Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از امروز (چهارشنبه) با برگزاری دیدارهای گروه‌های A و B آغاز شد.

نتایج دیدارهای دو گروه نخست به شرح زیر است:

گروه A

* اف‌سی ارم قرقیزستان 3 - شنزن نانلینگ چین 8
* پورت اف‌سی تایلند 3 - استار FS سئول کره جنوبی صفر

گروه B

* نفت الوسط عراق 9 - الریان قطر 4
* تای‌سون‌نام ویتنام 4 - AGMK ازبکستان یک

با این نتایج، تیم شنزن نانلینگ با 3 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به نماینده تایلند در صدر جدول گروه A قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نانلینگ علی‌اصغر حسن‌زاده را در اختیار دارد و ملی‌پوش ایرانی این تیم، دو گل نماینده چین را به ثمر رساند. در آن سوی میدان محسن فرهمند، دیگر لژیونر فوتسال کشورمان حضور داشت که یک بار دروازه شنزن نانلینگ را گشود. پورت اف‌سی که میزبان رقابت‌هاست نیز در رتبه دوم جدول گروه جای گرفت.

نفت الوسط هم با سه امتیاز و تفاضل گل 5+، در صدر جدول گروه B جای گرفت. فرهاد توکلی ملی‌پوش ایرانی نفت موفق شد یکی از 9 گل تیمش را به ثمر برساند و محمد طاهری در تیم الریان، یک بار برای تیمش گلزنی کرد. تای‌سون‌نام ویتنام هم که علیرضا رفیعی را در اختیار دارد، با 3 امتیاز در جایگاه دوم جدول گروه ایستاده است.

مس سونگون هم که نماینده کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا محسوب می‌شود، از ساعت 17 فردا در نخستین دیدار خود به مصاف تیم کاظمه SC کویت خواهد رفت. برنامه دیدارهای فردا به شرح زیر است:

گروه C

واموس اندونزی - سورو کمپانی تاجیکستان (ساعت 9:30)
بانک بیروت لبنان - ویکتوریا یونیورسیتی کالج میانمار (ساعت 14:30)

گروه D

ناگویا اوشنز ژاپن - الظفره امارات (ساعت 12)
مس سونگون ایران - کاظمه SC کویت (ساعت 17)

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: علی اصغر حسن زاده فرهاد توکلی جام باشگاه های فوتسال آسیا فوتسال ایران فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۰۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران

نمایندگان فدراسیون تیراندازی عراق از فدراسیون تیراندازی ایران، سالن‌های تیراندازی و سایت اهداف پروازی بازدید کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، خضیه عباس و علی حسون، نمایندگان فدراسیون تیراندازی عراق صبح امروز (پنجشنبه 13 اردیبهشت) با حضور در فدراسیون تیراندازی کشورمان ضمن دیدار با مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون از زیر ساخت‌های تیراندازی ایران شامل سایت اهداف پروازی، سالن‌های 10 متر و 25 متر و فینال بازدید کردند.

خضیه عباس در این دیدار عنوان داشت: ایران و عراق دو کشور مسلمان هستند و ما  یک مذهب داریم. ایران در تیراندازی پیشرفت زیادی داشته و ما در فدراسیون تیراندازی عراق به کمک شما نیاز داریم. باعث افتخار است که در راه پیشرفت خود از شما کمک بخواهیم.

وی در ادامه افزود: در رشته تفنگ یک دختر تیرانداز عراقی به نام زینب با وایلد کارت فدراسیون جهانی جواز حضور در المپیک پاریس را به دست آورده است، اما او مربی حرفه‌ای ندارد. درخواست داریم در این مورد به ما کمک کنید.

مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی کشورمان ضمن خوشامدگویی به نمایندگان فدراسیون عراق و تاکید بر ارتباط نزدیک دو کشور اظهار داشت: کاملا آماده هستیم که به تیراندازی عراق کمک کنیم و در خصوص مربی نیز حتما همکاری نزدیکی با شما خواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود تیم لژیونرهای ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا
  • صعود نوشاد عالمیان به جدول اصلی مسابقات عربستان
  • درخشش شهاب زاهدی در جی لیگ ژاپن
  • شیراز با برد مقابل صدرنشین خندید
  • گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین/چادرملو بالأخره برد
  • تیم فوتبال امیدهای عراق راهی المپیک شد/ اندونزی در یک قدمی المپیک
  • لیگ یک: خیبر صدرنشین در شیراز کنده شد!
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران
  • نقد ادعای زیباکلام درباره آغازگر جنگ با مستندات تاریخی / روایت نماینده وقت عراق در سازمان ملل از آماده‌باش صدام برای آغاز جنگ علیه ایران