Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدهادی ملک ثابت عصر روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دومین مرحله اردوی آمادگی تیم منتخب استعدادهای برتر پسران کشور از پنجشنبه ۱۷ مردادماه سالجاری به میزبانی کرمان در سیرجان آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این اردو به مدت پنج روز ادامه دارد ابراز امیدواری کرد ورزشکاران استان در رقابت با سایر کاراته‌کاها موفق باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول خاطر نشان کرد: در حال حاضر پنج هزار و ۵۰۰ نفر از کاراته کاهای دختر و پسر شهرستان‌های اردکان، یزد، ابرکوه ، اشکذر، بافق ،بهاباد، خاتم ، تفت، میبد و مهریز با همکاری مسئولان باشگاه‌های خصوصی و در چارچوب مقررات ورزشی هیات جذب و سازماندهی شدند.

ملک ثابت بیان داشت: هدف اصلی هیأت کاراته، ایجاد زمینه‌های مناسب برای فعالیت و حضور ورزشکاران در رقابت‌های کشوری و عضویت در تیم‌های ملی است.

به گفته وی، برگزاری اردوهای آماده سازی تیم‌های استان با حضور مربیان تیم‌های ملی از اهداف برنامه‌های محوری و همیشگی هیأت است.

استان یزد ۴۸ هیأت ورزشی و ۶۵ هزار ورزشکار بیمه شده دارد.

۷۵۳۶/ ۶۱۹۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۸۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، ۵۲ ورزشکار دختر از شهر‌های تهران، تبریز، اصفهان و قم چهارشنبه پنجم اردیبهشت در پیست یخ آیس‌باکس ایران مال حضور یافتند تا زیر نظر کادر فنی و سرمربی این تیم اعظم سنایی در نخستین تست انتخابی تیم ملی هاکی روی یخ دختران شرکت کنند.   پس از بررسی شرکت‌کنندگان در تست انتخابی، ۳۳ نفر به شرح زیر از سوی کادر فنی به اردوی تیم ملی دعوت شدند:   شبنم عرب، نگار خرم، حدیث خلج، نیلوفر عسگری، یگانه بهرامی، مهرسا غلامی، عسل حیدری، سوگند آقایی، سارینا خسروی، ملیحه علی بیگلو، مژگان شاهسوند، عسل صادقی، دیبا فرزام نیا، شهیرا میرآخورلو، درسا رحمانی، هلیا سوهانی، الهام مدیر دهقان، شقایق صدر، سوگل جوادیان، شارمین طباطبایی، دیانا فرزام نیا، پریناز ملکپور، آذین قارونی، ساغر هاشمی، رومینا هداوندخانی، ملیکا مهابادی، آوا صفری، فاطمه اسماعیلی، سوسن قاسمی، آرزو ایزدی، سارا اسلامی، سارا نیکو، مهسا احمدپور   گفتنی است؛ تیم ملی هاکی روی یخ دختران، اسفند امسال المپیک آسیایی هاربین چین را پیش رو دارند از این رو پس از انتخاب نفرات تیم ملی به منظور حضور پر قدرت در این رقابت ها، وارد اردو می‌شوند.

دیگر خبرها

  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • برگزاری آزمون سمپاد مهارتی در ۱۱ استان کشور
  • وضعیت منـزل سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش را ببینید | تصویـر
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند