Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@16:09:30 GMT

تیم‌ملی انفرادی!

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۸۹۹۴۲

تیم‌ملی انفرادی!

کیانوش رستمی کم بود حالا علی هاشمی هم ظاهرا به جمع کسانی اضافه شده که ساز تنهایی تمرین کردن را می زنند.این همان بدعت بدی بود که علی مرادی بنیانگذارش شد.وقتی مقابل خواسته نابجای کیانوش رستمی کوتاه آمد خیلی ها به رییس فدراسیون اعتراض کردند که چرا باید یک ورزشکار که لقب ملی پوش را با خودش یدک می کشد تنهایی تمرین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنهایی تمرین کردن یعنی بی احترامی به کادر فنی،سایر وزنه برداران و در نهایت تیم ملی! اما توجیه این بود چون کیانوش مستعد است و یک قهرمان؛شاید هیچ ایرادی نداشته باشد که او تمریناتش را به صورت انفرادی انجام بدهد و سپس گزارشی از هر آنچه که انجام داده است را به فدراسیون ارائه دهد!

حالا چند سال از تنهایی تمرین کردن رستمی می گذرد و فارغ از هر چیزی که برای او و تیم ملی اتفاق افتاده باید گفت که یکی از دوستان نزدیک و صمیمی او جای در جای پایش گذاشته و دارد به تنهایی در ایلام تمرین می کند.البته خبر رسیده که مسئولان فدراسیون وزنه برداری عنوان کرده اند که هاشمی مصدوم است!اگر او مصدوم است پس چطور در  کانال رسمی فدراسیون خبرهای مربوط به تمرین کردن او و بازدید رییس هیات استان ایلام از این تمرینات منتشر می شود؟

آقای مرادی یک روز به شما گفتیم که این رویه غلط تبدیل به عادت می شود که شما از همان خنده های معروفتان زدید و این دیالگو را گفتید:«قربانتان برم،اتفاقی نمی افتد.به هر حال کیانوش استعداد است و قهرمان.»

آقای مرادی دیدید که اتفاقی افتاد و دیروز کیانوش رستمی،امروز علی هاشمی و فردا هم احتمالا ورزشکار دیگری.این اسمش دیگر تیم ملی نیست وقتی هر کسی ساز خودش را می زند و ترجیح می دهد تنهایی تمرین کند.این یعنی تیم ملی انفرادی!

251 251

کد خبر 1287537

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فدراسیون وزنه برداری وزنه برداری وزنه برداری بانوان علی هاشمی وزنه بردار مرتضی رضایی ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس محمدجواد ظریف حسن روحانی ایران و آمریکا خبرنگار استان آذربایجان شرقی دونالد ترامپ آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۹۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۴ سال سطح یک آسیا در ریاض عربستان از هشتم تا پانزدهم اردیبهشت برگزار شد که ایران با ۴ ورزشکار پسر و یک تنیسور دختر در این رویداد به میدان رفت.   در بخش پسران و در رقابت‌های دونفره، تیم ایران متشکل از رامتین رافعی و کیارش صادقی برابر تیم تایلند و پاکستان به برتری دست یافت تا عنوان قهرمانی را از آن خود کند. در رقابت‌های انفرادی نیز کیارش صادقی با قبول شکست برابر حریفی از تایلند، در فینال به مقام دومی بسنده کرد.   در بخش انفرادی، رامتین رافعی دیگر نماینده ایران که به دیدار رده‌بندی رفته بود موفق شد حریف خود از چین‌تایپه را شکست بدهد تا با کسب مقام سومی به کار خود پایان دهد. راستین اکبری و آریا شعبان نژاد دیگر تنیسور‌های ایرانی در این مسابقات به ترتیب رتبه‌های ۱۸ و ۱۹ را به خود اختصاص دادند.   در بخش دختران، رومینا رافعی در مسابقات انفرادی هفتم شد، اما این تنیسور کشورمان در بخش دونفره با حریفی از ترکمنستان موفق شد با ایستادن در رده سوم به کار خود پایان دهد.   گفتنی است با این نتایج، رنکینگ تنیسور‌های ایرانی ارتقا خواهد یافت و قهرمانان کشورمان موفق شدند در بین رقبای خود جایگاه به مراتب بهتری را به دست بیاورند. هدایت این تیم برعهده فرشید زیدی بود.   در این مسابقات ۷۰ تنیسور از کشور‌های ایران، هند، پاکستان، تایلند، هنک‌کنگ، چین‌تایپه، رومانی، عربستان، سوریه، اردن، انگلیس، چین و قزاقستان در دو بخش دختران و پسران حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • رقیب کیانوش رستمی کشته شد!
  • رقیب المپیکی کیانوش در جنگ اوکراین کشته شد
  • «۸۷ متر» دوباره به تلویزیون بازگشت/خبر جدید کیانوش عیاری از سریال
  • امیدوارم با صعود به المپیک خواسته‌ فدراسیون را برآورده کنیم
  • واکنش معاون پارلمانی رییس جمهور به بودجه والیبال ودرخواست کاپیتان
  • رئیس فدراسیون والیبال از جیب خودش برای تیم ملی هزینه می کند
  • پاکو خنتو، اسطوره‌ای که به تنهایی از اتلتیکو مادرید جام لالیگا برده است!
  • بزرگداشت کیانوش عیاری در موزه سینما
  • درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • آیا بورس به تنهایی می‌تواند باعث رونق تولید شود؟