Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@03:04:00 GMT

سوژه جدید «سارا عرفانی» کیست؟ + عکس

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۸۸۶۸۸

سوژه جدید «سارا عرفانی» کیست؟ + عکس

قلم نویسنده پنج شنبه فیروزه ای این بار برای یک جهادگر شهید به رشته تحریر در می آید.

به گزارش مشرق، قلم نویسنده پنج شنبه فیروزه ای این بار برای یک جهادگر شهید به رشته تحریر در می آید.

زندگی داستانی شهید آسمانی امیر محمد اژدری به قلم سارا عرفانی به زودی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر می‌شود.

" امیرمحمد اژدری"، از جهادگران و عضو شورای مرکزی قرارگاه امام رضا (ع)، بود که سال گذشته در حین انجام ماموریت جهادی به درجه رفیع شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر محمد اژدری ۲۵ ساله و ساکن تهران بود. او که از فعالین گروه‌های جهادی در این سال‌ها به شمار می‌رفت، بیش از هفت سال به جهاد در مناطق محروم کشور مشغول بود. مسئولیت گروه پزشکی و درمانی امام رضا (ع)، مسئولیت گروه عمرانی امام رضا (ع) و عضو شورای مرکزی قرارگاه امام رضا (ع) بود. اژدری در اکثر استان‌های کشور از جمله لرستان، خوزستان، خراسان، کرمانشاه، ایلام و ... سابقه انجام فعالیت‌های جهادی داشت. او سال گذشته در حادثه زلزله کرمانشاه از پیش‌قدمان جهادی برای کمک به مردم زلزله زده بود.

سارا عرفانی که از نویسندگان خوش ذوق انقلابی می باشد و تا کنون با آثار فاخری چون پنجشنبه فیروزه ای، هدیه ولنتاین، لبخند مسیح و... در بین اهالی قلم معرفی شده است این بار برای جهادگر شهیدی مینویسد که زندگی متفاوتی داشته و افتخار این را دارد که نامش در لیست شهدای جهادگر جوان دهه هفتادیست.

زندگی داستانی شهید آسمانی امیر محمد اژدری به قلم سارا عرفانی (خالق کتاب پنجشنبه فیروزه ای) به زودی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر می‌شود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه نجفی بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی کتاب مدافع حرم انتشارات شهید کاظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۸۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل خانه طراحان فیروزه‌ای بر آمده از تلاش جوانان گرافیست است

به گزارش خبرگزاری مهر، احسان قائدی افزود: همزمانی نخستین سالگرد خانه طراحان فیروزه‌ای با ۱۲ اردیبهشت روز معلم را به فال نیک می‌گیریم و از همه اساتید بزرگوار هنر گرافیک و طراحی که کمک حال خانه طراحان حوزه هنری هستند صمیمانه قدردانی می‌کنیم.

وی یاد آور شد: پرورش و شناسایی هنرمندان خوب طراح و گرافیست یکی از جدی ترین اهداف تشکیل خانه طراحان حوزه هنری استان است تا بتواند با پرورش هنرمندان متعهد، با زبان هنر دغدغه مردم را در زمینه‌های مختلف به درستی مطرح کنند.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری بر لزوم برگزاری دورهمی های خانه طراحان در دیگر نقاط استان تاکید کرد و افزود: در تلاش هستیم زمینه‌ای فراهم کنیم که نشست‌های ماهانه خانه طراحان حوزه هنری در دیگر شهرستان‌های استان نیز برگزار شود چرا که استان چهارمحال و بختیاری سرشار از هنرمندان نخبه و استعدادهای بسیار هنری است.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری نیز درباره این نشست گفت: چهاردهمین نشست خانه طراحان با حضور کریم منزوی، علیرضا رضایی، صادق صدری نژاد و قاسم رشیدی از طراحان و اساتید رشته گرافیک در نگارخانه چراغ جادو همزمان با روز معلم برگزار شد.

احمد رضا باقری افزود: در این نشست که با عنوان مناظره گرافیکی نام گذاری شده بود اساتید این رشته در رابطه با شاکله‌های مهم طراحی گرافیک، افزایش کاربری رشته گرافیک در دانشگاه‌ها، چگونگی گرافیک در حوزه بازار کار و تجارت، ظرفیت‌های استفاده از هوش مصنوعی در گرافیک، بحث و گفتگو کردند.

باقری یاد آور شد نشست‌های خانه طراحان حوزه هنری با هدف ارتقا سطح علمی هنر جویان این رشته و همچنین تولید آثار فاخر هنری به صورت ماهانه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در چهاردهمین پاتوق فیروزه‌ای خانه طراحان حوزه هنری، جشن روز معلم و سالگرد تشکیل خانه طراحان حوزه هنری با حضور اساتید و هنرمندان گرافیک و تصویر ساز استان برگزار شد.

کد خبر 6095547

دیگر خبرها

  • جاری شدن سیل در روستای فیروزه
  • (عکس) ژیلا صادقی با این تیپ خفن در خارج سوژه شبکه‌های اجتماعی شد
  • (عکس) تصاویری خاص و متفاوت از میلاد کی‌مرام سوژه رسانه‌ها شد
  • انسداد ۲ محور روستایی در فیروزه براثر سیلاب
  • اخراج خطیر به نفع استقلال شد یا نه؟
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • عکس| سلفی حسینی با یک دختربچه در تمرین استقلال
  • امام فرشته‌ها کیست؟! + فیلم
  • تشکیل خانه طراحان فیروزه‌ای بر آمده از تلاش جوانان گرافیست است
  • گاف عجیب سریال «افعی تهران» سوژه شد