Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : با بررسی‌های به عمل آمده از سالن اعلام بار مشخص شد بیشتر بار‌ها در سالن اعلام بار پایانه رسوب کرده و رانندگان از حمل برخی کالا‌ها در بعضی مسیر‌ها خودداری می‌کنند.

او گفت : به پیشنهاد انجمن صنفی رانندگان شهرستان کرمانشاه پس از برگزاری جلسه با تشکل صنفی شرکت‌ها و رانندگان، الزام اعلام و حمل بار در پایانه بار اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: با توجه به الزام رعایت نرخ تن بر کیلومتر، اداره حمل و نقل کالا موضوع الزام رعایت نرخ تن بر کیلومتر برای همه کالا‌ها به غیر از محمولات شرکت پخش فرآورده‌های نفتی را در قالب بخشنامه‌ای به همه شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل کالا در سطح استان اعلام کند.

او افزود: همچنین در راستای آشنایی افسران پلیس راه و پرسنل گشت دروازه‌ای با نحوه نظارت بر فعالیت شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان ناوگان برون شهری ادارات حمل و نقل کالا و ایمنی ترافیک نسبت به برگزاری کارگاه آموزشی در این راستا اقدام می‌کنیم.

این مسئول افزود: در این راستا کنترل و نظارت بهتر و موثرتر بر فعالیت مدیران فنی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل کالا و مسافر، اداره ایمنی ترافیک گزارشی از لیست مدیران فنی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل کالا و مسافر برای اقدامات بعدی به معاونت حمل و نقل ارائه خواهد کرد.

کرمی گفت: انجمن صنفی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل کالا در سطح استان در کمیسیون ماده ۱۱ و یک نماینده از انجمن صنفی کارگری رانندگان در سطح استان در کمیسیون ماده ۱۲ در این کمیسیون حضور دارند .

 

 

انتهای پیام/د

بیشتر بار‌ها در سالن اعلام بار پایانه رسوب کرد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۰۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴ برابر لایروبی رودخانه‌های مازندران

حیدر داوودیان مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران از افزایش ۴ برابری لایروبی رودخانه‌ها و نهر‌های استان در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: پارسال با برنامه‌ریزی مناسب برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های اعتباری، تجهیزاتی و قانونی نزدیک به ۱۶۰ کیلومتر از رودخانه‌ها و نهر‌های مهم استان لایروبی شد که نقش زیادی در کاهش خسارات ناشی از طغیان رودخانه‌ها داشت.

او افزود: مجموع لایروبی انجام شده رودخانه‌های مازندران در سال ۱۴۰۱ حدود ۴۴ کیلومتر بود که این رقم در سال گذشته با رشد نزدیک به چهار برابری به ۱۵۷ کیلومتر رسید.

داوودیان گفت: لایروبی نهر‌ها و رودخانه‌های سردآبرود در شهرستان چالوس، نیرنگ، خیره‌سر و کورکورسر نوشهر، کاری‌رود، خان‌رود، کریم‌رود، بولک‌رود، بابلرود، خوشرود و محدوده روستا‌های درویش‌خاک، آکتیچ، شهیدآباد و علمدار بابل، روستا‌های پیل، نسن و بخش بلده شهرستان نور، کیکاووس‌رود، جوله‌رود، کلاک‌رود و سید رود فریدونکنار، محدوده زیروان، زردوال، پاسند و زردوال بهشهر، محدوده لمراسک و تیرتاش گلوگاه، کچپ‌رود، گرمرود، جمشیدرود و کاری‌رود آمل طی سال گذشته انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران افزود: برای اجرای این طرح‌های لایروبی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی از محل اعتبارات عمومی، تهاتر مصالح رودخانه‌ای و همچنین منابع داخلی شرکت، بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شد.

داوودیان گفت: لایروبی رودخانه‌ها به عنوان یکی از اقدامات اولویت‌دار شرکت آب منطقه‌ای در سال جاری نیز با در نظر گرفتن اولویت نقاط حادثه‌خیز ادامه دارد و تلاش می‌شود که سرعت و روند اجرای این نقاط افزایش یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد
  • بازگشایی گردنه معروف پس از ۵ ماه مسدودی + فیلم | ارتفاع برف به چندین متر می‌رسد
  • ادارات استان در رعایت شئون اسلامی و قانونی پیشتاز باشند
  • الزام فرهنگسازی برای کتاب‌های الکترونیکی
  • افزایش ۴ برابر لایروبی رودخانه‌های مازندران
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • ◄ چرا کرایه حمل و نقل بار ثابت ماند؟/ شاخص تن کیلومتر چه زمانی بروزرسانی می شود؟
  • جابجایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • فاو J6-460 در بورس کالا به فروش می‌رسد
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری