Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@22:53:55 GMT

مقام سوم تولیدات ایرنای کشور به خبرنگار انزلی رسید

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۹۰۶۸۰

مقام سوم تولیدات ایرنای کشور به خبرنگار انزلی رسید

به گزارش ایرنا در نخستین جشنواره سراسری تولیدات سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، از میان یک هزار و هفت اثر ارسالی به دبیرخانه، ۳۳۹ اثر به مرحله نهایی راه یافت که از این  ۳۳۹ اثر راه یافته به مرحله نهایی، هیات داوران ۳۲ اثر را شایسته قدردانی و ۵۴ اثر را به عنوان آثار برتر و برگزیده معرفی کردند.

بر اساس این گزارش اعضای هیئت داوران جشنواره ، آخرین نشست مرحله نهایی داوری را سی ام تیر در اتاق کنفرانس ساختمان مرکزی برگزار و کدهای افراد برگزیده و شایسته قدردانی را برای دبیرخانه ارسال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مرحله که ۱۳ استاد دانشگاه و کارشناس زیر نظر فریدون صدیقی دبیر علمی جشنواره ، مرحله اولیه و نهایی داوری را از ۲۵ خرداد تا سی ام تیر ۹۸ انجام دادند؛ ۸۵ گزارش، ۶۷ گزارش تصویری (عکس)، ۵۸ اثر چند رسانه ای شامل فیلم، تصویر متحرک (موشن گرافی)، داده نما (اینفوگرافی) و صدا، ۴۱ مصاحبه، ۳۱ یادداشت، ۲۱ خبر، ۱۱ تحلیل، ۱۰ ترجمه، ۹ بولتن و ۶ نظرسنجی توسط داوران مرحله نهایی ارزیابی شد و رضا اکبری خبرنگار ایرنا در بندرانزلی توانست رتبه سوم کشوری در حوزه خبر را با عنوان "سکان اقتدار در دریا در گام دوم انقلاب به جوانان سپرده می شود" از آن خود کند.

رضا اکبری از سال ۱۳۹۳ در بندرانزلی به عنوان خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مسئولیت ثبت و انعکاس اخبار و مراسم شهرستان بندرانزلی را بر عهده دارد.

۷۴۷۱/۲۰۰۷/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندرانزلی گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۰۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی‌میز

نوشاد عالمیان با برتری مقابل نفر چهارم رنکینگ جهانی تنیس روی میز، به جمع ۱۶ بازیکن برتر رقابت‌های گرند اسمش در عربستان راه یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابت‌های تنیس روی میز گرند اسمش در عربستان، ظهر امروز نوشاد عالمیان ملی‌پوش کشورمان مقابل «لینگ جینگ کان» نفر چهارم رنکینگ جهانی از چین قرار گرفت و در دیداری تماشایی موفق به کسب برتری سه بر دو شد و به جمع ۱۶ بازیکن برتر صعود کرد.

نوشاد که در رده ۶۸ رنکینگ جهانی است، در گیم‌های دوم، چهارم و پنجم با نتایج ۱۱ بر ۶، ۱۱ بر ۹ و ۱۱ بر پنج پیروز شد و نتایج گیم‌های اول و سوم را ۱۴ بر ۱۲ و ۱۱ بر هشت به حریف واگذار کرد.

عالمیان که در همه دیدارهای خود در این مسابقات به پیروزی رسیده، در مرحله یک‌هشتم نهایی به مصاف برنده جدال نمایندگان آلمان و چین خواهد رفت.

منبع: تسنیم

کد خبر 751077

دیگر خبرها

  • صعود اسکواش باز خوزستان به مرحله نیمه نهایی مسابقات بین المللی گرگان جونیور
  • 10 سرمربی با بیشترین حضور در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • ۲۳ ایده به مرحله نهایی جشنواره «ایده‌شو» دانش‌آموزی راه یافت
  • «با قید محرمانگی» از اوبرهاوزن جایزه گرفت
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی‌میز
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»/ هنوز برای ستاره شدن وقت هست
  • مرحله نهایی جشنواره قرآنی حیات در مشهد برگزار خواهد شد
  • طبیعت یک گام به فینال نزدیک تر شد
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»
  • فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون» تمدید شد