Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از وزش باد شدید شرقی طی دو روز آینده خبر داد و گفت: با توجه به وزش بادهای شرقی، در بعضی از مناطق شرق، و بعضی از نقاط مرکزی استان شاهد پدیده گرد و غبار خواهیم بود. ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

منصور شیشه‌فروش در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به وضعیت کیفی هوای استان، اظهار داشت: وزش باد شرقی شدید از سمت سمنان آغاز شده که منجر به فعال شدن کانون‌های گرد و غبار در سمنان و بعضی از مناطق شرقی استان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا محیط زیست پایش انجام داده ولی به خاطر تعطیلی مدارس اقدام خاصی نیاز نبوده، با اینحال تمام دستگاه‌های مرتبط در حال انجام وظایف محوله هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه از زمان شناسایی مراکز کانون‌های گرد و غبار، دستگاه‌ها عهده‌دار مسئولیت‌هایی شده‌اند، گفت: محیط زیست استان اصفهان با همکاری دیگر استان‌ها به صورت مستمر اقدام به  عملیات مالچ پاشی و کنترل کانون‌های گرد و غبار  درمجاورت مناطق استان اصفهان کرده است.

هشدار مدیرکل هواشناسی به شالیکاران گیلانیهشدارهای هواشناسی کشاورزی منتشر شدنخستین سکوی هواشناسی دریایی خزر در گلستان راه‎‌اندازی شدوی تصریح کرد: بعد از شناسایی کانون‌های جدید و اعزام کارشناسان جهت بررسی، کشت گونه‌های گیاهی متناسب با شوری و خشکی، ایجاد باد شکن و مالچ پاشی در مناطق مختلف در استان در حال انجام است.

شیشه‌فروش ادامه داد:  برای فردا و پس فردا هم با توجه به وزش بادهای شرقی در بعضی از مناطق شرق، جنوب و بعضی از نقاط مرکزی استان پدیده گرد و غبار وجود دارد، هر چند که این پدیده مختص استان اصفهان نیست و در استان‌های خراسان، کرمان و سیستان و بلوچستان این بادها شروع به وزیدن گرفته و آنها را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

وی افزود: دستگاه‌های مرتبط به صورت مستمر در حال فعالیت هستند ولی از آنجایی که استان اصفهان حدود 30 درصد مناطق بیابانی دارد و در مجاورت کویر نمک در قم، ریگ جن در سمنان و کویر یزد هستیم معمولا شرایط بیابان‌زایی در این مناطق تشدید می‌شود و نیاز به انجام اقداماتی هست که دستگاه‌های ذیربط در حال اجرا هستند.

انتهای پیام/ ع

R41346/P1494/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۹۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار نوزدهمین جشنواره «هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان» کانون دراصفهان

مسئول دبیرخانه مرحله استانی نوزدهمین جشنواره «هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان» کانون گفت: در این جشنواره ۱۶ گروه نمایش در بخش‌های کانونی و آزاد با شیوه‌ی اجرای (عروسکی و زنده_عروسکی) با موضوعات توجه به نامداران، امیدآفرینی، آیین‌های بومی، سنتی، مذهبی، طنز، محیط زیست و آزاد در رده‌ی سنی نوجوانان و جوانان ۱۲ تا ۲۲ سال، به رقابت با یکدیگر می‌پردازند که با انتخاب هیئت داوران متشکل از «امیر شیخ جبلی»، «منصورقربانی» و «منیر السادات سجادیان»، ۳ گروه به عنوان نماینده استان اصفهان به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

مریم حسینی افزود: این جشنواره امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۹ صبح کار خود را در سالن نمایش تالار هنر شهرداری اصفهان کار خود را آغاز می‌کند و تا پایان روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ادامه دارد.

آیین پایانی این جشنواره سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تالارهنر شهرداری اصفهان از ساعت ۹ الی ۱۲ با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • ریزگردها مهمان کرمان می‌شوند
  • منتخبان نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان تجلیل می‌شوند
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان
  • مهمان داریم/ تشییع یک شهید تازه تفحص شده گیلانی در روز‌های آینده
  • اجرای تئاتر عروسکی در مناطق کم برخوردار فارس
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره «هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان» کانون دراصفهان
  • افزایش باد همراه با غبار محلی و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۶ اردیبهشت
  • از اولین کنفرانس بین المللی علوم و فنون هسته ای در اصفهان چه می دانیم؟/ رافائل گروسی؛ مهمان ویژه ایران در «نصف جهان»
  • فرونشست در اصفهان و خوزستان به بیش از ۷تا۱۰ سانتی متر رسید
  • گل‌ها و مهارت‌های فرانکو ماستانتونو، پدیده ۱۶ ساله آرژانتینی مدنظر رئال مادرید برای فصل آینده + ویدئو