Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@05:22:55 GMT

توصیه شده در انتخابات هیئت رئیسه نباشم

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۹۱۰۰۵

توصیه شده در انتخابات هیئت رئیسه نباشم


عضو شورای شهر اردبیل گفت: به بنده گفته‌اند که در انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر نباشم و بر همین اساس در این انتخابات کاندیدا نخواهم شد.
یعقوب عزیززاده در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: اینکه عضوی در جلسه شورای شهر حاضر نمی‌شود قطعا با صلاحدید خودش است و در برخی موارد عدم حضور به مصداق مخالفت صریح اعضای شورا با مسایل و موضوعاتی است که گاه مطرح می‌شود و این را باید حق قانونی عضو شورا دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: به هیچ وجه این عدم حضور را نباید دهن‌کجی تلقی کرد و این امر طبیعی است که اختلاف نظر در یک مجموعه تصمیم‌گیر و شورایی قطعا به نفع توسعه شهر خواهد بود و نباید از این بابت دغدغه و نگرانی داشت.
عضو شورای شهر اردبیل گفت: انتخابات سال سوم شورای شهر اردبیل قطعا با طی کردن یک روند طبیعی برگزار و اعضای آن نیز انتخاب خواهد شد که ضرورت دارد با پرداختن به اصل مسایل و پرهیز از حاشیه‌ها به جامعه آرامش و امنیت خاطر را تزریق کنیم.

عزیززاده افزود: اعضای شورای شهر به یقین در روزهای آینده در مورد این انتخابات به تفاهم خواهند رسید و مشکل به وجود آمده نیز رفع می‌شود و همه باید به حق و حقوق اعضای شورای شهر و نظرات آنها قایل شوند.
وی بیان کرد: به بنده توصیه شده تا در انتخابات هیئت رئیسه نباشم و قطعا در این زمینه کاندیدا نخواهم شد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف انتخابات جامعه حقوق شورای شهر هیئت رئیسه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۱۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ دو نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی استان البرز به دور دوم رفتند تا برای کسب کرسی مجلس با یکدیگر رقابت کنند.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج فردیس واشتهارد ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • برنامه هفتم پیش از پایان مجلس یازدهم به دولت ابلاغ می‌شود
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟ /متفکرآزاد: دعوا بر سر صندلی را دوست ندارم/یوسفی: تصمیمات باید در درون مجلس گرفته شود
  • ۶ هزار نفر به برگزاری انتخابات مرحله دوم کمک می کنند
  • تدارک ۲۷۰ شعبه اخذ رأی در اردبیل برای مرحله دوم انتخابات
  • البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود
  • سه نامزد دیگر به لیست شورای ائتلاف اضافه می‌شود
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • مغان طلاست نباید در قواره مس بماند/گمرک بیله سوار نبض اقتصاد مغان