Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-01@18:35:57 GMT

نعمت زاده به نشان طلا دست یافت/ برنامه روز دوم

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۹۱۳۰۹

به گزارش مهر، این دوره از مسابقات صبح امروز با حضور  ۵۵۰ تکواندوکار از ۶۴ کشور به میزبانی ازبکستان در سالن «کاخ ورزش جهانی» تاشکند آغاز شد که مبینا نعمت زاده در بخش دختران با شکست همه رقبا به دیدار نهایی راه یافت و با برتری مقابل رقیب کره ای به نشان طلا دست یافت. محمد مهدی طاهر خانی برنز گرفت و محمد امین کارساز، درسا اسلامی و مریم شکری (۳۳- کیلوگرم) نیز ار دور رقابتها حذف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نعمت‌زاده در وزن ۵۱- کیلوگرم پس از یک‌دور استراحت، «روجا رضایی» از آلمان را  ۳۰ بر ۱۰،  «ئی چن لی» از چین تایپه رفت را ۳۷ بر ۵، «نوتسا گلاشویلی» از روسیه را ۳۵  بر ۱۳ شکست داد و راهی مبارزه پایانی شد و در این دیدار برابر  «گاهیئون کیم» از کره جنوبی را با نتیجه  ۲۴ بر ۴ از پیش رو برداشت و به نشان طلا دست یافت. همه مبارزات نعمت زاده قبل از پایان وقت قانونی به سود نماینده کشورمان به پایان رسید. 

محمدمهدی طاهرخانی هم در وزن ۶۵+ کیلوگرم کار خود را برتری ۲۳ بر ۲ مقابل «لئوناردو استورس» از برزیل آغاز کرد و بعد از برتری برابر «آنگوس ترانتر» از استرالیا با نتیجه ۲۳ بر ۲ و  «تورسین اسلام» از قزاقستان با نتیجه  ۱۰ بر ۴، در نیمه نهایی ۲۵ بر ۱۸ در پیکار با  «آیوان اسکودریت» از روسیه باخت و برنز گرفت. 

برنامه روز دوم نمایندگان ایران

فردا پنجشنبه  ۱۷ مردادماه در روز دوم  هم تیم کشورمان ۵ نماینده دار. دامیرعباس رهنما در وزن ۳۳- کیلوگرم ابتدا با نماینده کلمبیا مبارزه می‌کند و سپس به مصاف برنده دیدار روسیه و مغولستان می‌رود. در وزن ۳۷- کیلوگرم، پویان جعفرصالحی در نخستین گام با ترکیه دیدار می‌کند و در ادامه باید هوگوپوش فنلاند را شکست دهد. امیرحسین متاجی در وزن ۵۳- کیلوگرم نماینده کشورمان است؛ امیرحسین در اولین دیدار با هوگوپوش بلاروس مبارزه می‌کند و در صورت برتری نماینده سوئد را پیش‌رو دارد.

زهرا زرین نعل تکواندوکار وزن ۴۱- کیلوگرم در اولین پیکار به مصاف هوگوپوش آلمان می‌رود و پس از آن با نماینده چین تایپه دیدار خواهد کرد و در وزن ۴۷- کیلوگرم نیز مبینا بخشی‌نژاد هوگوپوش ایران است که پس از یک‌دور استراحت با برنده دیدار اوکراین و WT مبارزه می‌کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۹۱۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی

در دومین روز رقابت‌های جوانان و امید بوکس آسیاریال چهار نماینده کشورمان مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز دوم رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا امروز(یکشنبه - 9 اردیبهشت ماه) در قزاقستان پیگیری شد و چهار ملی‌پوش تیم امید کشورمان موفق به شکست حریفان خود شدند.  

استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است

در رقابت‌های امروز، آرشام حسنی در وزن 48کیلوگرم از سد بوکسوری از کره‌جنوبی گذشت تا حریف نماینده هند در دور بعد شود.در وزن 57 کیلوگرم، نیما بیاتی در مصاف با نماینده فیلیپین به برتری دست یافت و حریف نماینده مغولستان در دور بعد شد.

امیرحسین پیشرو نیز در وزن 63.5 کیلوگرم مقابل نماینده سریلانکا به برتری دست یافت تا در دور بعد به مصاف نماینده ازبکستان برود. عیسی فردین نیز در وزن 71 کیلوگرم نماینده عراق را برد تا حریف بوکسوری از قزاقستان شود. 

روز گذشته نیز رضا فضلی در وزن 57 کیلوگرم رده سنی جوانان مقابل بوکسوری از امارات به پیروزی رسیده بود.

 در ادامه مسابقات، فردا(دوشنبه- 10 اردیبهشت ماه) رقابت‌های رده سنی جوانان پیگیری خواهد شد و در وزن 48 کیلوگرم هدی شعبان با حریفی از فیلیپین مسابقه خواهد داد و مهدی سلطانی نیز در وزن 54 کیلوگرم به مصاف نماینده مغولستان خواهد رفت.  

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • کاظمی قمی: افغانستان شریک ما در مبارزه مشترک با تروریسم است
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی