Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@22:29:48 GMT

بلیت سینما بهمن برای خبرنگاران بوشهری نیم بها شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۹۱۰۲۹

بلیت سینما بهمن برای خبرنگاران بوشهری نیم بها شد

رئیس حوزه هنری استان بوشهر گفت: حوزه هنری استان بوشهر به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار و پاسداشت مقام آنان بلیت سینما بهمن را به مدت یکسال به صورت نیم بها به خبرنگاران عرضه می‌کند.

امید پارسایی فر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این طرح همه خبرنگاران رسانه های استان بوشهر را شامل شده و کارت ویژه خبرنگاران برای استفاده از مجتمع سینمایی بهمن پس از تکمیل مدارک خبرنگاران در حوزه هنری استان بوشهر توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اطلاعات لازم در این ارتباط در پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری استان بوشهر به آدرس www.artbushehr.ir منتشر شده است.

۷۲۱۲/۶۰۴۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف استان بوشهر بهمن خبرنگاران بها قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۱۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جمعی از دانش آموزان مدرسه ابتدایی پسرانه فارابی ارومیه آثار نقاشی خود را از ۱۶ اردیبهشت سال جاری در نگارخانه حوزه هنری آذربایجان غربی به نمایش گذاشتند .

در این نمایشگاه که به مدت دو روز برگزار می‌شود تعداد ۱۵۰ اثر نقاشی با موضوع‌های مختلف در تکنیک‌های آبرنگ و مداد رنگی از هنرمندان دبستانی در معرض دید عموم قرار گرفته است .

کشف و پرورش استعدادهای هنری ،آشنایی با محیط نگارخانه و ارائه آثار هنری در آن، تشویق خانواده‌ها جهت حمایت از دانش آموزان مستعد هنری در کنار اهمیت دادن به آثار هنری خلق شده توسط کودکان و تشویق آنها به یادگیری فنون هنری از اهداف اصلی اجرای این نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری آذربایجان غربی است .

دیگر خبرها

  • ۲۱ عنوان کتاب در حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رونمایی می‌شود
  • بازدید استاندار گیلان از حوزه هنری انقلاب اسلامی استان
  • جمع آوری گنجینه‌های تاریخی گیلان توسط حوزه هنری
  • هنری که لاکچری شده!
  • رمان «تو خواب میکائیل هستی» رونمایی می‌شود
  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • واکنش جمشید مشایخی، علی حاتمی و بهمن فرمان‌آرا به احضار هنرمندان به دادگاه انقلاب در بهار ۵۹/ از شجریان تا کرم رضایی برای پاره‌ای توضیحات احضار شدند
  • اصل حج بر وحدت بین مسلمانان است