونسان عضو هیات عامل و معاون امور شعب، موسی اسلامیان رئیس اداره کل رعایت قوانین و مقررات و سایر اعضای این کمیته نیز حضور داشتند، دستورالعمل ها و مقررات احتیاطی ابلاغی از سوی بانک مرکزی و ماموریت و تکالیفی که قانونگذار برعهده مدیر ارشد رعایت قوانین و مقررات (تطبیق) و کمیته رعایت قوانین و مقررات گذاشته، بررسی و سازوکارهای مناسب جهت نظارت بر حسن اجرای آن ارائه شد. 

در ادامه صمد عزیزنژاد عضو هیات مدیره بانک گفت: سال گذشته با تلاش همه کارکنان، سال درخشانی برای بانک ملی ایران رقم خورد و توانستیم عملکرد درخشانی را در بخش های مختلف و به خصوص در واگذاری دارایی های غیربانکی رقم بزنیم. 

وی افزود: واگذاری ۳۶ همت از دارایی های بانک ملی ایران در سال گذشته که در کمال شفافیت و سلامت صورت گرفته است، تحسین نهادهای بالادستی را در پی داشته است. 

عزیزنژاد با اشاره به تاریخ و پیشینه پر افتخار بانک ملی ایران بیان کرد: بانک ملی ایران در نظام بانکی کشور پیشرو است و هر حرکت و برنامه ای که در این بانک به اجرا در آید در کل شبکه بانکی کشور انعکاس یافته و الگوبرداری می شود. از این رو در وضع قوانین و ضوابط و آیین نامه های بانک ملی ایران باید به گونه ای عمل شود که همه شبکه بانکی کشور از آن به درستی الگوبرداری کنند.

 حسن مونسان عضو هیات عامل و معاون امور شعب نیز در این مراسم عنوان کرد: بانک ملی ایران از بدنه کارشناسی با دانش و با تجربه ای برخوردار است که تبلور آن را در کمیته های ذیل هیات مدیره بانک حسب الزامات و استقرار حاکمیت شرکتی می توان یافت.

 وی افزود: اعضای کمیته رعایت قوانین و مقررات با دلسوزی و عرق و تعصب نسبت به بانک ملی ایران، طی جلساتی فشرده در تهیه آیین نامه ها برای کارآمدی و پویایی قوانین و مقررات تلاش کرده اند. 

در پایان این نشست با اهدای لوح تقدیر از تلاش های اعضای کمیته رعایت قوانین و مقررات (تطبیق) تقدیر بعمل آمد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • فوری | هوادار جنجالی سپاهان ۱۰ سال محروم شد
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستاهای دهلران در دستور کار
  • معاون وزیر علوم: آیین‌نامه تسهیل جذب دانشجوی خارجی در دستور کار دولت است
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • بررسی ۲۶۶ شکایت علیه مصوبات شورا‌های شهر از سراسر کشور در دیوان عدالت اداری
  • ۱۳ پیش تفاهم‌نامه‌ گردشگری استان فارس در نمایشگاه ایران اکسپو منعقد شد
  • جزییات جدید از برکناری شبانه خطیر | واکنش فوری رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال
  • مبادله بیش از ۴۰ تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری بین استان فارس و هیات‌های خارجی
  • بررسی بخشنامه های بانک مرکزی در نشست کمیته رعایت قوانین و مقررات