Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسین کاغذلو روز چهارشنبه در دیدار با دکتر محسن مسلم خانی مدیرعامل اتحادیه اتوبوسرانی های کشور که در محل فرمانداری ورامین صورت گرفت اظهار داشت: بر اساس اعلام مسئولان سازمان اتوبوسرانی شهرداری ورامین، یک هزار و ۳۴۰ دستگاه مینی بوس و اتوبوس زیر نظر سازمان اتوبوسرانی مسافران را از شهرستان به مناطق مختلف تهران منتقل می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ۹۴ درصد از مجموع اتوبوس ها و مینی بوس های ورامین عمری بالغ بر ۳۵ سال و مابقی ۸ تا ۱۵ سال عمر دارند که این امر لزوم نوسازی ناوگان اتوبوسرانی ورامین را به ضرورتی اجتناب ناپذیر تبدیل کرده است.
وی تصریح کرد: با رایزنی های صورت گرفته، با مسئولان کشوری و استانی، ۲۰۰ دستگاه مینی بوس برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهرستان اختصاص یافته که قرار است که با فراخوان عمومی، این خودروها به جوانان علاقمند به فعالیت در این حوزه واگذار شود.
کاغذلو گفت : این مینی بوس های با تسهیلات ارزان قیمت تک رقمی به متقاضیان واگذار می شود.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/۷۲۵۴//۱۳۴۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف اتوبوس حمل و نقل عمومی شهرداری مسافران ورامین قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۹۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقص فنی مینی‌بوس در چهارمحال و بختیاری 5 مصدوم برجای گذاشت

بخشدار زاینده‌رود شهرستان سامان(چهارمحال و بختیاری) گفت: یک دستگاه مینی‌بوس به‌علت نقص فنی و ناتوانی در کنترل خودرو باعث تخریب دیواره حسینیه شهر هوره شد.

سید عقیل موسوی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: حوالی ظهر روز شنبه یک دستگاه مینی‌بوس از بن به سمت اصفهان در حرکت بود که در ورودی شهر هوره به‌علت نقص فنی و ناتوانی راننده در کنترل خودرو رها می‌شود.

وی افزود: این مینی‌بوس پس از وارد کردن خسارت به چهار دستگاه خودرو سواری با دیوار حسینیه هوره برخورد می‌کند و باعث تخریب دیوار شد.

موسوی به آسیب چهار سرنشین این مینی‌بوس شامل ۲ آقا و ۲ خانم اشاره و تصریح کرد: به‌علت برخورد مینی‌بوس با خودروهای سواری واقع در مسیر یک کودک هم که داخل یکی از سواری‌ها بود دچار آسیب شد.

وی با اشاره به حضور به‌موقع نیروهای راهداری، جمعیت هلال‌احمر، اورژانس و فرماندار در محل حادثه یادآور شد: هر پنج مصدوم بلافاصله به بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد منتقل شدند و خوشبختانه این حادثه خسارت فوتی نداشت.

موسوی اظهار داشت: هیچکدام از سرنشینان مینی‌بوس اهل استان چهارمحال و بختیاری نبوده‌اند.

به گزارش ایرنا، هوره در ۴۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خدمات اتوبوسرانی برای بازی فوتبال استقلال و ذوب‌آهن
  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید هلال احمر به استان‌های کشور
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید جمعیت هلال احمر به استان‌های کشور
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • نقص فنی مینی‌بوس در چهارمحال و بختیاری 5 مصدوم برجای گذاشت
  • چرایی برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت از منظر مسئولان و صاحبنظران
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها